Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika a její aplikace
Advertisements

Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta pro chytré hlavy VY_42_INOVACE_18 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 3 VY_42_INOVACE_17 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Odčítání celých čísel VY_42_INOVACE_32 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta 1 VY_42_INOVACE_12 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Dělení desetinným číslem VY_42_INOVACE_10 Sada 3 Základní škola.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Krácení zlomků VY_42_INOVACE_13 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Smíšená čísla VY_42_INOVACE_16 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice, procenta 1 VY_42_INOVACE_23 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a hledáním otázky VY_42_INOVACE_29 Sada.
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – společná práce 1 VY_42_INOVACE_27 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – společná práce 2 VY_42_INOVACE_28 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Vhodnost záměny sčítanců v řetězech VY_42_INOVACE_33 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – sčítání zlomků VY_42_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Odhad výsledků VY_32_INOVACE_16 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Počítání v geometrických tvarech VY_32_INOVACE_18 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rozcvička na počítání do sta VY_42_INOVACE_31 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Porovnávání celých čísel VY_42_INOVACE_30 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rychlá rozcvička na sčítání pod sebou VY_42_INOVACE_26 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 1 VY_42_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Počítání s penězi do VY_32_INOVACE_04 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 5 VY_42_INOVACE_35 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – pohyb 1 VY_42_INOVACE_25 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – společná práce 3 VY_42_INOVACE_29 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 6 VY_42_INOVACE_36 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Základní tvar zlomku VY_42_INOVACE_14 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Kolikrát větší číslo VY_42_INOVACE_29 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 1 VY_42_INOVACE_31 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice, procenta 2 VY_42_INOVACE_24 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 2 VY_42_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – nepřímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_09 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 2 VY_42_INOVACE_16 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Odčítání desetinných čísel VY_42_INOVACE_05 Sada 3 Základní škola.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, výpočet základu VY_42_INOVACE_13 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Násobení racionálních čísel VY_42_INOVACE_21 Sada 3 Základní škola.
Matematika a její aplikace
Transkript prezentace:

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada 3 Porovnávání desetinných čísel Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Alena Jůzková,

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: Předmět: matematika Ročník: 7. Využití materiálu: opakování učiva 6. ročníku Forma výuky: výklad učitele + samostatná práce Pomůcky: počítač, dataprojektor, sešity Učivo: porovnávání desetinných čísel Metodický postup: 3. Snímek – připomenutí principu porovnávání desetinných čísel, jednotlivé kroky na klikání myší 4. Snímek – žáci si opíší zadání do sešitu (mohou je také mít připravené jako pracovní list) a samostatně počítají, kontrola po kliknutí myší 5. Snímek – žáci si opíší zadání do sešitu (mohou je také mít připravené jako pracovní list) a samostatně počítají, kontrola po kliknutí myší 6. Snímek –Společné shrnutí

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Připomenutí po prázdninách: U desetinných čísel nejprve porovnáváme počet celků, pak rozhoduje číslo na místě desetin, setin, tisícin atd. Např.: 8, , = 8 6 > 2 8,356 > 8,352 5 = 5 3 = 3

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Porovnej dvojice čísel (doplň znaménko ): a) 3,854 2,14 b) 3,05 3,005 c) 4,600 4,006 d) 8,1 8,100e) 2,02 2,22f) 5,55 5,505 > >> > < = 2. Doplň přirozené číslo, které bezprostředně: následuje za číslem: 0,312 < ____; 24,7 <____; 99,78 < ____; 999,99 < ____ předchází číslu: ____ < 47,023; ____ <2,981; ____< 100,56; ____< 999,

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Na chybějící místo vepiš číslici tak, aby byl zápis pravdivý: 2,17 > 2,__7;3,678 < 3,67__;28,487 < 2__,487 7,135 > 7,__35;99,88 < 99,8__;0,89 < 0,__ A nyní si nezapomeň spočítat body za správná řešení… 4. Uspořádej čísla podle velikosti od nejmenšího do největšího (použij znaky ): 0,01; 0,1; 0,11; 0,001 ___________________________________ 1,34; 1,43; 1,034; 1,304 ___________________________________ 4,23; 2,43; 3,24; 4,32 ___________________________________ 0,052; 0,25; 5,2; 0,0520 ___________________________________ 0,001 < 0,01 < 0,1 < 0,11 1,034 < 1,304 < 1,34 < 1,43 2,43 < 3,24 < 4,23 < 4,32 0,0520 = 0,052 < 0,25 < 5,2

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Počet bodůHodnocení 24 – 22Výborně 21 – 18Velmi dobře Dobře Dostatečně 5 - 0Je třeba se učit!

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: