MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Testování a jistota, nové chování testů Moodle 2.1 Bohumil Havel PragoData Consulting, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

E-learning – moderní elektronická podpora výuky
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Ing. Pavel Smolka. • Statická část výuky 1. Realizována ve škole – výklad, přednáška, poslech 2. Realizována „doma“ – práce s učebnicí • Dynamická část.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
TNPW1 Technologie pro publikování na webu Cvičení č. 8 Obtékání a sloupce Martin Adámek.
Výuka cizích jazyků technických předmětů
, Praha, Goethe institut Tereza Šmídová NÚV.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Napojení IS/STAG na Tomáš Kotouč MoodleMoot.cz 2014.
Cvičení 6 – 25. října 2010 Heteroskedasticita
Osamocený Moodle nestačí Marek Kocan MoodleMoot.cz 2014.
Moodle & mojeID Marek Kocan MoodleMoot.cz Moodle & mojeID Moodle – více autentizačních mechanismů – více autentizačních autorit mojeID / CZ.NIC.
P‑value ano, či ne? Roman Biskup
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
Napojení na E-learningový systém Tomáš Kotouč MoodleMoot.cz 2011.
E-learning ve výuce na SŠ
ARCHIMEDIÁDA Základní škola Bratří Čapků 1332 Ústí nad Orlicí.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011 Koho a na co jsme se ptali Filip Karel, Šimon Stiburek, Jan Hučín Scio Praha.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Dokumentace informačního systému
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Lineární regresní model Statistická inference Tomáš Cahlík 4. týden.
Konference Inovace ve vzdělávání a vzdělávání o inovacích Praha, Technologické centrum AV ČR Centrum pro transfer technologií CeTT.
Biostatistika 7. přednáška
Hodnocení připravenosti na e-Learning Workshop Bohumil Havel Infinity a.s.
Vítá vás PowerPoint Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU Nové talenty pro vědu a výzkum Lenka Mynářová koordinátor projektu.
Jan Vávra Působení auxinu u Oscillatoria sp. pozorované in situ.
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem páka, rameno.
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/1 Název : Inovace.
Biostatistika 8. přednáška
Interaktivní program Alf pro tvorbu testových úloh
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Informační vzdělávání: téma pro adepty knihovnictví na ÚISK FF UK Hana Landová ÚISK FF UK & ČZU v Praze IVIG 2006,
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Adaptivní webové systémy v e-learningu Miroslav Bureš Odborná skupina Webing, katedra počítačů.
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 1
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Čtrnácté MaSo,
HTC Touch Pro2. Základní Informace Zařízení s vysouvací klávesnicí a dotykovým displejem má u HTC dlouhou tradici.
SVAZEK NEDEDIKOVANÝCH PRACOVNÍCH STANIC NA BÁZI OS LINUX DANIEL LANGR DIPLOMOVÁ PRÁCE 2004.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR NÁRODNÍ ORGÁN PRO KOORDINACI KOORDINAČNÍ SETKÁNÍ S ŘO A SEA HODNOTITELI DOHODY O PARTNERSTVÍ A PROGRAMŮ.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Kvalita seminář pro školy Testování 3. ročníků
Testování aplikací v Javě Petr Adámek IBA CZ, s.r.o. © 2010.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Vytuněný Moodle – rozšíření LMS Moodle pro vzdělávání zaměstnanců
Základy statistické indukce
Teorie efektivních trhů
DidactIG Liberec 21. dubna 2018 Jiří Vaníček.
eLogika nad platformou Android
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_116_M6
Testovací aplikace včera a dnes
Úvaha o testování Jiří Bakončík.
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Pedagogická diagnostika Možnosti a typy diagnostiky
Hra k zopakování či procvičení učiva:
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Transkript prezentace:

