RNP:lss/pptSENbusdev072302 Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
™. ™ Zprovoznění zařízení a zahájení jejich řízení během několika minut.
Advertisements

Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou a máte svou infrastrukturu pod kontrolou Michal Hroch Produktový manažer Microsoft ČR.
Mobilně a (ne)bezpečně
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Informační systém krizového řízení kraje
a Internetové dispečinky
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
The Fun Theory Tomas Kutej, Account Manager.
1 Počítačové sítě Úvodní přednáška Cíl předmětu –seznámit se s principy datové komunikace –seznámit se s principy distribučních systémů –seznámit se s.
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
1. 3 Business priorita Scénář Řešení Produkty Rozvoj a podpora Partneři.
Tomáš Baďura ARI.  Mnoho velkých společností dávno začalo prosazovat přesun výpočetního výkonu IT do velkých datových center.  Decentralizované systémy.
© LogicaCMG All rights reserved Ze strašáka každodenní pomocník Ondřej Hrubý Business consultant Zkušenosti z implementace.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Informační systémy podnikové systémy CRM
SAP Ing. Jiří Šilhán.
METROPOLITNÍ PŘENOSOVÝ SYSTÉM
Bezpečnost na platformě Microsoft & Petr Hartmann Solution Specialist Microsoft.
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
CCNA 2 3. Network Upgrade. CCNA2: 3. Network upgrade 1. krok: Analýza současného stavu  počet uživatelů  vybavení  předpokládaný růst sítě  internetové.
Cloud Computing - efektivní a transparentní provoz organizace pro každého (Jakub Fiala, Miroslav Čejka GORDIC ® )
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
Databázové systémy Architektury DBS.
17. března 2003 Univerzální přípojka – brána do IVS Miroslav Nováček Libor Neumann.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
LiveContent Univerzální Formulářové Řešení Michal Petrtýl, Marek Beneš.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Converged Communications Friday, April 10, 2015 Telekomunikační technologie jako nástroj pro optimalizaci chodu zdravotnického zařízení.
IP telefonie studie a co dál
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_168_IT 9 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
IBM Global Services ČR © 2006 IBM Corporation April, 2006 E-stát a EU Pavel Hrdlička.
Telefónica O 2 Business Solutions Platform as a Service – Overview Praha, Ing. Jan Kepič, CISA –
Realizační tým ICZ duben 2005
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
Copyright © 2011, atlantis Leden Copyright © 2011, atlantis Aruba VPN NEW.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
2005 Adobe Systems Incorporated. All Rights Reserved. 1 Adobe Řešení pro veřejnou správu Transformace služeb veřejné správy a PDF Inteligentními Dokumenty.
Petr Štos Partner Technology Specialist Microsoft Corporation.
2005 Adobe Systems Incorporated. All Rights Reserved. 1 Inteligentní PDF formuláře Vladimír Střálka Territory Account Manager Adobe Řešení pro.
Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
SOA = Architektura orientovaná na služby
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Studentská PARDUBICE Implementace MIIS na Univerzitě Pardubice Petr Švec, Univerzita Pardubice.
Sales & Consulting IGS, Czech Republic © 2005 IBM Corporation Optimalizace a sdílení informací ve státní správě Pavel Hrdlička.
1. 2 Zabezpečená mobilní komunikace 3 Private Circle chrání Vaši komunikaci před odposlechem či narušením. Jedná se o komplexní řešení pro zabezpečení.
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Identity a Access management Petr Štros
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
as4u advanced system for you
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
Obsah Co je to GIS Segmentace GIS HZS ČR GIS portál HZS ČR
Transkript prezentace:

RNP:lss/pptSENbusdev Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services

The Leader in Real-time Communications 2 2 A New Way to Communicate Obsah Trendy v podnikových telekomunikacích Vybrané vlastnosti a přínosy konvergované sítě Státní správy Siemens HiPath HiPath 4000 V2.0 HiPath ProCenter Agile OpenScape – look to the future

The Leader in Real-time Communications 3 3 A New Way to Communicate Trendy v podnikových komunikacích Tvorba hodnoty Čas Source: Siemens and Deloitte Consulting Research, 2002 IP Komunikační infrastruktura Současné zaměření 1g IP komunikace nahrazuje dosavadní PBX a tak pouze snižuje náklady na údržbu dvou separátních sítí Budoucí hodnota 2g IP komunikace je kromě úspor založena na zvýšení výkonnosti firemních procesů a efektivity podnikání IP Komunikační aplikace 2gIP 1gIP Proprietární protokoly versus Otevřené standardy, datová centra efektivní využití zkušeností 1gIP 2gIP

