Fra Angelico (1395, Vicchio di Mugello – 18. února 1455, Řím) vlastním jménem Guido di Pietro italský mnich a malíř rané renesance. Obraz dokončen 1440.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Italské sochařství v období renesance
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př.5.10-Energie v životním prostředí-prezentace
I T A L I E ASSISI (Umbrie).
Osvobozené divadlo.
VY_32_INOVACE_DEJEPIS2_16 Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor
R ENESANCE SE VYZNAČUJE ZESVĚTŠENÍM ( OPROTI GOTICE, KDY VEŠKERÉ UMĚNÍ BYLO PODŘÍZENO CÍRKVI ), ČLOVĚK SE SVOU INDIVIDUALITOU, ROZUMEM, POZNÁVÁNÍM SVĚTA,
SLUNCE Přírodověda 5.ročník Gabriela Mikulková 2012.
Vypracoval: Václav Fichtner. Na tomto obraze je jasně vidět malířova nespoutaná ruka. Hlavně barevné přechody jsou výrazné a barvy jsou hodně syté.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Poznej obraz podle detailu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Ověření ve výuce: Sada: 4D7/B - 12.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Bartoloměj  byl jedním z dvanácti Ježíšových apoštolů  narození: 1. století, Galilea  úmrtí: 1. století, Arménie  svátek: 24. srpen - západ;
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
11 Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_04_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Autor: Mgr. Vanda Malurová Datum: 4. srpna 2012
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Renesance Kristýna Strouhalová.
Renesance a humanismus
„Historie a porovnání s jinými díly“
ZEMĚ VE VESMÍRU 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
RENESANCE.
Michelangelo Název školy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Kulturní dějiny 23. února 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_ 06 _CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
1/ Barokní architektura
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Renesance.
Renesance a humanismus
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
S.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavel Poštulka. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
KAREL ČAPEK - DÍLO PRÓZA DRAMA.
Leonardo da Vinci MgA. Lukáš Psík wikipedia
Obr. 1 Pro 6. ročník Opakování buňky.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Zopakuj si své znalosti! v Itálii. Kdo je autorem tohoto díla ve Florencii?
Leonardo da Vinci Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Leonardo da Vinci Louvre, Ambois, Clos Lucé. Leonardo da Vinci renesanční osobnost narozen r ve vesnici Anchiani u města Vinci u Florencie v Itálii.
Literatura, architektura, výtvarné umění
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace SEVERNÍ EVROPA.
PhDr. Miroslava Poláková, Ph.D..  Geografické vymezení antického křesťanství  Konverze ke křesťanství  Narození, křest a smrt  Křesťanská zbožnost.
MAHENOVO DIVADLO Markéta Kilianová 8.C, 2011/2012.
POVRCH KRAJINY Vlastivěda Pro 4.ročník Gabriela Mikulková 2012.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Michelangelo Buonarroti malíř MgA. Lukáš Psík
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_DEJ296 Jméno autora:Mgr. Karel Šonka Třída/ročník1. ročník.
Husitská literatura.
Renesance Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Oběhová soustava a krev
ČLOVĚK 2 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Michelangelo Buonarroti architekt MgA. Lukáš Psík wikipedia
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Renesance 14. – 16. století.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
Giotto di Bondone MgA. Lukáš Psík wikipedia
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Dagmar Svobodová NÁZEV: Italská renesance TÉMATICKÝ CELEK: Křesťanství.
Křivonosková Kateřina
Marie Rottrová
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Renesance Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Transkript prezentace:

Fra Angelico (1395, Vicchio di Mugello – 18. února 1455, Řím) vlastním jménem Guido di Pietro italský mnich a malíř rané renesance. Obraz dokončen 1440 ve Florencii

Obraz Stůl je bílý, řádně uspořádaný a prostřený Apoštolové mají kolem hlavy svatozář Oproti Leonardovu více propracovaný a jasný Také vidíme více světla a radosti každá postava působí klidně, žádné výrazné emoce Jidáš jediný stojí

zdroje ne_degli_apostoli,_cella_35.jpg ne_degli_apostoli,_cella_35.jpg