Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seřaď obrazce podle velikosti
Advertisements

Possessive´s Anglický jazyk VY_32_INOVACE_366, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání přivlastňovacího´s. Přiřazují.
Podmět a přísudek Český jazyk VY_32_INOVACE_ sada, ČJ
To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got.
Autorkami materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Mgr. Jitka Smékalová (text) a Mgr. Monika Chudárková (animace) ANOTACE Materiál seznamuje.
ANOTACE Žáci se seznamují s německými názvy zvířátek na fotografiích a své znalosti si ověřují přiřazováním názvů k obrázkům o odpověďmi na jednoduché.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová ANOTACE Žáci si nejdřív s pomocí učitele a zápisu či přehledu zopakují,
Určování větných členů - procvičování
JAZYKOVÉ ROZBORY (+ PRACOVNÍ LIST)
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozdílem mezi obsahem a obvodem a zjistí jak vyvodit vzorec pro výpočet. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy.
Postup při určování větných členů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a případně zápisu v sešitě zopakují,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci s pomocí učitele zopakují, co jsou antonyma.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.16 Anotace: Prezentace uvádí přehled a stručnou definici jednotlivých neohebných slovních druhů. Vzdělávací oblast: český jazyk.
ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a gramatického přehledu zopakují pravidla určování slovních druhů. Pak vybírají na interaktivní tabuli jednu ze tří vět.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.09 Anotace: Prezentace je zaměřena na grafické znázorňování věty jednoduché. Obsahuje přehled základních a rozvíjejících větných.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci čtou slabiky a hledají dvojice slabik, které tvoří slovo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si nejdříve zopakují s pomocí učitele učivo o podstatných.
ANOTACE PREZENTACE SEZNAMUJE S SESTROJENÍM GRAFU KVADRATICKÉ FUNKCE Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žák sestrojí graf kvadratické funkce dle.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy zájmen, žáci si pak.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy číslovek, žáci si.
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy měkké souhlásky, měkké slabiky. Druh.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová Názvy částí těla – procvičování správných tvarů Český jazyk VY_32_INOVACE_478_24.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová ANOTACE Žáci si doplňováním jevu na interaktivní tabuli a následným.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr : Hana Bednářová ANOTACE Žáci dopočítávají - přidávají ovoce na misku podle zadaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy souvětí, spojka. Přiřazují spojky do.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Komplexní jazykový rozbor
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci vymýšlejí a zapisují jména, která by podle abecedního.
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci řádí věty ve správném pořadí podle smyslu. Druh učebního.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty přací VY_32_INOVACE_04 Sada 22 Základní škola T. G. Masaryka,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Pořadí vět VY_32_INOVACE_18 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty oznamovací VY_32_INOVACE_01 Sada 22 Základní škola T.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s podstatnými jmény. Druh učebního materiáluDUM.
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ grafické znázornění věty jednoduché Název sady: Český jazyk.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblečení – jednotné a množné číslo 2 Anglický jazyk 2. sada VY_22_INOVACE_72 AnotacePrezentace je určena k ověření znalosti.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Rozbor věty jednoduché Mgr. Jablečníková J. – ZŠ Horní Slavkov číslo šablony III/2 VY_32_INOVACE_84_ROZBOR VĚTY JEDNODUCHÉ.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Grafický rozbor vět Postup.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Kateřina Křížová
Písemné násobení desetinných čísel
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování větných členů. Pak na interaktivní tabuli seřadí zpřeházené výrazy tak, aby odpovídaly nabízenému větnému vzorci. Pro větší názornost je každá věta doplněna i následným správným vizuálním řešením. Pak mohou žáci podle daného vzorce tvořit sami podobné věty. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žák si upevňuje správné určování větných členů a jejich postavení ve větě a sám tvoří věty podle zadaného větného vzorce. Pro koho je materiál určen2.stupeň ZŠ AutorMgr. Jitka Smékalová Datum vzniku Vzdělávací oblastJazyk a jazyková komunikace Určování větných členů, tvoření vět podle vzorce Český jazyk VY_32_INOVACE_078, 4.sada, ČJ

Procvičování skladby Určování větných členů Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka

Sestav větné členy do věty v takovém pořadí, aby odpovídaly větnému vzorci. Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka

na okněotevřenémsedělamalákočička PoPřPks PUm Na otevřeném okně seděla malá kočička. Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka

dnes se seznámí Marek ve škole s novým spolužákem PUč Př PoPUmPksPt Dnes se seznámí Marek ve škole s novým spolužákem. Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka

A zkusíme to i podle grafu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka

vy nám vysvětlíte nový způsob určování větných členů Po Pt 3.p. Př Pks Pt 4.p. Pkn Pks Pkn = Vy nám vysvětlíte nový způsob určování větných členů. Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka