Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vývoj SME segmentu a jeho exportní parametry Ivan Čopák Ř editel pro firemní sektory a nové obchodní příležitosti GE Money Bank.
Advertisements

APPLE STORE PRIMA, S. R. O.
Obecná problematika chytrých sítí a chytrých měření
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
Koncepce IQ Industry jako součást aktivit rozvoje HR Alexandr Jakobe Projektový manažer, oddělení AfterCare 1.října 2008.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
9.Komunikace.
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
This presentation, including any supporting materials, is owned by Gartner, Inc. and/or its affiliates and is for the sole use of the intended Gartner.
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
BOXING DAY. Boxing Day is a public holiday celebrated in the United Kingdom and most other Commonwealth countries on December 26, the day after Christmas.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
World Trade Crisis 2008 Ondřej Hornig © World Trade Crisis 2008 Started –In September 2008 –At Wall Street stock exchange –By overrated credits.
Tutorial: Economic Lyceum Topic: State Economic Policy Prepared by: Ing. Lenka Gabrielová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Partnerská konference Solution Partners Clarion Congress Hotel Prague 1. října 2009.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Company Structure 06B1 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníŘíjen.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Mass media and advertising Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_09.
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Vítejte na MARKETINGU. Údaje Vyučující: Klára Doležalová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
Znaky totalitních režimů Totalitarian regimes. Total (or totalitarian rule) is a political system where the state, usually under the control of a single.
Lukáš Patka PFE. Microsoft Security Risk Assessment Identifikovat bezpečnostní rizika napříč IT infrastrukturou, aplikacemi, provozními procesy Zaměřen.
DESCRIBING A PHOTO, PICTURE, ART, PAST CONTINUOUS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
Základy marketingu. Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
Tercie 2014 Výukový materiál GE Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Tvůrce anglické verze: ThMgr. Ing. Jiří Foller Projekt: S anglickým jazykem do dalších.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Praktická doporučení pro PR a marketing – co v této oblasti může HR dělat lépe Dita Stejskalová.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Tutorial: Business Academy Topic: Organization Prepared by: Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je spolufinancován.
Czech Republic: overview of premier outsourcing hot‐spot Michal Zalesak Czech ICT Alliance Holubova 2527/ Praha 5
DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Dana Vítová Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_16.
Střední hotelová škola, s.r.o. Floriánské náměstí 350, Kladno
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Společnost (Society) B2
Vítejte na MARKETINGU.
Business intelligence shapes security
Živá fáze.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
GDPR & ePrivacy
Transkript prezentace:

Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?

Šimon Rákosník

Rubikon PR lidí 20 klientů

Naši klienti

Nedávné akvizice Největší český poskytovatel věrnostních programů Česká společnost poskytující ingový marketing Mezinárodní nadace podporující svobodu slova

PR: co to je?

Definice Public relations (PR) is the practice of managing the spread of information between an individual or an organization and the public. Public relations may include an organization or individual gaining exposure to their audiences using topics of public interest and news items that do not require direct payment. The aim of public relations by a company often is to persuade the public, investors, partners, employees, and other stakeholders to maintain a certain point of view about it, its leadership, products, or of political decisions. 8

Součást marketingového mixu Strategický, ne prodejní nástroj

Media relations Digitální PR

Práce s informacemi 1.Data, čísla 2.Příběhy 3.Exkluzivita

Jak může agentura pomoci MSP?

1.Je náš business připravený? 2.Máme co říct?

Co to udělá s firmou? Ujasníte si, jak a co chcete komunikovat ven Vypěstujete si „PR instinkt“

Přínosy – jak to poznám? Jiný druh povědomí u klientů Všimne si vás trh, konkurenti, business partneři Výrazná změna image je možná

A co měření?

1.Nastavení očekávání 2.Kvalita vs. kvantita

Díky za pozornost