The Leader in Real-time Communications 4 4 A New Way to Communicate Trendy v podnikových komunikacích Konvergované aplikace Unified Messaging Presence/ Instant Messaging Personální mobilita Teleworking Hlasové portály Bezpečnost Spolehlivost

The Leader in Real-time Communications 5 5 A New Way to Communicate Trendy v podnikových komunikacích Současné komunikační dilema lze definovat jako GATU Glut of Information (nadbytek informací). Průměrný podnik manipuluje s 64x větším objemem informací než podnik v roce Access (přístup): Rozpor v konkrétních možnostech přístupu a jeho parametrech. Mobilní technologie nás mohou učinit „příliš dostupnými“ a často obtěžují v nevhodné době. Tools (nástroje): Máme skvělé informační a komunikační nástroje, ale jsou rozdělené a nesynchronizované. Usability (použitelnost): Pracovníci mají k dispozici četná komunikační zařízení. Přitom hesla pro přihlášení do systému a jednotlivá komunikační rozhraní nejsou jednotné.

The Leader in Real-time Communications 6 6 A New Way to Communicate Čisté IP nebo IP konvergovaná technologie? Není univerzální řešení!!! Zdroj: IDG IT TREND 2003

The Leader in Real-time Communications 7 7 A New Way to Communicate Vybrané vlastnosti konvergované sítě Státní správy Propojení úřadů veřejné správy přes libovolnou komunikační infrastrukturu (TDM, IP) Transparentní množina funkcí a služeb Jednotný očíslovací plán vč. centrálního adresáře Centrální správa vč. evidence hovorů a tarifikace Celosíťové funkce - síťové přesměrování, PIN & oprávnění, virtuální týmy, Teleworking,... Celosíťové aplikace - kontaktní centrum, spojovatelská pracoviště Hlasové informační portály Celosíťové LCR (break-in, break-out)... Systém oprávnění a priorit Schopnost provozu v krizových situacích

The Leader in Real-time Communications 8 8 A New Way to Communicate Vybrané přínosy konvergované sítě Státní správy Snížení provozních nákladů, úspora personálu v oblastech řízení a správy sítě pomocí standardních nástrojů pro řízení sítě Pružný a efektivní provoz sítě, vytváření virtuálních komunikačních skupin, konvergence hlasu a dat Minimalizace nákladů na přenos hlasu výhodným propojením sítí při snížení používání veřejných linek Úspora investice vyloučením použití dvojí infrastruktury, maximální ochrana stávající investice Zavedení cenově přístupných centralizovaných inovativních aplikací

The Leader in Real-time Communications 9 9 A New Way to Communicate Traditional Market & Competition HiPath Services OpenScape Lifeworks HiPath 8000 New Market

The Leader in Real-time Communications 10 The Leader in Real-time Communications 10 A New Way to Communicate HiPath Real Time IP Systémy Hosted Very Large / Mega HiPath 4000 Router IP (SIP) Client HiPath 8000 HiPath 5000 Distributed HiPath 3000 Medium to Large HiPath 3000 Stand-Alone Small to Medium Distributed Large to Very Large HiPath 3000 Surviv- able IPDA HiPath 4000 Aplikace OpenScape, HiPath MobileOffice, HiPath ProCenter HiPath ComScendo Real-Time komunikační aplikace Management HiPath MetaManagement Klienti optiPoint, optiClient CorNet IP Interworking © PEA 004E / PA 049E

The Leader in Real-time Communications 11 The Leader in Real-time Communications 11 A New Way to Communicate HiPath 4000 V2.0 – čisté IP řešení

The Leader in Real-time Communications 12 The Leader in Real-time Communications 12 A New Way to Communicate HiPath 4000 V2.0 cPCI architektura Umístění do 19“ stojanu Modularita – od 200 až do uživatelů Vysoká spolehlivost  Redundance napájení, řízení a bran  Náhradní režim provozu v případě výpadku IP síťě IP Payload Switching „Any to Any“ Podpora stávajících i nových aplikací Konverzní program pro přechod ze všech předchozích verzí komunikačních systémů

