Martin Gillár 4. října 2012 Do práce na kole
Nantes, Francie foto (c) Radka ŽÁKOVÁ (cykloRADKA),
Brno, Česká republika Fotoarchiv: Brno na kole
Do práce na kole v zahraničí
Proč do práce na kole? Více než třetinu všech cest, které denně vykonáme, tvoří pravidelné cesty tam a zpět za prací či během práce. Přínosy: dobrá fyzická kondice, bez stresu z ranní špičky, úspora peněz Údržba kola je minimální Kolo nebo koloběžka jsou do pěti kilometrů ve městě obecně nejrychlejší volba.
Do práce na kole v ČR 2011 – Praha (Auto*Mat), Pardubice 2012 – Praha (Auto*Mat), Pardubice, Brno (Nadace Partnerství), Liberec (Cyklisté Liberecka) Praha (Auto*Mat), Pardubice, Brno (Nadace Partnerství), Liberec (Cyklisté Liberecka)…?? Plzeň, Uherské Hradiště, Olomouc, České Budějovice, Mladá Boleslav, Ostrava
V čem to vlastně spočívá? Firemní týmy 2 – 5 účastníků Celý květen jezdí do práce na kole Do slosování o ceny se dostávají týmy s více jak 2/3 dojížďkou do práce Další kategorie cyklozaměstnavatel roku nejlepší návrh cykloopatření kreativní soutěž
Čeho tím chceme dosáhnout Tlak na zaměstnavatele – jezdíme na kole a chceme stojany a sprchy Motivace pro zaměstnavatele – když budou jezdit zaměstnanci na kole, budou zdraví a nebudou potřebovat tolik parkovacích míst Tlak na město – naši zaměstnanci jezdí na kole, chceme, abyste zvýšili jejich bezpečnost Motivace pro zaměstnance – jezděte na kole a soutěžte
Jak to vypadalo?
Čísla kampaně účastníků 829 týmů 4 města Najeto 533 tisíc kilometrů Ušetřeno 57 tun oxidu uhličitého MĚSTA PRO LIDI – K NEZAPLACENÍ!
Děkuji za pozornost Nadace Partnerství – 20 let pro lidi a přírodu