Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Relevantní návštěvnost Konverzní poměr
Pan Hazardér
Pani Opatrná Paní Opatrná
Case study Hudy.cz: Jak jsme zvýšili konverzní poměr o 21 % Jak na to: Case study Hudy.cz: Jak jsme zvýšili konverzní poměr o 21 %
Chci, aby více lidí, kteří navštívili web, u nás nakoupilo
Nízká složitost implementace Nízká složitost implementace Vysoký přínos Nízká složitost implementace Nízká složitost implementace Nízký přínos
Priorita č. 1: Stránka kategorie Problémy s výběrem sortimentu
Priorita č. 2: Detail produktu Nízká vizuální priorita důležitých prvků, které mají navést návštěvníka k nákupu
Priorita č. 3 – Objednávkový proces Zvýšit průchodnost objednávkového procesu
A) 10 000 Kč B) 100 000 Kč C) 500 000 Kč D) 1 000 000 Kč
Pan Hazardér zvýší pravděpodobnost úspěchu. Paní Opatrná eliminuje riziko negativního dopadu. Možnost více investovat do kampaní. Možnost poznat vaší cílovou skupinu.
Pan/Paní Řídící
Děkuji za pozornost Veronika Rojkovičová