The Leader in Real-time Communications 13 The Leader in Real-time Communications 13 A New Way to Communicate The Leader in Real-time Communications 13 The Leader in Real-time Communications 13 Nová generace telefonů optiPoint 410 family entry economy standard advance Display Module Self Labeling Key Module Flexibilita  Vhodně zvolená široká produktová řada s ohledem na požadavky zákazníků  Možnost implementace zákaznických aplikací pro konkrétní obchodní procesy  Modulární koncept umožňující budoucí rozšíření  Podpora Analogových a dalších adaptérů  Mobilita prostřednictvím funkce Self Labeling Keys  Multi-protocol (H.323,CorNet-IP,SIP) & Možnost vzdáleného upgrade  Budoucí Aplikace a Protokoly mohou být implementovány cestou Downloadu Úspora nákladů během životního cyklu  Rozšířená možnost Mobility účastníka a snížení nákladů na instalaci zařízení  Power-over-LAN, QoS, různé Kodeky  Možnost použití řady adaptérů a modulů standardního telefonu optiPoint 500 The Leader in Real-time Communications 13

The Leader in Real-time Communications 14 The Leader in Real-time Communications 14 A New Way to Communicate Call Centrum nezávislé na platformě (HiPath 3000/4000/5000) Podpora týmové práce Snadné nastavení a jednoduchá obsluha HiPath ProCenter Agile Stav Agenta Telefonní funkce Indikátory Virtuální informační panel Stavová Lišta Lišta pro podporu týmové práce Ukazatel výkonu agenta

The Leader in Real-time Communications 15 The Leader in Real-time Communications 15 A New Way to Communicate SIP Overlay Network PSTN / ISDN Budoucí typická platforma pro podnikové komunikace Next Generation Networks IP-IP Border Element Applications & Services Regional Data Center HiPath 8000 LAN SIP Phones /Clients HiPath 3000 SMG LAN Legacy Phones HiPath 4000 LAN BrnoOstrava Praha

The Leader in Real-time Communications 16 The Leader in Real-time Communications 16 A New Way to Communicate Co je OpenScape? pro zjednodušení komunikace a urychlení kompetentního rozhodování OpenScape synchronizuje osoby, nástroje & informace...  Otvírá softwarovou řadu pro komunikaci v reálném čase  Způsobuje revoluci v produktivitě pracovních sil  Maximalizuje efektivitu každého informačního pracovníka The Leader in Real-time Communications 16

The Leader in Real-time Communications 17 The Leader in Real-time Communications 17 A New Way to Communicate OpenScape využívá klíčové funkce serveru Microsoft Greenwich 17 The Leader in Real-time Communications Workgroup Personal Comm Broker Media Integration Presence Awareness Management Usability Okamžité sestavování zpráv Současnost Základní hlas OpemSpace Microsoft API Greenwich Server + Komponenty Microsoft Greewich Server Active Directory SQL Server Windows Server 2003 Exchange 2000

The Leader in Real-time Communications 18 The Leader in Real-time Communications 18 A New Way to Communicate OpenScape Aplikace osobní produktivity Sales - East Sales - West Department Team 18 Inteligentní dosah– kontaktuje “přítomné” a dostupné účastníky Prioritní profily– definuje pravidla pro prioritní osobní kontakty pro různé obecné situace Samoobsl. portál – poskytuje prioritní kontakty pro plánování schůzek nebo požadavkových dokumentů, je-li kontaktovaný účastník nedostupný Seznam kontaktů ukazující současný stav prezence podle médií Skupina pro spolupráci ukazující menu osobních komunikací Stavové a preferenční zařízení Telefonní volání Ad Hoc

The Leader in Real-time Communications 19 The Leader in Real-time Communications 19 A New Way to Communicate Závěr  Nástup IP konvergence zásadně změnil celý obor hlasové podnikové komunikace  Budoucnost tak patří těm firmám, které jsou schopny nabídnout individuální řešení, které bude co nejlépe odpovídat potřebám zákazníka.  Díky širokému spektru produktů nabízí firma Siemens svým zákazníkům možnost dalšího vývoje existující hlasové a datové infrastruktury v závislosti na konkrétních požadavcích, čímž je zajištěna ochrana investic již vložených do výstavby těchto infrastruktur, a implementace nových IP technologií v souladu s potřebami zákazníka.

The Leader in Real-time Communications 20 The Leader in Real-time Communications 20 A New Way to Communicate Závěr Děkuji za Vaši pozornost