Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický jazyk Datum.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Další materiály: o Časopisy – Team, Bridge, Friendship o Online zdroje – audio, video, aktuální a autentické materiály Další materiály: o Časopisy –
Advertisements

Linking Words and phrases
Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický jazyk Datum.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický jazyk.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Household Chores Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Pets By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Článek 120 – 150 slov.
The written part of the maturita exam II Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Travelling By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Environment By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
London Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 1 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický jazyk.
Traditions By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
British Famous People Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 1 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
School By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
By Dagmar Běhunčíková Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Culture By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Shopping By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Travelling By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Automechanik, Opravář zemědělských strojů Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Health Problems By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_166.ANJ.12 Formal and informal letters - Elementary.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Anotace Cílem této prezentace je zopakovat již známou slovní zásobu a fráze na téma „Planning a party“ a dále seznámit žáky s novou slovní zásobou a zároveň.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Relative clauses Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření25.
Budoucí časy Future tenses. Přítomný čas průběhový – pro vyjádření děje, který je naplánovaný Tomorrow I´m going to Grandma. Next week I´m planning to.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Write a story Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření17. 8.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
What do you have to think about when planning something?
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
INVITATION Pozvání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
I haven´t seen your ID card.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Transkript prezentace:

Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický jazyk Datum vytvoření: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ The written part of the maturita exam I Tematická oblast: Reálie anglofonního světa

The first text… words. If you write more or less words than the given norm, you get less points. What are the topics you may get? A letter to your friend, Formal letter, An article, Description of sg., …etc. More information on

The 3 golden key criteria… 1.What type of a text is it?(Formal, Informal) 2.What tenses will I be using? 3.How long is it going to be? (Fígl: spočítejte si množství slov na prvních dvou řádcích a přibližně tak odhadnete, na kterém řádku máte s psaním skončit) Let´s make the structure.

An Article Chcete přispět do anglického školního časopisu. Rozhod/a jste se napsat článek o školní akci (např. sportovní nebo kulturní akce, výlet, projektový den), které jste se zúčastnil/a se svou třídou. Napište článek v rozsahu slov, ve kterém: - uvedete, jaké akce jste se zúčastnil/a; - uvedete, kdy a kde se akce konala; - popíšete akci (např. účel, průběh, účastníci); - napíšete, co se Vám na akci líbilo nebo nelíbilo; - zdůvodníte svůj názor.

What phrases will I be using? 1.- uvedete, jaké akce jste se zúčastnil/a; 2.- uvedete, kdy a kde se akce konala; 3.- popíšete akci (např. účel, průběh, účastníci); 4.- napíšete, co se Vám na akci líbilo nebo nelíbilo; 5.- zdůvodníte svůj názor. 1.- I went to see a concert. I was invited to a birthday party. My friends got me a ticket to a musical rock festival. 2.- The party was held in Zlín on the second weekend of the summer holiday. 3.- I went there to see my friends and listen to my favorite music. The party lasted the whole night and did not finish until 6 o´clock a.m. There were so many people I could hardly see the stage. 4.- I totaly adored/loved the athmosphere and the music, but I was quite disapointed at/about the behaviour of some people. 5.- Those people were agressive and drunk. I think I will go to a smaller concert next year.

Another topic can be… A letter to your friend. Apply your 3 golden key criteria…. 1.What type of a text is it?(Formal, Informal) 2.What tenses will I be using? 3.How long is it going to be? (Fígl)

A letter to your London friends. Představte si následující situaci: Vaši anglicky mluvící přátelé, Luke a Lucy, se kterými jste se seznámil/a na kurzu angličtiny v Londýně, k vám přijedou za dva měsíce na návštěvu. Plánují u vás zůstat čtyři dny a pak odcestují do Německa. Napiště jim dopis v rozsahu slov, ve kterém: vyjádříte radost, že přijedou; navrhnete alespoň dvě aktivity které společně podniknete, a uvedete proč; zdůvodníte, proč si myslíte, že se jim pobyt bude líbit; zeptáte se jich na podrobnosti týkající se jejich příjezdu.

1.vyjádříte radost, že přijedou; 2.navrhnete alespoň dvě aktivity které společně podniknete, a uvedete proč; 3.zdůvodníte, proč si myslíte, že se jim pobyt bude líbit; 4.zeptáte se jich na podrobnosti týkající se jejich příjezdu. What phrases will I be using? 1.- Dear L+L I´m so happy that you finally decided to come to see me. It´s wonderful you are coming at last. 2.- While are you here we could go to a local music club if you like and …Or if you prefer some sightseeing we can go hiking in local hills and going to Čertovy skály by train. There is also a museum in VK. Maybe I could drive you to Zlín for shopping if you are interested in it. 3.- I know you will love it here for sure, because I have so many activities we can possibly do. I´m sure you will enjoy every second of your stay in my town, because there are so many places you can go clubbing here. 4.- Dear L+L, could you send me a MSG when and what time are you planning to arrive in VK? Will you come by bus or by train?

Homework Zopakujte si, 1. jak formálně a neformálně oslovujeme v angličtině. 2. jakou strukturu má ukončení formálního a neformálního dopisu.

References AUTOR NEUVEDEN. Článek do školního časopisu [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: anglictina.cz/clanek-do-skolniho-casopisu-anglickyhttp:// anglictina.cz/clanek-do-skolniho-casopisu-anglicky AUTOR NEUVEDEN. Písemná práce 1.část [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: anglictina.cz/zadani-pisemne-prace-prvni-cast-neformalni-dopis-pratelum-anglickyhttp:// anglictina.cz/zadani-pisemne-prace-prvni-cast-neformalni-dopis-pratelum-anglicky