Vincent van Gogh.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vincent van Gogh
Advertisements

Vincent van Gogh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE
Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“
POSTIMPRESIONISMUS Konec 19. a počátek 20. století.
POSTIMPRESIONISMUS Konec 19. a počátek 20. století.
Nizozemští krajináři 17.století
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Anotace Žáci se seznámí s životem a dílem Mikoláše Alše, jeho typickými kresbami, ilustracemi… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci.
Henri de Toulouse-Lautrec (24. listopadu září 1901)
SECESE VY_52_INOVACE_DEK_42.
Zakladatel moderního malířství?
Gustave Courbet Barbizonská škola
Adam Kučera, Jan Starý Vincent van Gogh.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Moderní umění začíná postimpresionismem. Umělecké dílo není pouhý
Postimpresionismus - Gogh Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Vincent van Gogh ŽIVOT Nizozemský malíř a kreslíř Byl jednou z největších osobností světového výtvarného umění a je dnes pravděpodobně.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_52_INOVACE_DEK_41 EXPRESIONISMUS VINCENTA VAN GOGHA
IMPRESIONISMUS.
VY_32_INOVACE_3D Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 8. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Paul Jackson Pollock
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Impresionisté figurativního malířství
Musée D´ Orsay Paříž Francie.
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgA. Kateřina Mikešová Název šablonyIII/2 – Inovace.
Přehled nejvýznamnějších malířů
Vincent Van Gogh – Umělecký směr Svým stylem zapadá van Gogh nejvýrazněji mezi fauvisty, expresionisty, z části pak i mezi ranou.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Vincent van Gogh MgA. Lukáš Psík
Autoportrét Název školy
ORFISMUS Jiří Salajka.
3. Kompozice ve výtvarném umění
IMPRESIONISMUS 3 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Edgar Degas MgA. Lukáš Psík
POSTIMPRESIONISTÉ. charakteristika Snaha o překonání impresionistického způsobu malby Konfrontace vnitřního umělcova nitra s realitou Vstupuje sem lidský.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Jiří.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Jelínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_05B_08_Postimpresionismus – Vincent.
Výběr z tvorby Viktora Hartmanna….   Spojit dnes všechny části hudebních „Obrázků z výstavy“ s původními kresbami a malbami Viktora Hartmanna je prakticky.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Jean François Millet a Barbizonská škola Vladimír Sobota.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Nové umělecké směry 2. pol. 19. století Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Květen 2012 Předmět: Dějepis.
Pablo Picasso Busta Ženy s kloboukem Dora „kubismus”
Ernest Heminhway Jana Cihelková, Kateřina Klausová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradišt ě, p ř ísp ě vková organizace AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_06.
Impresionismus a postimpresionismus
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
POSTIMPRESIONISMUS – pracovní sešit
Obrazy jakou autobiografie
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_03 Prokletí básníci
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy. Plavská škola Autor. Mgr. Marcela Hádková Název
IMPRESIONISMUS Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ŠKOLA: Gymnázium Lovosice AUTOR: Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:
EXPRESIONISMUS Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Belgie Jakub Jenšovský.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/10
ŠABLONA III/2 MIKOLÁŠ ALEŠ
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výtvarná výchova pre 9. ročník
Transkript prezentace:

Vincent van Gogh

*30. 3. 1853 Zundert +29. 7. 1890 Auvers-sur-Oise

jednou z největších osobností světového výtvarného umění Během intervalu zhruba 10 let vytvořil na 900 maleb a 1100 kreseb

Od svých šestnácti let pracuje pro galerii a firmu Goupil & Cie Firma ho přeřazuje do Londýna a Paříže, následně je propuštěn a cestuje po Evropě

V roce 1878 se stává farářem v belgické provincii, kde sám fárá, aby byl v blízkém kontaktu s fárajícími. V této době kreslí různé skici a nákresy fárajících.

Od roku 1880 se začíná vážně věnovat malování na radu svého bratra

Posléze cestuje po Evropě, studuje např. japonské umění Posléze cestuje po Evropě, studuje např. japonské umění. Avšak za své malby je nepochopen a odsuzován. Jediný, kdo se ho zastává je Paul Gaugin, Edgar Degas, Hemrim de Tolouse-Lautrecem

Trpí duševní chorobou, kdy si při jedné hádce uřízne ucho Na doporučení svého bratra odjíždí na slavnou kliniku pro duševně choré

Na následky silných depresí se ve 37 letech střelí do hrudníku a následně umírá 3 dny poté za přítomnosti svého bratra Thea

Zdroje www.google.cz www.wikipedia.cz www.vggallery.com