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Testování a jistota, nové chování testů Moodle 2.1 Bohumil Havel PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Hlavní změny ve verzi 2.1 Vylepšení Navigace a bloky Souborový systém Motivy Studijní materiály Workshop Testy Administrace Import kurzů M 1.9 Nové funkce Repozitáře a portfolia Podmíněné aktivity Globální skupiny Komentáře Web services Community Hubs Podpora mobilních zařízení S využitím materiálů Davida Mudráka PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Změny testů 2.0 a 2.1 Navigace v testu, signalizace, vlaječky s stavem Uživatelské přenastavení Skupinová přenastavení Rozlišení skupin se speciálními vzdělávacími potřebami 2.1 Rozšířené vlastnosti Chování testů Měření „jistoty“ odpovědi PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Navigace Navigace v testu, signalizace, vlaječky se stavem PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Změny testů 2.0 a 2.1 Navigace v testu, signalizace, vlaječky s stavem Uživatelské přenastavení Skupinová přenastavení Rozlišení skupin se speciálními vzdělávacími potřebami 2.1 Rozšířené vlastnosti Chování testů Měření „jistoty“ odpovědi PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Přenastavení PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Chování testů Adaptivní režim Adaptivní režim (bez penalizace) Odložený výsledek s mírou jistoty Odložený výsledek Okamžitý výsledek s mírou jistoty Okamžitý výsledek Interaktivní s více pokusy Ruční známkování PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Jistota a testy Co je míra jistoty (nejistoty, důvěry) Zavedení záporného bodování úloh Penalizace chybných odpovědí Snaha odstranit hádání (náhodnost) PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Jistota a výstup Výchozí tabulka dle jistoty Úroveň jistoty C=3 (vysoká) C=2 (střední) C=1 (nízká) Bez odpovědi Bodování správných odpovědí 3210 Bodování chybných odpovědí PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Jistota a výstup Graf dle jistoty PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Příklad - model Záporné body snižují celkový počet bodů, ale zvětšují rozdíl mezi těmi, kdo umí a těmi, kdo neumí. Příklad je modifikace ze SCIO [2]. 25 úloh výběr 1 ze 4 15 úloh - student zná odpovědi 6 úloh - zná nesprávnou odpověď (rozezná distraktor) 4 úlohy hádá PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Příklad – běžná varianta Zisk studenta je 54 bodů skorePočetKladnéCelkem Zasloužené1515 x 345 Napůl zasloužené6(6 x 1/3 )x36 Nezasloužené44x 1/4 x 33 Celkem bodů 54 Maximum75 Výsledek 72% Dolní mez0 Horní mez75 PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Příklad – varianta CBM Zisk studenta je 12 bodů (je to moc nebo málo?) skorePočetVariantyCelkem Zasloužené1515 x 345 Napůl zasloužené6(6 x 1/3 )x36 Penalizace 4x Nezasloužené44x 1/4 x 33 Penalizace3x Celkem bodů 12 Maximum75 Výsledek 72% Dolní mez-150 Horní mez75 PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Příklad – varianta „nejistý“ Zisk studenta je 28 bodů skorePočetVariantyCelkem Zasloužené15 10x2 + 5x125 Napůl zasloužené6(6 x 1/3 )x1 2 Penalizace 4x-00 Nezasloužené44x 1/4 x 1 1 Penalizace3x -0 0 Celkem bodů 28 Maximum75 Výsledek 79% Dolní mez-150 Horní mez75 PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Co doporučují jiní Záporné body nejsou doporučovány Pořadí studentů se nemění Odráží osobnost studenta (riskování) Není považováno za férové Nutno dobře vysvětlit důsledky ??? PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Jistota v testu PragoData Consulting, s.r.o.

MoodleMoot.cz 2011PragoData Consulting, s.r.o. Výsledky testerů Záporné výsledky jsou zapsány jako 0 PragoData Consulting, s.r.o.

PODĚKOVÁNÍ Na závěr bych chtěl poděkovat svému testovacímu týmu za spolupráci. PragoData Consulting, s.r.o.

Děkuji za pozornost PragoData Consulting, s.r.o.