Zaokrouhli č ísla na desítky  235  374  411  698  24  101  200  899  652  375  417  903 230 370 410 700 20 100 200 900 650 380 420 900.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Některé pojmy teorie grafů I. Příklad: log p ABC = u 0 + u A + u B + u C + u AB + u AC A B C.
Advertisements

1 Opakování 5. ročníku Základní pojmy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_35.
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Zaokrouhlování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
Písemné dělení II – se zbytky
PŮDA Půda zabírá jen malé množství na povrchu Země.
Číselné soustavy IV Jana Bobčíková.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Malá násobilka - procvičování
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Matematika a její aplikace
Zaokrouhlování – 5. ročník
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Matematika a její aplikace
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
Výukový materiál pro 6.ročník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
7 236 : 23 Číslo, které si označíme nesmí být menší než dělitel, musí být v tom čísle obsaženo : 23 jako 70 : 20 V jednotlivých krocích dělení.
Jak zaokrouhlím číslo? Návod na mechanické zaokrouhlování.
Odčítání zpaměti.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Písemné odčítání II..
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Zaokrouhlování desetinných čísel
Číslo v digitálním archivu školy
Dělení mnohočlenu mnohočlenem
Globální oteplování Země trpí! Lidé trpí! Možná to někdo nevidí.
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
DESETINNÁ ČÍSLA.
VY_32_INOVACE_02_MALÁ_ NÁSOBILKA 4
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Matematický kufr Verze 4
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Písemné násobení jednociferným činitelem
VY_32_INOVACE_04_MALÁ_ NÁSOBILKA 5
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Redukce počtu barev.
Dělení se zbytkem 3. ročník ZŠ.
Albrecht Dürer (1471 – 1528) a jeho magický čtverec.
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
RISKUJ v matematice.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
MATEMATIKA Desetinná čísla.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
Písemné sčítání II..
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Dneska se něco naučíme o matematice
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Zaokrouhli č ísla na desítky  235  374  411  698  24  101  200  899  652  375  417 

Zaokrouhli č ísla na stovky

A co takhle násobilka? 7. 4 = 35 : 7 = 6. 9 =81 : 9 = 5. 6 = 72 : 8 = 9. 9 = 45 : 5 = 4. 3 = 27 : 3 =

Te ď n ě co t ě žšího 64 : 4 = 84 : 6 = 51 : 3 = 84 : 7 = 91 : 7 = 75 : 5 =

D ě lení se zbytkem 43 : 6 = 57 : 9 = 33 : 5 = 74 : 8 = 89 : 9 = 17 : 4 = 15 : 6 = 29 : 4 = 39 : 5 = 63 : 8 = 49 : 4 = 18 : 7 =