SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA Napiš adresu svojí školy. ________ ___________________
Advertisements

Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
RODINA Maminka a tatínek jsou mí rodiče.
DOMOV ADRESA oslovení jméno a příjmení ulice a číslo domu obec, město
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Navštěvuji základní školu L. Kuby 48 Školní rok začíná v září Školní rok má 10 měsíců Učíme se podle rozvrhu hodin Vyučovací hodina má 45 minut Navštěvuji.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Věty podle postoje mluvčího
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Nejprve provedeme výpočet v závorce
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
Povolání Dospělí lidé chodí do práce. Mají svoji profesi. Lidé, kteří nemají práci, jsou nezaměstnaní. Práce dětí je chodit do školy a učit se. Spoj profese.
Naše vlast Naše vlast je Česká republika. Leží ve středu Evropy.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Naše město České Budějovice jsou krajské město. Byly založeny Přemyslem Otakarem II. roku Mají více jak obyvatel. Město řídí primátor. Městem.
Počítání s řemesly. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu. Přidej k nim daná písmena H R U L Ř T Á Truhlář měl ve skladu 42 prken.
(od jednotek odečítáme jednotky)
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_19.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Numerace do 100 I. VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
Digitální učební materiál
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
VY_32_Inovace_2.3.5 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 5
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
VZPOMENEŠ SI ? ? ? ? ? Matematika 2.ročník opakování.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY 25 + 6 = 31 10 10 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 43 + 8 = 43 + 7 + 1 = 51 44 + 8 = 55 + 9 = 56 + 9 = 7 1 6 2 5 4 4 5 53 + 8 = 54 + 8 = 65 + 9 = 66 + 9 = 63 + 8 = 64 + 8 = 75 + 9 = 76 + 9 =

Do druhých tříd chodilo ve škole 59 žáků Do druhých tříd chodilo ve škole 59 žáků. V druhém pololetí přibyli 2 noví žáci. Kolik žáků chodí do druhých tříd? výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ Maruška měla našetřeno 37 korun. Od babičky dostala za odměnu ještě 5 korun. Kolik korun má nyní celkem? výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ Tomáš se dopoledne naučil 25 slovíček. Večer se jich naučil ještě 8. Kolik nových slovíček se Tomáš během dne naučil? výpočet: __________________________ odpověď: _________________________

56 + 6 = ____ 57 + ____ = 61 67 + 9 = ____ 69 + ____ = 73 45 + 7 = ____ 44 + ____ = 52 38 + 3 = ____ 37 + ____ = 43 26 + 5 = ____ 28 + ____ = 31 37 + 4 = ____ 39 + ____ = 44 86 + 8 = ____ 87 + ____ = 91 73 + 9 = ____ 75 + ____ = 84 Vypočítej Vypočítej a seřaď výsledky s písmeny od nejmenšího po největší 68 + 6 = ____ (I) 45 + 6 = ____ (O) 28 + 4 = ____ (K) 48 + 7 = ____ (Ř) 75 + 6 = ____ (E) 69 + 9 = ____ (C) 27 + 5 = ____ (S)

Spoj k sobě příklady se stejnými výsledky 38 + 7 38 + 3 59 + 5 58 + 4 38 + 4 39 + 6 58 + 3 57 + 4 36 + 5 37 + 5 56 + 6 57 + 7 + 7 + 8 + 9 27 + 8 + 6 + 8 39 + 3 28 39 48 59 68 79

Škola: ZŠ a MŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice Stupeň a typ vzdělání: základní vzdělávací, první stupeň Předmět: Matematika Ročník: druhý Autor: Mgr. Olga Košková Školní rok: 2011/2012 Druh učebního materiálu: prezentace Zpracováno v programu: Microsoft PowerPoint 2010 Potřebné vybavení: Interaktivní tabule s ozvučením Počet vyučovacích hodin ve školním roce: 1 Registrační číslo: 6_II_7_M