OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OLYMPIÁDA V DĚJINÁCH.
Advertisements

Vyhodnocení velké vánoční rodinné soutěže Tak už jste se konečně dočkali! Po důkladném vyhodnocení všech zaslaných prací již známe výherce vánoční soutěže.
PRO 3.A a 3.B ZŠ Školní Vrchlabí
PROJEKT „ Bezbariérová Chrudim “. Na začátku – Projekt I. Během května a června 2008 naši studenti pracovali na projektu „Co můžeme změnit kolem nás“
Bezpečné cesty do školy
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Zábavné aktivity pro třídy s nadanými žáky 3. interaktivní dílna pro učitele 1. stupně ZŠ 22. června 2007 FZŠ Trávníčkova 1744, Praha 13.
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Kyselý déšť.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
STOVĚŽATÁ PRAHA Projekt 6. tříd
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
VÝSLEDKY INDIKÁTORŮ V PRAZE - LIBUŠI
ŠKOLNÍ VÝLET 3.B MORAVSKÝ KRAS
H R Á T K Y S P Ř Í R O D O U. Gymnázium Rýmařov připravilo zábavnou soutěž s ekologickou tematikou plnou zajímavých úkolů pro třídy všech škol v našem.
Cvičení v přírodě Říjen 2011, Bělá
Neděle: po příjezdu a obědě (rizoto) jsme si udělali procházku do Plas. Krásnou cestou podél vody jsme dorazili do tohoto starobylého města, prohlédli.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_143_Výlet-slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM:
Obzory V této prezentaci vás seznámíme s prvnímy šesti levely:Naše obec.
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
Jaké bylo naše 1.pololetí ? ZŠ Hudcova, t ř ída 6.B.
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry : Naše obec.
MNOŽINY – poslední příklad
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
Zámek Hluboká nad Vltavou
Bilance 1. světové války Oběti 1. světové války
Jaký je naše tělo Kontrola
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry:Naše obec.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
Venkovská sídla Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Grafické znázornění pohybu
Směry hlavních činností AutoSAP Strategie AutoSAP pro další období Historie výroby vozidel v České republice Praha, 2. října 2013.
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
Zájezd do Vídně Zájezd komentují Barbora Štychová a Lenka Škáchová Ve dnech 18. – absolvovaly 8. a 9. třídy zájezd do Vídně.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Moje třída 9.ročník 4.ročník. 9.ročník Marian Čipčala, Petra Merhautová Simon Kocaj Zdenek Mühldorf Aneta Křížová Václav Lev Věra Čipčalová Luboš Ferenc.
VELKÁ MĚSTA ČR Školní projekt 2015/2016. BRNO · 2. Největší město v ČR · obyvatel · Soutok Svratky a Svitavy · Centrum soudní moci · Kulturní.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_09_35.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR:RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R16_Matematické pohádky TEMA:Matematika.
Jakým způsobem lze zjistit, že řidič na dálnici v daném úseku překročil povolenou rychlost 130 km/h? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Výpočty ve statistice – test k procvičení
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas
PRVOUKA – 2. ročník, DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY
PREZENTACE DOMOV PRO SENIORY.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
PREZENTACE DOMOV PRO SENIORY.
Domov se zvláštním režimem
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Naše škola 1.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Náš výlet do
Složené slovní úlohy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_01_17_dopravní prostředky 1
Sousedé VY_32_INOVACE_ února 2014
Domov, obec, stát, světadíl
Domov se zvláštním režimem
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.22_Dopravni_prostredky.
VY_32_INOVACE_PŘČL.15 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
Domov se zvláštním režimem
VY_32_Inovace_2.2.1 Dopravní prostředky a značky
OBZORY V této prezentaci bych vám chtěla představit naši hru v projektu EnviGame: „NAŠE OBEC - MOST“
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME

Příroda v ulicích V 1.levelu jsme měli rozdělené ulice a o té dané ulice zjistit,proč se tak jmenuje. Ulice Větrná-dostala název proto,že před desítkami lety zde silný vítr napáchal velké škody,ale byla to pouze naše domněnka GPS: 50°30´37´´

Příroda v ulicích

Výlet do minulosti V 2.levelu jsme měli vyfotit budovy a zařadit je do skupin(vzdělávacích, sportovních apod.) a v jednom úkolu jsme také měli vyfotit dopravu Získali jsme všechny potřebné fotografie a zároveň se nám tento úkol líbil.

Výlet do minulosti

Doprava v ulicích Ve 3. levelu jsme měli v daném úseku počítat,kolik tím úsekem projede(osobních aut,firemních aut,motocyklů apod.) po dobu 15min Po 15minutách jsme napočítali dohromady 22 aut.Nejvíce z nich bylo osobních

Doprava v ulicích

Lidský druh V 4.levelu jsme se měli ve škole zeptat v různých třídách,kolik dětí jezdí do školy(autem,autobu- sem,kdo chodí pěšky apod.) Pěšky chodí 13 dětí,autobusem 8 dětí,autem 2 děti.

Emise Za úkol v 5.levelu jsme měli zjistit,co to jsou emise a co vyvolávají Uvolňování polutantů do ovzduší,emise také způsobují kyselé deště

EMISE

Místo a doprava V 6.levelu jsme museli vyfotografovat a poté změřit místa na parkování v našém území. Vypočítali jsme pět míst,které jsme zanesli do mapy. Např. 7 metrů čtverečních.

Místo a doprava

Závěr Děkujeme,že jste věnovali pozorost naší prezentaci.