32_09_34 Organzová krása- výtvarné tvoření -prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Drama – vývoj a rozdělení
Advertisements

Slovesa - přechodníky 32_04_05: Mluvnice – Anotace Jazyk
Slovesa a mluvnické kategorie
32_04_03: Mluvnice – Slovesné třídy
32_04_25 Podmět Anotace Prezentace: Základní větný člen – podmět, výklad s animacemi Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Jazyk a jazyková komunikace, Český.
32_07_21 Věty jednočlenné a dvojčlenné
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co?
32_04_36 Příběhy o dětech Anotace Příběhy o dětech
Přímá řeč 12_03_17: Čtenářská gramotnost – Anotace Jazyk
32_04_02: Literatura – Druhy literatury
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Interaktivní prezentace zaměřená na teorii výsadby stromku
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
Anotace Prezentace o abstraktním umění – seznámení s jedním ze směrů moderního výtvarného umění- slouží jako úvod v hodině Vzdělávací oblast, vzdělávací.
Vy 32_11_34 Pokojové rostliny
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
32_04_35 Komenský Anotace Komenský Vzdělávací oblast, vzdělávací obor
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Násobení a dělení lomených výrazů
Zvláštní druhy betonu VY_32_INOVACE_02_031
Kótování VY_32_INOVACE_26_511
Kružnice, kruh VY_32_INOVACE_26_528
Práce s papírem a barvami
Struktura povrchu VY_32_INOVACE_45_899
Technické materiály - litina
Zakreslování oken VY_32_INOVACE_26_524
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Zásoby, peněžní prostředky, pohledávky
Subjekty trhu VY_32_INOVACE_40_802
Hospodářská politika VY_32_INOVACE_40_815
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Statky, služby VY_32_INOVACE_40_797
Složení betonu VY_32_INOVACE_02_029
Svařování plamenem 4 VY_32_INOVACE_22_437
Umělý kámen VY_32_INOVACE_25_504
Převislé konstrukce VY_32_INOVACE_02_022
Legendy VY_32_INOVACE_26_512
Markýzy VY_32_INOVACE_02_024
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Hořáky VY_32_INOVACE_17_325 Projekt.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Pravoúhlé a kosoúhlé promítání
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Lineární nerovnice 2 VY_32_INOVACE_10_199
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Beton VY_32_INOVACE_25_499 Projekt.
Nabídka VY_32_INOVACE_40_800
Stavba atomu VY_32_INOVACE_12_227
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Vlastnosti elektrického náboje
Funkcionalismus VY_32_INOVACE_46_938
Výrazy-algebraické vzorce
Investiční majetek VY_32_INOVACE_41_828
Typy čar VY_32_INOVACE_26_522
Otázka, přítomný průběhový
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

32_09_34 Organzová krása- výtvarné tvoření -prezentace Anotace Prezentace – seznámení s výtvarným postupem – práce s organzou Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Kapitoly z teorie výtvarné tvorby Tematický okruh, téma Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT v oblasti Umění a kultura Autor, datum vytvoření  Mgr. Kateřina Frišová, 5. 1. 2013 Jazyk český Očekávaný výstup Žáci se seznámí se základními kroky výtvarného tvoření s materiálem organza (zpracování a výroba organzové ozdoby), udělají si zápisky a teoreticky nastudují postup práce Speciální vzdělávací potřeby  ne Klíčová slova  organza, kovové komponenty Druh učebního materiálu  prezentace Potřebné pomůcky PC a MS Office, dataprojektor nebo IT, sešit, psací potřeby, pastelky Druh interaktivity Kombinovaná - výklad, následně aktivita žáků Cílová skupina  8., 9. ročník Stupeň a typ vzdělávání  ZŠ – 2. stupeň Potřebný čas  15 min prezentace Řešení Ano Celková velikost 2 668 kB Zdroj Vlastní, obrazová část :vlastní zdroj

ORGANZOVÁ KVĚTINA - PRSTEN Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

CO SI PŘIPRAVÍME? Organza, nůžky, svíčka, sirky, kovový komponent (prsten), jehla, nit, perlička, tavicí pistole s „nábojem“ Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

JAK POSTUPUJEME? Nastříháme cca 20 ks „okvětních lístků“ z organzy – můžeme zkombinovat různé barvy. Snažíme se tvarovat do „slzy“. Stříháme větší i menší velikosti, aby byl květ bohatý. Na lístečky lze využít i zbytky organzových mašlí – nemusíte si kupovat celou roli. Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

DALŠÍ KROKY OBRAZEM 2. Každému „lístečku“ opatrně nad plamenem svíčky zatavíme okraje, aby se organza netřepila. Pozor! Organza hoří velice rychle! Nespalte se!!! Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

KOMPLETUJEME PRSTEN 3. Navlékneme nit do jehly. Okvětní lístky k sobě sešíváme -kombinujeme barvy a vrstvíme na sebe jednotlivá patra květu – od největších lístků k nejmenším. Poslední – nejmenší lísteček lze přišít doprostřed květu jako „lůžko“ pro perličku. Jehlou přichytíme i perličku = střed květu. Okvětní lístek se zataveným okrajem Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

KOVOVÝ KOMPONENT Kovových komponentů na výrobu prstenů seženete spoustu – toto je jeden druh Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

POSLEDNÍ KROK…a prsten je tu! 4. Ke kovovému komponentu připevníme tavicí pistolí hotovou organzovou květinu. Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace