Razvan, Jeremy, yohan, Matej, Zuzka. 1)Présentation du lycée 2)Les expériences 3)ABK6 et Saint-Gobain 4)L’Hermione et La Rochelle 1)Prohlídka lycea 2)Experimenty.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semaine Franco-Tchèque Týden Francouzko-česká výměna Semaine Franco-Tchèque Týden Francouzko-česká výměna.
Advertisements

singulier pluriel me, m’ nous te, t ’ vous le, l’ la, l’ en les
Emploi du passé composé et de l´imparfait
Grammaire – être Complète.
Časové výrazy Les expressions temporelles
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif – dělivý člen
Shanghai Shanghai habitants ville importante de Chine Shanghai est située sur la rivière Huang Pu, et se compose donc de deux parties distinctes,
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Pays francophones Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Interjections Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions avec le verbe AVOIR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
FUTUR PROCHE Ester Maternová.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Ester Maternová. L´article définiLELALES L´article indéfiniUNUNEDES L´article contractéDUDE LADES AUA LAAUX.
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Ester Maternová Le verbe auxiliaire avoir/ être avec le participe passé AVOIR+PARTICIPE PASSÉ ETRE Ex. J´ai parlé.
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Fj_4_188_comparer Marta Bříštělová. AdjectifBON, BONNE La cuisine de ma maman est ……………. Mes filles ne sont pas très ……………………. cuisinières. Ton copin.
SUR LA BASE DE LA LECTURE.   il y a = 3 slova  členy, spojky, předložky, zájmena = 1 slovo  1 er = 1 slovo  letopočet 1978 = 0 slov  je suis né.
ETwinningový maraton 2011 ZŠ Přimda. Město se nachází v jihovýchodní Francii, v kraji zvaném „Var“. Jeho polohu označuje otazník v červeném rámečku.
FAMILLE COI, APPELER, QUI, QUE, FEMIIN, IL…? VOIR, ECRIRE…
Subjonctif présent Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Tout et autres indéfinis. Tout 1)pronom (samostatné užití) 2)adjectif (spolu s podstatným jménem) 3)adverbe („úplně“)
EXERCICES LEXICAUX 1C. Page 32 / ex. 1: Vous n’avez pas eu l’idée de téléphoner? Idée = myšlenka, představa, nápad, ponětí, mínění, pomyšlení, názor…
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´étudie au lycée de commerce Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Quel temps fait-il? Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
PETIT DÉJEUNER RESTAURANT FRUITS ET LÉGUMES. SNÍDANĚ RESTAURACE OVOCE A ZELENINA.
Comment les jeunes passent-ils leur temps libre en République Tchèque?/Jak tráví volný čas mládež v České republice? Rédactrices/Vytvořily: Cécile Saffroy,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´habite au premier étage Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Projet Nancy-Brno Alimentation, restauration, hôtellerie Jak se jí ve Francii, jak se jí u nás.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis au travail Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
PRÉSENTATION: Le petit déjeuner, les fruits et légumes, la recette et les restaurants Thibault, Michal, Stáňa, Elise, Dáša, Coline, Marion, Lucie.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je me lève à 6 heures Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
PROJET NANCY – BRNO 2011 Le déjeuner, la cantine, la viande et la charcuterie.
Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SUR LA BASE DE LA LECTURE.   il y a = 3 slova  členy, spojky, předložky, zájmena = 1 slovo  1 er = 1 slovo  letopočet 1978 = 0 slov  je suis né.
Les musées à Paris Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření Ročník3.,
Le Lycée Carnot de Dijon Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast La vie en France Datum vytvoření Ročník4.
Les commerces Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření RočníkSekunda,
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Prépositions – pays et villes Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba Datum vytvoření
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
GE - Vyšší kvalita výuky
Les homophones Tematická oblast Slovní zásoba Datum vytvoření Ročník
francouzské svátky les fÊtes franÇaises
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
Réseau des Alliances françaises en République tchèque
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
Výchova přirozeného zdravi
EXERCICES LEXICAUX 1C.
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Les Incas Les fils du Soleil Dlouho po Babylonu Velké Čínské zdi
Les activités quotidiennes
Transkript prezentace:

Razvan, Jeremy, yohan, Matej, Zuzka

1)Présentation du lycée 2)Les expériences 3)ABK6 et Saint-Gobain 4)L’Hermione et La Rochelle 1)Prohlídka lycea 2)Experimenty 3)ABK6 a Saint-Gobin 4)Hermione a La Rochelle

Tout d’abord nous avons accueilli les élèves tchèques dans notre lycée. Nejdříve jsme přivítali české studenty na naší škole.

Nous avons ensuite visité les ateliers, et le CDI. Poté jsme navštívili ateliéry a knihovnu.

Au cours de cette journée nous avons fait toutes les expériences que nous voulions faire. Celles sur la bière et le Cognac. Během dne jsme dělali všechny experimenty týkající se výroby piva a koňaku, které jsme chtěli.

Nous avons eu la chance de visiter une exploitation de Cognac. Celle-ci est nommée ABK6. Après cette matinée nous avons visité une usine de bouteilles, c’est Saint-Gobain. Měli jsme možnost navštívit výrobnu koňaku, který se jmenuje ABK6. Během dopoledne jsme si ještě prohlédli továrnu na skleněné lahve, jménem Saint-Gobain.

Nous sommes allés visiter un bateau en rénovation. Il est situé à Rochefort. Nous avons mangé à cet endroit. Puis nous avons pris la route en direction de La Rochelle. Ici nous avons visité la ville. Navštívili jsme renovovanou loď, která je v přístavu Rochefort. Tam jsme se také najedli. Poté jsme jeli do starobylého města La Rochelle, kde jsme se také krátce prošli.