JIŽNÍ EVROPA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropské vlajky 5. ročník
Advertisements

Itálie.
ZEMĚDĚLSTVÍ ČR ZEMĚPIS 8. ročník
REGIONY EVROPY JIŽNÍ EVROPA.
Pyrenejský poloostrov
CHRÁNĚNÁ ÚZEMÍ ČR 8. ročník
Obecná charakteristika
Evropa – Státy jižní Evropy
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
JIŽNÍ EVROPA STŘEDOMOŘSKÉ ZEMĚ.
Španělsko a Portugalsko
Evropa: jižní Evropa VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.48 Mgr. Kosík Lukáš
ZEMĚPIS KRAJE ČR - ADMINISTRATIVNÍ ROZDĚLENÍ 9. roč.
Itálie 30. září 2005.
STÁTY JIŽNÍ EVROPY JSOU
STÁTY JIŽNÍ EVROPY a ITÁLIE.
VY_52_INOVACE_03/2/29_ZEMĚPIS
ITALSKÁ REPUBLIKA HOSPODÁŘSTVÍ.
Jižní Evropa.
Test Jižní Evropa autor: Mgr. Jana Mikešová
JIŽNÍ EVROPA.
EU – OP VK – III/2 ICT DUM 17 Vypracovala Ludmila Kebzová.
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Objevné plavby 7. ročník.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
Chtěli bychom vám představit evropský stát který se nazývá Itálie.
Autor: Mgr. Jana Kalandrová
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Evropa – jižní Evropa úvod Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Stanislav Šindler Datum: Cílový ročník: 7.
Český jazyk – 7. ročník. Vypracovala: Mgr. Věra Sýkorová Použitá literatura: E. Hošnová a kol.: ČESKÝ JAZYK pro základní školy 7, SPN, Praha E.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁPADNÍ EVROPA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jižní Evropa Kolébka evropské civilizace antika (Řecko, Řím) středověk (Portugalsko, Španělsko) Převažuje hornatý povrch místy zemětřesná činnost Subtropické.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Středomořské země Řecko - Atény Portugalsko - Lisabon Itálie - Řím Španělsko.
Šablona Identifikátor školy: VY_32_INOVACE_144_Itálie.
VY_32_INOVACE_Fi_II_15 Název Jižní Evropa Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_07-54 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – Jižní Evropa (Itálie,
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Dana Vítková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Státy JIŽNÍ EVROPY TEMA: ZEMĚPIS.
Vzdělávací materiál: Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Dana Vítková NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_ JIŽNÍ EVROPA TEMA: ZEMĚPIS.
Určeno pro : žáky 2. stupně ZŠ Sekce: základní Předmět : zeměpis
Zeměpis - Itálie Číslo DUM: VY_32_INOVACE_10 Autor: Marcela Holíková
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_ TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Jižní Evropa Slunečný jih Evropy.
Předmět: Zeměpis Ročník: 8.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Mgr. Svobodová Alena
Transkript prezentace:

JIŽNÍ EVROPA

JIŽNÍ EVROPA Předmět: Zeměpis Ročník: 8. Vypracovala: Mgr. Jana Závodná

1. KTERÉ STÁTY LEŽÍ NA JIHU EVROPY? ŠPANĚLSKO, PORTUGALSKO,ŘECKO A ITÁLIE ŠPANĚLSKO, PORTUGALSKO, ITÁLIE A FRANCIE

MEZI MALÉ STÁTY JIŽNÍ EVROPY PATŘÍ: ANDORRA, SAN MARINO, VATIKÁN ANDORRA, SAN MARINO, LICHTENŠTEJNSKO

3. JAKÉ JE PODNEBÍ V JIŽNÍ EVROPĚ? MÍRNÉ SUBTROPICKÉ

4. KTERÉ OSTROVY PATŘÍ ŠPANĚLSKU? BALEÁRY A SICÍLIE BALEÁRY A KANÁRSKÉ OSTROVY

5. KTERÁ ZEMĚ JIŽNÍ EVROPY PATŘÍ MEZI NEJVYSPĚLEJŠÍ STÁTY SVĚTA? ITÁLIE ŘECKO

6. KTERÁ ZEMĚ JIŽNÍ EVROPY VYVÁŽÍ NEJVÍCE KORKU NA SVĚTĚ? ŠPANĚLSKO PORTUGALSKO

7. KTERÁ ZEMĚ JIŽNÍ EVROPY VYVÁŽÍ NEJVÍCE OLIV NA SVĚTĚ? PORTUGALSKO ŠPANĚLSKO

8. KTERÁ OBLAST JÍŽNÍ EVROPY JE NEJHUSTĚJI ZALIDNĚNA? PYRENEJSKÝ POLOOSTROV PÁDSKÁ NÍŽINA

9. JAK SE NAZÝVÁ NÁHORNÍ PLOŠINA VE ŠPANĚLSKU? MESETA MESOTA

10. JAKÉ NÁRODY ŽIJÍ VE ŠPANĚLSKU? ŠPANĚLÉ, KATALÁNCI ŠPANĚLÉ, KATALÁNCI A BASKOVÉ

11. JAKÉ JE STÁTNÍ ZŘÍZENÍ ŠPANĚLSKA? REPUBLIKA KRÁLOVSTVÍ

12. JAKÉ AUTOMOBILY SE VYRÁBĚJÍ VE ŠPANĚLSKU? SEAT FIAT

13. KTERÉ OSTROVY PATŘÍ ITÁLII? SARDÍNIE A KORSIKA SARDÍNIE A SICÍLIE

14. KTERÁ OBLAST ITÁLIE JE VYSOCE ROZVINUTÁ? SEVER JIH

15. KTERÉ AUTOMOBILY SE VYRÁBĚJÍ V ITÁLII? SEAT, FIAT, FERRARI FIAT, FERRARI, ALFA ROMEO

16. KTERÉ ITALSKÉ MĚSTO VZNIKLO V LAGUNĚ? BENÁTKY ŘÍM

17. KDE LEŽÍ VATIKÁN? VE FLORENCII V ŘÍMĚ

18. JAK SE NAZÝVÁ NEJVYŠŠÍ HORA ŘECKA? OLYMP KORINT

19. CO JE DOMINANTOU ATÉN? KOLOSEUM PARTHENÓN

Téma: Jižní Evropa – 8.ročník - zeměpis Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional SMART Notebook Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Autor: Mgr. Jana Závodná ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)