ICT ČJ procvičování učiva 4. a 5.ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5
Advertisements

ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
ICT 2 – 3 – 14 Kánon Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně a seznámení hudebním pojmem kánon. Prezentace obsahuje pracovní list,
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
ICT ČJ VS po B Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT VL PRAVĚCÍ ZEMĚDĚLCI 4.R
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
ICT ČJ 5.ročník Význam slov IV.
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
ICT HV POSUVKY Anotace: Materiál slouží k seznámení s posuvkami. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně na.
VY_32_INOVACE_09_05 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura.
ICT ČJ VS po S Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Anotace : ICT ČJ podstatná jména II. - 4.ročník
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT ČJ párové souhlásky uvnitř slov
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT M 5.R. Desetinná čísla – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení čtení desetinných čísel. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT ČJ VS po V Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT M 5.R. Římské číslice II
ICT VL Pravěk – procvičování 4.R
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT – 2 – 3 – 33 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE DECHOVÉ
ICT ČJ podstatná jména I. - 4.ročník
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
ICT M 5.R. Jednotky času Anotace: : Prezentace obsahuje učivo Jednotky času v reálných situacích a příklady k procvičování. Prezentace je prezentována.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
ICT ČJ VS po M Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.r. Řešíme rovnice Anotace: Prezentace obsahuje p ř íklady k procvi č ování ř ešení rovnic. Prezentace je prezentována interaktivn ě na.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Transkript prezentace:

ICT-2-1-15 ČJ procvičování učiva 4. a 5.ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Komunikační a slohová výchova Anotace: Prezentace obsahuje pracovní list s úkoly a řešením. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli. Autor: Mgr. Pavla Polanská Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: procvičování učiva, žáci vytváří myšlenkovou mapu, řeší tajenku, komunikují – řeší zadané situace, sestavují pětilístek Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Klíčová slova: myšlenková mapa, tajenka, komunikace, pětilístek Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání – základní vzdělávání - první stupeň – druhé období Typická věková skupina 10 - 11 let Celková velikost – 218 kB – soubor pptx

Myšlenková mapa, tajenka, pětilístek 4. a 5.ročník

Dokonči MYŠLENKOVOU MAPU

Tajenka – komunikační prostředek 1. dopravní prostředek ve vzduchu 2. sloveso – co dělá fotbalista 3. opak slova napravo 4. samec srny 5. světelné zařízení na křižovatce 6. lidé, kteří chodí po chodníku jsou… 7. bicí hudební nástroj

Řešení - Tajenka – telefon 1. LETADLO 2. KOPE 3. NALEVO 4. SRNEC 5. SEMAFOR 6. CHODEC 7. BUBEN 1. dopravní prostředek ve vzduchu 2. sloveso – co dělá fotbalista 3. opak slova napravo 4. samec srny 5. světelné zařízení na křižovatce 6. lidé, kteří chodí po chodníku jsou… 7. bicí hudební nástroj

Telefonování - rozhovor Zopakuj si základní pravidla telefonování  Úkol – rozdělte se do dvojic a zdramatizujte telefonní rozhovor Dva kamarádi se domlouvají, že … Maminka volá paní učitelce, protože … Tatínek potřebuje opravit auto Babička má ráda knížky, komu zavolá, na co se bude ptát … Jak se volá na tísňové linky …

Vytvoř pětilístek na téma Prázdniny  napiš 3 podstatná jména ............... …………… …………… napiš 3 přídavná jména …………… …………… …………… napiš 4 slovesa ............... …………… …………… …………… Vymysli a napiš větu z některých slov ………………………………………………………………… ………………………………………………………………….

Použité obrázky veverka … http://msite.zoznam.sk/se/253 sova … http://www.predskolaci.cz/?p=7821 Myšlenková mapa … obrázek autor