VYJMENOVANÁ SLOVA PO M ROZLIŠUJEME

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TÉMA: SAMOHLÁSKA U Vytvořila: Mgr
Advertisements

TÉMA: SAMOHLÁSKA O Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: 4. 10
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po M
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.15 Název pro školu:
Křížovky s VS po P II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B IV. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná VY_32_Inovace/6_
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
VYJMENOVANÁ SLOVA B - opakování
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO M Vytvořila: Mgr
Mgr. Vladimíra Mikulášková
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO L Vytvořila: Mgr
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
VYJMENOVANÁ SLOVA PO L ROZLIŠUJEME
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P ROZLIŠUJEME
VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z ROZLIŠUJEME
Číslo v digitálním archivu školy
VYJMENOVANÁ SLOVA PO S ROZLIŠUJEME
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO B Vytvořila: Mgr
VYJMENOVANÁ SLOVA PO V ROZLIŠUJEME
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Český jazyk 3.třída Vyjmenovaná slova -M,P- opakování
TÉMA: SAMOHLÁSKA E Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_489.
ICT ČJ VS po V Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO V Vytvořila: Mgr
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Číslo v digitálním archivu školy
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
TÉMA: SAMOHLÁSKA A Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_481.
Najdi ve větách VS po V Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
VYJMENOVANÁ SLOVA M.
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P. Vytvořila: Mgr
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Vytvořila: Mgr
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
Téma: Porovnávání desetinných čísel
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P, S, V, Z. Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková VY_32_Inovace/8_470 Datum:
Číslo v digitálním archivu školy
ICT ČJ VS po M Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Vyjmenovaná slova po V Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO S Vytvořila: Mgr
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Přesmyčky s VS po V Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Název : VY_32_INOVACE_03CJ_9_VYJSLM
Transkript prezentace:

VYJMENOVANÁ SLOVA PO M ROZLIŠUJEME Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná VY_32_Inovace/8_473 6. 1. 2012

Anotace: Znalost správného pravopisu po obojetné souhlásce L, procvičovací cvičení Příloha – pracovní list pro žáky (Microsoft Word) Jazyk: český jazyk Očekávaný výstup: znalost pravopisu vyjmenovaných slov po M, porovnání významu slov, pamětní zvládnutí vyjmenovaných slova a jejich použití ve větě Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: vyjmenovaná slova po M a slova příbuzná, pravopis, slova odlišná Druh učebního materiálu: DUM - Prezentace doplněná výkladem Cílová skupina: Žák Typická věková skupina: 8 - 9 let (3. ročník)

PAMATUJ !!! MY (všichni) MI (mně) y nebo i My (všichni) to umíme. Hoď mi (mně) to !

Měl bych se každý den mýt. y nebo i PAMATUJ !!! MÝT MÍT Měl bych se každý den mýt. Z dárku bude mít radost.

PAMATUJ !!! y nebo i MÝVAL MÍVAL Mýval je medvídek, který si všechno umývá. Něco jsem míval, ale už to nemám.

PAMATUJ !!! y nebo i MÝLÍ se MILÝ Každý se někdy mýlí. Honza je milý kluk.

Kovář dmýchá oheň v peci. y nebo i PAMATUJ !!! DMÝCHAT MÍCHAT Kovář dmýchá oheň v peci. Kuchař míchá těsto.

Dřevorubci vymýtili les. y nebo i PAMATUJ !!! VYMÝTIT VYMÍTIT = vysekat = vyhnat Dřevorubci vymýtili les. Kněz vymítil ďábla.

Zkus doplnit: y nebo i 1. Tatínek m__ koupil nové kolo. 2. Je to velmi m__lý pán. 3. M__la ve vel__ký m__lovník přírody. 4. M__ jdeme na procházku. 5. Paní učitelka řekla Honzovi, že se m__lí. 6. M__ už chceme m__t klid. 7. Po obědě musím m__t nádobí.

Zkus doplnit: y nebo i 8. M__lada m__chá v m__sce tvaroh. 9. Mam__nka bude m__t radost. 10 Kovář dm__chá oheň v peci. 11. Když jsem b__l malý, často jsem m__val rýmu. 12. Malá M__la si nerada um__vá ruce. 13. Dřevorubci vym__tili téměř celý les. 14. M__val je malý medvídek.

Použité obrázky: Kliparty Microsoft Office