Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference e-biz forum
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
Projekty v Jednotném programovém dokumentu pro Cíl 2 (příklady - Priorita 2) Jednotný programový dokument pro Cíl 2
OPERAČNÍ PROGRAM PRAHA - ADAPTABILITA Nestátní neziskové organizace – partneři pro rozvoj PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI MMR, STAROMĚSTSKÉ.
Lékárna U Kristýny Lékárna U Kristýny byla založena v létě roku 2012 Její prodejna sídlí v Uherčicích Lékárna ale také funguje on-line a to na webové stránce.
Efektivní informační bezpečnost
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
Web zábavního areálu – plavecký bazén Michaela Janečková.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_ROZHODOVÁNÍ.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
Real Estate Market 29. června Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Východiska Klíčové téma - problematika podvodů obecně a korupce.
DAŇOVÉ A ÚČETNÍ ASPEKTY
Systémové pojetí hospodářské organizace
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
Atestace Fáres Shima ředitel odboru atestací Konference ISSS, 24. – 25. březen 2003, KC Aldis Hradec Králové.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Příprava projektu Komunitární program PROGRESS. Výzva 0&langId=enhttp://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=63.
Moderní IT prezentace a webdesign Marek Dvořák,
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
DELTA – Střední škola informatiky a ekonomie, s.r.o. Správce informačního systému Jakub Hrnčíř 4.B.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Profesní čipové karty Mgr. Lada Hrůzová Vedoucí projektu Konference ISSS, 24. – 25. březen 2003, KC Aldis Hradec Králové.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
RNDr. Jana Kotovicová, Ph.D. MZLU v Brně prezidentka
Psaní právních dokumentů
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Ivan Matulík Ředitel Úřadu Regionální rady Učíme se investovat VÝROČNÍ KONFERENCE REGIONÁLNÍHO OPERAČNÍHO PROGRAMU STŘEDNÍ MORAVA Přerov
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Pedagogická fakulta UK
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zavádění nových produktů na trh B2B
StatSoft CR Tel: Fax: Podbabská 16
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Obhajoba diplomové práce
Obchodní plán projektu
Vztah rozhodovatele k riziku
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Název produktu.
Plán obchodního projektu
Transkript prezentace:

Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %

Relevantní návštěvnost Konverzní poměr

Pan Hazardér

Pani Opatrná Paní Opatrná

Case study Hudy.cz: Jak jsme zvýšili konverzní poměr o 21 % Jak na to: Case study Hudy.cz: Jak jsme zvýšili konverzní poměr o 21 %

Chci, aby více lidí, kteří navštívili web, u nás nakoupilo

Nízká složitost implementace Nízká složitost implementace Vysoký přínos Nízká složitost implementace Nízká složitost implementace Nízký přínos

Priorita č. 1: Stránka kategorie Problémy s výběrem sortimentu

Priorita č. 2: Detail produktu Nízká vizuální priorita důležitých prvků, které mají navést návštěvníka k nákupu

Priorita č. 3 – Objednávkový proces Zvýšit průchodnost objednávkového procesu

A) 10 000 Kč B) 100 000 Kč C) 500 000 Kč D) 1 000 000 Kč

Pan Hazardér zvýší pravděpodobnost úspěchu. Paní Opatrná eliminuje riziko negativního dopadu. Možnost více investovat do kampaní. Možnost poznat vaší cílovou skupinu.

Pan/Paní Řídící

Děkuji za pozornost Veronika Rojkovičová