Slovní úlohy /0 – 1 000/. V lese vysadili 148 smrčků a 64 borovic. Kolik se vysadilo stromků? O kolik bylo více smrčků? /vypočítej zpaměti/ smrčků: 148.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba výrazů s proměnnou
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_160_Slovní úlohy v oboru do 1000 AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
Elektronická učebnice - I
Několikrát méně, nácvik.
Digitální učební materiál
Slovní úlohy I. Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VSTUPTE VY_32_INOVACE_41 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
Slovní úloha Příklad 1 Za čokoládu, mléko a sýr jsme zaplatili 28,60 Kč. Mléko bylo dvakrát dražší než sýr a čokoláda o 1,60 Kč dražší než mléko. Určete.
C) Slovní úlohy o pohybu
Násobení a dělení desetinných čísel
VÝPOČET ZLOMKU Z CELKU.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
35.1 Pamětné odčítání v oboru do 1000 – rozšíření učiva
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
Slovní úlohy se zlomky - řešte následující slovní úlohy samostatně
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice, procenta 2 VY_42_INOVACE_24 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
PROCENTA % % % 7. ročník ZŠ Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematické operace - soutěž
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_144_Cesta na zámek a hrad AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM:
Mgr. Iva Vrbová, SINOVÁ A KOSINOVÁ VĚTA Řešené slovní úlohy Mgr. Iva Vrbová,
Matematika 7.ročník ZŠ P r o c e n t a % IV. Základ Creation IP&RK.
Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“
P r o c e n t a % II. Procentová část Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
Piš a počítej.
Procenta.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_565_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_DVOJ CIFERNÝM_ČINITELEM.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
Zlomky a procenta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Křížovka 1.Zmenšený obraz ČR 2. Zdrobnělina otce 3. Jehličnatý keř.
T ŘI ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SLOVNÍ ÚLOHY Úvodní úloha ke kapitole Slovní úlohy řešené pomocí lineárních rovnic Mgr. Hana Přichystalová.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ ÚLOHY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_01_Výpočet zlomku.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Mgr. Hana Pavlásková Název materiálu: VY_32_INOVACE_123_M3_SČÍTÁNÍ_A_ODČÍTÁNÍ_DO_TISÍCE_S_PŘECHODEM_PŘES_STO.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Čtverec, obdélník Slovní úlohy.
Řešení slovních úloh rovnicemi
Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Kotva – Lesní zahrada Halenkov o.s.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Řešení slovních úloh rovnicemi
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Složené slovní úlohy o n více, o n méně
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (1. část)
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
1.6 Přímá a nepřímá úměrnost
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Transkript prezentace:

Slovní úlohy /0 – 1 000/

V lese vysadili 148 smrčků a 64 borovic. Kolik se vysadilo stromků? O kolik bylo více smrčků? /vypočítej zpaměti/ smrčků: 148 borovic: 64 celkem: ? =212 o kolik více smrčků: ? =84 Vysadilo se celkem 212 stromků. Smrčků bylo o 84 více.

Bunda stojí 529 Kč. Je o 130 Kč dražší než halenka. Kolik stojí obě oblečení? bunda: 529 halenka: o 130 méně halenka: ? =399 celkem:? =928 Celkem stojí oblečení 928 Kč.

Má se postavit 975 km dálnice. Zatím je postaveno 264 km. Kolik km zbývá vybudovat? má se postavit: 975 je postaveno: 264 zbývá: ? =711 Zbývá vybudovat ještě 711 km dálnice.

Na farmě chovají 415 kusů slepic. To je o 290 kusů méně než je kuřat. Kolik chovají kuřat? slepic: 415 kuřat: o 290 více kuřat: ? =705 Chovají 705 kuřat.

Vláďa během prázdnin ujel 625 km autobusem, vlakem 805 km. Jakým dopravním prostředkem ujel více a o kolik? autobusem: 625 vlakem: 805 o kolik více: ? = < 805 o 180 Vláďa ujel více km vlakem, o 180 km.