Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava
POHLED „z druhé strany“ Které faktory jsou rozhodující pro dobrý výběr vzdělávací společnosti?
POHLED „z druhé strany“ Které faktory jsou rozhodující pro dobrý výsledek vzdělávací akce ?
POHLED „z druhé strany“ soulad hodnot schopnost dosáhnout cíl zvládnutí obsahu metodika lektoři kvalita / cena další služby
POHLED „z druhé strany“ NÁSTROJE VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ písemná nabídka - obsah - metodika - lektoři - reference - cena prezentace ukázková hodina ukázkový seminář
POHLED „z druhé strany“ SOULAD HODNOT filozofie a hodnoty managementu filozofie a hodnoty obchodu......
POHLED „z druhé strany“ SCHOPNOST DOSÁHNOUT CÍL realistický nerealistický - rozsahem (čas/cíl) - cíl se nedá dosáhnout jen tréninkem......
POHLED „z druhé strany“ CÍL informace dovednosti postoj inspirace.....
POHLED „z druhé strany“ ZVLÁDNUTÍ OBSAHU standardní témata a cílové skupiny - aplikace - ??? metodika ??? pokročilé cílové skupiny speciální témata
POHLED „z druhé strany“ METODIKA interaktivnost míra tréninku míra aplikace jednotnost (více lektorů) schopnost upravit metodiku podle požadovaného cíle
POHLED „z druhé strany“ LEKTOŘI osobnost znalosti praktická zkušenost metodika reference
POHLED „z druhé strany“ CENA / KVALITA CENA / KVANTITA
POHLED „z druhé strany“ DALŠÍ SLUŽBY příprava - ověření ATP - zabezpečení dobré aplikace (workshopy, návštěvy na pracovním místě,...) vyhodnocení - splnění cílů - statistiky spokojnosti účastníků - postřehy k účastníkům - zpětná vazba pro firmu
POHLED „z druhé strany“ JAK VYPADAJÍ ZADÁNÍ nerealistické cíle nepřesná ATP absence metodického pohledu často je cítit pasivní roli HR příliš všeobecné nebo příliš detailní zadání kvalita zadání se zlepšuje
POHLED „z druhé strany“ ÚZKÁ MÍSTA V PROCESU VÝBĚRU termíny na zpracování nabídky poskytování doplňujících informací termíny prezentací - z pohledu účasti lektorů školení a tréninky nejsou židle nebo papír do kopírek nepřiměřené postupy rozsahu vzdělávací akce kvalita procesu výběru se zlepšuje