Elektronická správa dokumentů ve veřejné správě Bedřich Chaloupka Technický konzultant pro region HP EMEA
Co je HP DIS? Řešení, které: umožňuje začlenit papírové dokumenty do elektronického informačního systému organizace napomáhá organizovat, sledovat a sdílet nestrukturované informace podporuje organizace v plnění požadavků daných legislativou a ostatními předpisy
Z čeho se HP DIS skládá? Microsoft SharePoint Portal Server 2003 nástroj pro spolupráci integrovaný s MS Office 2003 jednotné uživatelské rozhraní plná podpora .NET Framework HP AutoStore 3.00 využití HP Multifunkčních zařízení zpracování sejmutých dokumentů výstup do mnoha aplikací Meridio EDRM 4.2 správa všech fází záznamu splňuje požadavky mezinárodních norem rychlý a bezpečný přístup k záznamům SourceCode K2.net 2003 řízení průběhu práce nad dokumenty automatizace procesů v organizaci sledování toku informací
Jak můžeme HP DIS použít? Ukázkový proces – Uzavření manželství. Budoucí manželský pár přijde na matriční úřad s potřebnými doklady (Občanský průkaz, rodný list a vyplněný dotazník k uzavření manželství) Úředník naskenuje všechny dokumenty a predá zpět originály dokumentů žadatelům. Dokumenty jsou zpracovány aplikací Autostore v elektronické formě uloženy v SPS2003. (Dodatečné dotazy: přípitek, hudba, ...) Dotazník by mohl být také vyplněn elektornicky přímo v prostředí SPS. Na základě informací uvedených v dotazníku se vystaví Protokol o uzavření manželství. (Proces) Protokol podepisuji účastnící při obřadu. Příprava oddacího listu, který bude předán po zápisu do matriky (Proces)
Chcete vědět více? Kontaktujte zástupce HP: Navštivte nás na našem informačním místě, stanoviště č. 33. Více informací o HP DIS řešení naleznete na: Petr Šindelář petr.sindelar@hp.com Petr Oubrecht petr.oubrecht@hp.com http://www.hp.com/go/collaborate