Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
vezmi si tužku a velký papír
Advertisements

15.1 Shapes Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Převádění jednotek rychlosti - fyzika Chalupníková Rita - ZŠ Slatiňany Metodické pokyny pro učitele Předmět: fyzika Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A1.
Flat shapes - obvod geometrických útvarů - matematika Holasová Alena - ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh, Kosmonautů 15 Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Rozlišení rovinných útvarů a těles - matematika Jaroslava Broumová - ZŠ Školní Nové Město nad Metují, Metodické pokyny pro učitele Předmět:
NÁZEV ŠKOLY Gymnázium, Česká Lípa, Žitavská 2969, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU Digitalizace vzdělávání na.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ2V Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Seznamování se s angl. jazykem – slovní zásoba, představování Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech.
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_12.
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Procvičování učiva anglického jazyka 1.pololetí Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Vikingové - dějepis Dana Buchartova - ZŠ Planá Valy Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Základní socioekonomické údaje o Spojených státech amerických (basic socioeconomic fact about The United States of America). - zeměpis Mgr. Ivo Dedek.
Zásady zdravé výživy - pestrá strava - pracovní výchova Mgr
Slovní zásoba-ovoce, zelenina Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
The written part of the maturita exam II Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Time words VY_22_INOVACE_33 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Roční období Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Objednávání revision Zkouška Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_10_Anglický jazyk 6.ročník_Fruit Téma: Fruit CZ.1.07/1.4.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_School TEMA: School.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Troskotovice, příspěvková organizace Autor: Michaela VráblíkováNázev : VY_32_INOVACE_24AJ_3tr_SLOVICKA10.Téma:
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
Charakteristika výukového materiálu
Shapes and colours Škola
BRITISH EDUCATION Yes, I would. Would you like to study at Oxford?.
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
She has got blond hair, green eyes and freckles.
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Christmas
FRUIT NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
VY_22_ INOVACE_31_ ANGLICKÝ JAZYK 5
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_30_Vánoce
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_Weather
listopad 2012 Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Transkript prezentace:

Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv. Čecha Choceň Metodické pokyny pro učitele Předmět: výtvarná výchova Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010

Cíle aktivity Obsahové cíle: Žák se seznámí s možností míchání barev pomocí základních barev. Jazykové cíle: Žák si zopakuje a aktivizuje slovní zásobu, např.: autumn, leaf; Žák aktivně používá stupňování přídavných jmen a vazbu ...than... Kompetence: Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu; naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim a vhodně na ně reaguje. Pomůcky: Skutečné předměty, vizuální pomůcky, magnety, palety, štětce, temperové barvy (červená, žlutá, modrá), čtvrtky, barevné papíry, lepidlo, nůžky, řezací nože.

Pracovní postup aktivity 1 Pracovní postup aktivity 1. Motivace - na stole leží skutečné předměty (jablka, ořechy, deštník, listy); žáci odpovídají, co mají tyto předměty společného. AUTUMN. 2. Žáci navrhují a doplňují další slova, která jsou s tímto ročním obdobím společná. 3. Žáci si doplní méně známá slova podle obrázků na tabuli. 4. Ve skupině žáci napíší alespoň 5 přídavných jmen spojených s ročním obdobím podzim. 5. Žáci porovnávají obrázky ročních období s využitím vazby -than- (krátká x dlouhá přídavná jména). 6. Žáci odhadují novou slovní zásobu z obrázků (primary, secondary and tertiary) a jak barvy vznikají.

Použitá literatura, zdroje: Staré kalendáře s motivy ročních období, vlastní materiály.

Pracovní postup pro žáky Předmět: výtvarná výchova Název aktivity: Míchání barev Jazyk: AJ Instrukce žákům v cílovém jazyce: 1. Can you name these things on the desk? 2. In what part of the year can you use or find these things? (autumn) 3. Can you match the pictures on the board with the words? 4. What adjectives can you connect with autumn? Write 5 in each group. 5. Compare autumn with other seasons. 6. I have three new words - primary, secondary and tertiary. Do you know how to make orange (from red and yellow) or brown (from red and green)? What colours are primary (red, yellow)? Secondary? (orange). Tertiary (brown)?