PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Prozraďte mi proč Správnýkrok.cz?! Ratibor Líbal Říjen 2008 © 2008 ATOBO, a.s.,
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Vertikální cílení online kampaní…
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Média a PPC Jan Makovička (Ringier ČR a.s.) Konference „PPC – efektivní internetová reklama“ (22. května 2007)
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Allegro Group CZ: Jak si založit vlastní e-shop I.
Click Fraud & Web Analytics
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Optimalizace pro vyhledávače Robert Němec RobertNemec.com.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tribuna českého obchodu TZB
Trendy v Ecommerce.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Vysoká škola technická a ekonomická
Měření online reklamy v cestovním ruchu
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Marketingová komunikace
Přehled o esperantu v českých médiích
Marketing vtipně 1
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz

Platba za proklik: nový a stále zajímavý druh reklamy  Platíte teprve za přivedeného uživatele – zákazníka, ne za shlédnutí  Kontextová reklama: 1) ve výsledcích vyhledávání, 2) v obsahu  Nenásilná, relevantní a efektivní  Spojení PPC a kontextové reklamy násobí výhody obou konceptů, oba pojmy se však často zaměňují

Minislovníček  PPA (Pay per action): vyšší efektivita, platba za akci  CPC (Cost per click): cena za proklik, může se lišit podle kvality inzerátu.  CTR (Click through rate): míra prokliku  Konverze: návštěvník dělá to, kvůli čemu jsme do reklamy investovali  Konverzní poměr: konverze / všichni návštěvníci  Klíčové slovo (keyword): slova při vyhledávání, na která se reklama zobrazí

Jak to všechno začalo?  90. léta: webové vyhledávače začínaly, dominovala AltaVista, nízká relevance výsledků  Bill Grosby a jeho vize řešení spamu ve vyhledávání: někdo musí platit. Kdo?  1998: GoTo.com a Overture  Problém: neodlišené placené výsledky  Google: zůstaneme čistí  Overture velmi úspěšná, široká syndikace s velkými weby

Jak to všechno pokračovalo  Vyhledávání se z popelky stávalo zlatým dolem – PPC fungovalo (a funguje).  Co potřebuje vyhledávač pro jeho vytěžení? 1) Dostatečnou návštěvnost, 2) kvalitní organické výsledky, 3) PPC systém  Kdo něco z toho neměl, nakupoval  2000: Google AdWords  2003: Yahoo kupuje Overture za 1,63 mld. dolarů

Kam to všechno vedlo  První verze AdWords pracovala s CPM (cena za tisíc prokliků)  Nepříliš dobrý model, Overture stále kralovalo – mělo aukční princip  2002: AdWords s aukčním modelem a „relevancí“ placených výsledků – zohlednění míry prokliku  AdWords v ČR od roku 2004  2002: Etarget  2006: Microsoft AdCenter, do té doby na MSN Overture

PPC v Česku  Etarget: vyhledávání i obsah (využívá technologii Jyxa)  2004: bbKontext  2005: AdFox  2006: Sklik  Obvyklé dilema portálů: bude nám PPC brát z koláče přednostních výpisů?  PPC má stále růst před sebou (Sklik na Seznamu generuje < 10 % tržeb).

Co vám může PPC přinést  Zpětná vazba v marketingové komunikaci  Transparentní  Efektivní  Dostupná  Férová Zadavatel Médium - zprostředkovatel Příjemce - uživatel

Proč to zkusit?  Ideální pro produktový marketing  Branding spíše omezeně  Nízké náklady (při dobře řízené kampani)  Oslovení zákazníků, kteří hledají vaše služby  Kontextová reklama je uživateli dobře přijímána  Snadné otestování výhod PPC – začít můžete hned a s minimálním vkladem  Důležité je kampaň sledovat a řídit  Budoucnost: personalizace, mobilní obsah,...

Děkuji za pozornost Otázky, připomínky, opravy...