Text ROWLINGOVÁ, J. K.: Harry Potter a kámen mudrců. Praha: Albatros, 2000, s. 54 - 55. ISBN 80-00-00788-6. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Advertisements

Konstrukce lichoběžníku 1
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Jak tvořit magické čtverce?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Vzájemná poloha dvou kružnic
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Správné užití přímé řeči Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Matematický kufr Verze 1
JÍT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
ŽÁBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Interaktivní procvičování barev a paměti na tvary těles.
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
SLEPICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Rozcvička Urči typ funkce:
Příprava na lomené výrazy
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
HAD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Autor © Žaneta Prošková
ZELENÁ BARVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Převody jednotek času – 2. část
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ČÁSTI TĚLA Potřebné věci Autor © Žaneta Prošková
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Pracovní list 1) Do které kategorie jazyků se řadí španělština?
Transkript prezentace:

Text ROWLINGOVÁ, J. K.: Harry Potter a kámen mudrců. Praha: Albatros, 2000, s ISBN Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Uspořádání Přemýšlej, jak by měly jít části textu správně za sebou v pořadí 1 – 9.

Harry si uvědomil, že stojí s pusou dokořán a honem ji zavřel. Kde sem to přestal? zeptal se Hagrid, ale v tu chvíli se vynořil ze tmy strýc Vernon; ještě pořád byl popelavě bledý, ale vypadal rozlíceně. Harry nikam nepojede, prohlásil. To bych rád viděl, jak mu v tom nějakej zatracenej mudla jako ty zabrání, řekl. Jak jste to říkal? zajímal se Harry

Přímá řeč a věta uvozovací Přemýšlej, které části jsou věty uvozovací a které přímá řeč. Jedna věta vypravěče není to, ani ono.

Harry si uvědomil, že stojí s pusou dokořán a honem ji zavřel. Kde sem to přestal? zeptal se Hagrid, ale v tu chvíli se vynořil ze tmy strýc Vernon; ještě pořád byl popelavě bledý, ale vypadal rozlíceně. Harry nikam nepojede, prohlásil. To bych rád viděl, jak mu v tom nějakej zatracenej mudla jako ty zabrání, řekl. Jak jste to říkal? zajímal se Harry

Nápověda Teď uvidíš nápovědu. Přemýšlej o ní.

Harry si uvědomil, že stojí s pusou dokořán a honem ji zavřel. Kde sem to přestal? zeptal se Hagrid, ale v tu chvíli se vynořil ze tmy strýc Vernon; ještě pořád byl popelavě bledý, ale vypadal rozlíceně. Harry nikam nepojede, prohlásil. To bych rád viděl, jak mu v tom nějakej zatracenej mudla jako ty zabrání, řekl. Jak jste to říkal? zajímal se Harry

Souvislý text Napiš teď celý text ve správném pořadí a se správnými znaménky.

Harry si uvědomil, že stojí s pusou dokořán a honem ji zavřel. Kde sem to přestal? zeptal se Hagrid, ale v tu chvíli se vynořil ze tmy strýc Vernon; ještě pořád byl popelavě bledý, ale vypadal rozlíceně. Harry nikam nepojede, prohlásil. To bych rád viděl, jak mu v tom nějakej zatracenej mudla jako ty zabrání, řekl. Jak jste to říkal? zajímal se Harry

Řešení Harry si uvědomil, že stojí s pusou dokořán a honem ji zavřel. „Kde sem to přestal?“ zeptal se Hagrid, ale v tu chvíli se vynořil ze tmy strýc Vernon; ještě pořád byl popelavě bledý, ale vypadal rozlíceně. „Harry nikam nepojede,“ prohlásil. „To bych rád viděl, jak mu v tom nějakej zatracenej mudla jako ty zabrání,“ řekl. „Jak jste to říkal?“ zajímal se Harry.