Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Šimon Rákosník
Rubikon PR lidí 20 klientů
Naši klienti
Nedávné akvizice Největší český poskytovatel věrnostních programů Česká společnost poskytující ingový marketing Mezinárodní nadace podporující svobodu slova
PR: co to je?
Definice Public relations (PR) is the practice of managing the spread of information between an individual or an organization and the public. Public relations may include an organization or individual gaining exposure to their audiences using topics of public interest and news items that do not require direct payment. The aim of public relations by a company often is to persuade the public, investors, partners, employees, and other stakeholders to maintain a certain point of view about it, its leadership, products, or of political decisions. 8
Součást marketingového mixu Strategický, ne prodejní nástroj
Media relations Digitální PR
Práce s informacemi 1.Data, čísla 2.Příběhy 3.Exkluzivita
Jak může agentura pomoci MSP?
1.Je náš business připravený? 2.Máme co říct?
Co to udělá s firmou? Ujasníte si, jak a co chcete komunikovat ven Vypěstujete si „PR instinkt“
Přínosy – jak to poznám? Jiný druh povědomí u klientů Všimne si vás trh, konkurenti, business partneři Výrazná změna image je možná
A co měření?
1.Nastavení očekávání 2.Kvalita vs. kvantita
Díky za pozornost