Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Český stát za vlády Jagellonců
Advertisements

Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
VY_32_INOVACE_22_07 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Jan Hus a jeho doba Anotace – Žáci se formou prezentace seznámí.
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-52 Anotace
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Anotace Žák se seznámí s úvodem do ČR …. Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje obecné poznatky o ČR Speciální vzdělávací.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
VY_32_INOVACE_22_20 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Vikingové – postrach Evropy v 9. stol. Anotace – Žáci se formou.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
VY_32_INOVACE_22_17 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Doba Rudolfa II. Anotace – Žáci se formou prezentace seznámí se.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Autor výukového materiálu:
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-51 Anotace
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Pomocné vědy historické
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
Identifikátor materiálu: EU –
ÚVOD DO DĚJEPISU PhDr. Jana Žáková.
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/30 Anotace Státy Evropy a jejich hlavní města – žák vyhledá státy jihovýchodní Evropy a jejich hlavní města,
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/1 Anotace: Poloha Evropy – žák ukáže hranice Evropy, pojmenuje a nalezne poloostrovy a ostrovy Autor: Mgr. Lubomír.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/28 Anotace Státy Evropy a jejich hlavní města – žák vyhledá státy jižní Evropy a jejich hlavní města, vyhledá.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePamátná místa naší vlasti Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii,
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s krtkem a způsobem jeho života Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání přírodního.
Karel Jaromír Erben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Holajová.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Smyslová ústrojí člověka
Stavba těla živočichů Savci
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Dějepis Úvod do dějepisu Pavel Šupka
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
pomocné vědy historické
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DE05 Název školy Církevní střední odborná škola Bojkovice.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Číslo v digitálním archivu školy
Transkript prezentace:

Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis VY_32_INOVACE_22_13 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Pomocné vědy historické – potřeba každého historika , který studuje staré dějiny. Anotace -  Žáci se seznámí formou prezentace s vědami, jež pomáhají historikovi rozkrývat každodenní život v minulosti Autor - Mgr. Radek Hulva  Jazyk - čeština  Očekávaný výstup - žáci budou schopni rozeznat základní vědecké disciplíny pro studium dějin  Speciální vzdělávací potřeby - žádné  Klíčová slova- heraldika, genealogie, chronologie, sfragistika  Druh učebního materiálu - prezentace  Druh interaktivity - výklad  ílová skupina - 13-14 let Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání - druhý stupeň Celková velikost - 203 KB  

Pomocné vědy historické Slouží k posuzování historických pramenů

Numismatika Věda, která zkoumá mince

Heraldika Věda, která zkoumá erby

Genealogie Věda, která zkoumá rodokmeny

Sfragistika Věda, která zkoumá pečeti

Metrologie Věda, která se zabývá mírami a váhami

Chronologie Věda, která zkoumá měření času

[cit. 2012- 10-10]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Grossi_pragenses_avers.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Rozmberkoveerb.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Seal_of_N%C3%A1chod_town_from_1570_%28big%29.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Serie_poids_cyl1.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Prazsky_orloj_celkovy_pohled.jpg