VY_32_INOVACE_09-2-3_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v 7. - 9. ročníku. Domov a bydlení Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Advertisements

Lidé pro manželství nevhodní
Příklady vztahů mezi populacemi
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Potřeby a projevy člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_52_INOVACE_03/2/21_ZEMĚPIS
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.14 Název pro školu:
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hormonální antikoncepce
VY_52_INOVACE_02/1/24_Chemie
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Rybářová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vytvořil: Mgr. Miloslav Došek - ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4, příspěvková organizace.
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Životní situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Puzzle – jehličnaté stromy
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_09-2-1_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
VY_52_INOVACE_03/2/23_ZEMĚPIS Oceánie. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: III/2 – Inovace a.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Rozmnožování ovocných rostlin
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Průběh porodu a šestinedělí
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Funkcionalistický Zlín – významné stavby
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektu školyInovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka Šablona III/2Inovace.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VY_52_INOVACE_02/1/17_Chemie VODÍK - procvičování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bohdan Hladký ŠABLONA: V/2 – Inovace.
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_175.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Poruchy příjmu potravy Autorem materiálu a všech jeho částí,
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_01_Evropská unie Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_V/2_INOVACE_13_Země ZEMĚ Miroslav Kaňok. OBSAH ZeměZemě Použité zdrojePoužité zdroje.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Opakování vyjmenovaných slov po B
Smyslová ústrojí člověka
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VY_32_INOVACE_Luk_I_07 Rodina – domov, bydlení Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_09-2-3_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Domov a bydlení Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Barbora Chaloupecká ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Anotace Prezentace slouží k seznámení žáků se základní charakteristikou bydlení. Prezentaci lze také použít k zápisům z hodiny do sešitu. Vhodné pro žáky 7. ročníku. Vypracovala Mgr. Barbora Chaloupecká Oblast Č lov ě k a zdraví

Domov a bydlení Bydlení = přebývání v prostoru domova Každý má jiné představy –Pokojíček pro panenky –Koutek pro plakáty –Vlastní pořádek na stole Na prahu dospělosti sníme o tom jak si zařídíme vlastní bydlení podle představ [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW:

Na začátku vybavování!!! Jak chceme v bytě žít Co se v bytě bude dělat Jaké prostorové možnosti byt má Jaké dosavadní zkušenosti s bydlením mám Co vím o zdravém bydlení Jaké mám přání [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: acovna_stul.jpg

Domov a bydlení Každý člen rodiny potřebuje svoje teritorium, kam se půjdeme uchýlit se svými radostmi či starostmi –Postel –Stůl –Židle –Křeslo –Pokoj [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: _pokoj_(3).JPG

Jak by ses cítil v tomto pokoji? [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: um)_008.jpg [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: um)_007.jpg

Domov a bydlení Všichni členové domácnosti mají stejné právo na uložení osobních věcí, na odpočinek a na své záliby. BYT JE ÚTULNÝ TEHDY, POKUD SLOUŽÍ VŠEM, KTEŘÍ V NĚM BYDLÍ [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW:

Úkol Vytvořte skupiny (2-3 žáci) „bytových architektů“, kterým byl zadán následující úkol: Rodina s jedním dítětem se stěhuje do nového bytu. Vašim úkolem je navrhnout prostorové uspořádání bytu a zařízení jednotlivých místností. Projevte svůj vkus, smysl pro praktičnost i estetické cítění.