MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI 7. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
CHRÁNĚNÁ ÚZEMÍ ČR 8. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
OCHRANA OBYVATEL ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ
13.1 Krizové stavy, varovný signál, evakuace, ukrytí
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: Peisertová, A. (přeložila): První slova slov. Nakladatelství BUVIK, Bratislava Wilkesová,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Paleolit 6. ročník.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mimořádné události – co dělat!
12.1 Mimořádné události, IZS
ZEMĚPIS KRAJE ČR - ADMINISTRATIVNÍ ROZDĚLENÍ 9. roč.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUMJI_TELOCVIK_10 Název materiálu:Ochrana obyvatel – Test znalostí Tematická oblast:Tělesná výchova – 1. ročník Anotace:V.
Součin mocnin se stejným základem
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: Peisertová A.: První slova. Nakladatelství BUVIK, Bratislava, 1999.
JIŽNÍ EVROPA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
2) Povodně Mimořádné události Živelní pohromy. Vznik povodní Povodně vznikají následkem zvýšení říční nebo mořské hladiny působením atmosférických poruch.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Převody jednotek objemu
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: Peisertová A.: První slova. Nakladatelství BUVIK, Bratislava, 1999.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk – 7. ročník. Vypracovala: Mgr. Věra Sýkorová Použitá literatura: E. Hošnová a kol.: ČESKÝ JAZYK pro základní školy 7, SPN, Praha E.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Matematika 2. roč. – Násobení a dělení : 4 =
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ III EVAKUACE ZÁSADY OPUŠTĚNÍ BYTU EVAKUAČNÍ ZAVAZADLO IMPROVIZOVANÉ ÚKRYTY.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_bio_evo11 Označení materiálu evo11_tisnove_linky.pptx Název školy Gymnázium Kladno.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_32_INOVACE_0505_evakuace Téma: Evakuace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ I MIMOŘÁDNÁ UDÁLOST DRUHY MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ VŠEOBECNÉ ZÁSADY CHOVÁNÍ LINKY TÍSŇOVÉHO VOLÁNÍ.
Matematika pro 2. ročník – násobení a dělení 3
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ II
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ V.
Evakuace VY_32_INOVACE_03_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_EVAKUACE
Anotace Objasnit žákům, co je mimořádná událost a jak funguje integrovaný záchranný systém. Vysvětlit, co je evakuace, jak se při jejím vyhlášení chovat.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ X
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Transkript prezentace:

MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI 7. ročník

MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: 7. Vypracovala: Mgr. Jana Závodná

Co nepatří mezi mimořádné události? dopravní nehody povodně,zemětřesení,sesuvy půdy

Co znamená zkratka IZS? informace záchranného sboru integrovaný záchranný systém

Co patří mezi základní složky IZS? policie hasičský záchr. sbor,policie,zdrav. záchr. služba

Co patří mezi ostatní složky IZS? Horská služba,letecká záchr. služba,báňská záchr. služba jen letecká záchr. služba

Jaké organizace pomáhají při mimořádných událostech? ČČK,kynologický svaz,sdružení hasičů,svaz civilní obrany jen ČČK,svaz civilní obrany

Jak se zachováš při zaznění kolísavého tónu sirény? ukryji se v nejbližší budově vyhledám nejbližší betonový kryt

Co uděláš při ukrytí v budově? utěsním dveře a okna,zapnu rozhlas a televizi zamknu se , vypnu všechny el. spotřebiče

Jaké zásady ještě dodržujeme při ukrytí v budově? schováme všechny cenné věci pomáháme sousedům,připravíme si evakuační zavazadlo

Co je evakuace? přemístění osob,zvířat z ohrožených míst stěhování obyvatel

Jak se zachováš při nařízené evakuaci? co nejrychleji opustím budovu s evakuačním zavazadlem se dostavím na určené místo

Jaké zásady ještě dodržuješ při evakuaci? všechny známé varuji prostřednictvím mobilního telefonu netelefonuji zbytečně

Co uděláš než opustíš dům(byt)? uhasím oheň,zavřu přívod plynu,vypnu el. spotřebiče(mimo ledničky a mrazniček) vynosím z domu(bytu)nábytek

Kdy můžeme čerpat vodu ze zatopených sklepů? ihned až se sníží hladiny podzemní vody

Jak se zachováš po povodni? zjistím rozsah škod,pořídím fotodokumentaci,zlikviduji potraviny zasažené vodou nejdříve informuji příbuzné

Jak se nazývají 3 stupně povodňové aktivity? stav bdělosti,pohotovosti a stav ohrožení stav bdělosti,nouze a evakuace

Předmět: VÝCHOVA KE ZDRAVÍ Ročník: 7. Téma: MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř., Windows XP Professional SMART Notebook Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Autor: Mgr. Jana Závodná ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)