Digitalizace výuky Příjemce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření úhlů Stupňová míra (devadesátinná, nonagesimální) je zavedena tak, že pravý úhel je rozdělen na 90 dílů, které se nazývají (úhlové) stupně, značí.
Advertisements

Digitalizace výuky Příjemce
Rozdělení úhlů podle velikosti
Úhel, rozdělení úhlů podle velikosti
Digitalizace výuky Příjemce
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení úhlů (grafické)
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
POZNÁMKY ve formátu PDF
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Dvourozměrné geometrické útvary
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Dvourozměrné geometrické útvary
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
20..
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Trojúhelník,kružnice trojúhelníku opsaná
Registrační číslo projektu
Planimetrie ÚHLY.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
* Měření úhlů Matematika – 6. ročník *
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Úhel pravý, tupý, ostrý, přímý
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
ÚHLY.
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
6.ročník Bc.Martina Kamená
Digitalizace výuky Příjemce
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Úhel Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
19..
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Základní geometrické rovinné útvary 3 - úhly.
POZNÁMKY ve formátu PDF
Dvourozměrné geometrické útvary
ÚHLY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Hájková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Planimetrie ÚHLY.
Dvourozměrné geometrické útvary
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dvourozměrné geometrické útvary
Dvourozměrné geometrické útvary
Základní konstrukce Osa úhlu.
konstrukce, měření velikosti osa úhlu, operace s úhly
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
Digitalizace výuky Příjemce
Základní konstrukce Kolmice.
Grafické násobení a sčítání úhlů
Dvourozměrné geometrické útvary
Základní konstrukce Osa úhlu.
Dvourozměrné geometrické útvary
Úhly Názvosloví Rozdělení úhlů Jednotky velikosti Dvojice úhlů
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Transkript prezentace:

Digitalizace výuky Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy 1/1.1 Předmět Matematika Téma Úhly 2.část Ročník šestý Autor Mgr.Kateřina Chlíbková

ÚHLY 2.část

Velikost úhlu měříme pomocí úhloměru ve stupních. Jak měříme úhly? Velikost úhlu měříme pomocí úhloměru ve stupních. Stupnice vnější Stupnice vnitřní Střed úhloměru

Opiš do školního sešitu Dělení úhlů podle velikosti Nulový úhel 0° Ostrý úhel větší než 0° a zároveň menší než 90° Pravý úhel 90° Tupý úhel větší než 90° a zároveň menší než 180° Přímý úhel 180° Nekonvexní úhel větší než 180° a zároveň menší než 360° Plný úhel 360° Opiš do školního sešitu

Rozeznávání úhlů 2. β O jaký úhel jde? 1. 2. 3. 4. 5. Tupý úhel Ostrý úhel α 1. Nekonvexní úhel Tupý úhel Pravý úhel 3. 4. 5. ω A L B V M K

I I = 130° AVB B V Jak měříme úhly ? A Pomocí úhloměru: Čteme : velikost úhlu AVB je 130 stupňů B V A Pozor !! Sleduj na jaké stupnici se měří!

β=40° β Pozor!! Na jaké stupnici se měří! Úhel beta má velikost 40°. Zapisujeme : β=40° β Pozor!! Na jaké stupnici se měří!

δ=40° ω=50° ω δ α=120° α

AVB =70 ° Rýsování úhlů dané velikosti A teď ty do školního sešitu. A 1.Narýsujeme přímku a na ní vyznačíme bod V. 2.Na bod V přiložíme střed úhloměru a vyznačíme velikost daného úhlu. 3.Bod V spojíme s vyznačením úhlu. 4.Na jednom rameni úhlu vyznačíme bod A a na druhém vyznačíme vyznačíme bod B. A B V A teď ty do školního sešitu.

Narýsuj úhel α = 120° -tupý úhel -ostrý úhel Narýsuj úhel β = 45°