NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA MÍT V OTÁZCE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace Materiál je určen pro práci žáků ZŠ 1. stupeň (5. třída) v předmětu anglický jazyk. Prezentace je určena k vysvětlení a procvičení gramatiky slovesa mít (to have) v otázce. Přechod snímků je též nastaven ručně při kliknutí myší, aby mohl učitel dostatečně žákům učivo vysvětlit. U snímku č. 6 žáci napíší všechny věty a poté je řešení úkolu postupně odkrýváno kliknutím.
Datum vytvoření: Klíčová slova: to have, pronouns, a mug, a brother, a cat, a hamster, postcards, a pet
Pozorně sledujte, jak vytvoříme otázku. got a car. got a car? You have Haveyou
I Have I got…? Mám…? You Have you got…? Máš…? He Has he got…? Má…? (on) She Has she got…? Má…? (ona) It Has it got…? Má…? (ono) We Have we got…? Máme…? You Have you got…? Máte…? They Have they got…? Mají…? Singular – j. č. Plural – mn. č.
Make the questions. You have got a mug. …………….…………………………… Mickey has got a brother. ………….……………………… Mickey and Millie have got a cat. ……………………………………….……………………….. Millie has got a hamster. ……………………………………. You have got postcards. …………………………………….. We have got a pet. ……………………………………………. Have you got a mug? Has he got a brother? Have they got a cat? Has she got a hamster? Have you got postcards? Have we got a pet?
POUŽITÉ ZDROJE Program Microsoft Office 2010