Claude Monet Markéta Marešová V6A 10.9.2012. Claude Monet 1840-1926 impresionismus vyhledávání světla snaha zachytit okamžik Paříž, Normandie, Rouen květiny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Neoimpresionismus Předmět, ročník Výtvarná výchova, 2. ročník
Advertisements

Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Měsíc.
Impresionismus Claude Monet
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Impresionismus Šedesátá léta 19. století.
ČESKÝ IMPRESIONISMUS 90. léta 19. století.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti ICT Vzdělávací.
IMPRESIONISMUS Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ OTEVŘENÁ Název materiálu:
Edgar Degas T ř i baletky v tane č ním sále Fickerová, Kunhartová, Balcarová, Koutná, Koudelková 4.A,2013/2014.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
AUGUSTE RENOIR Viktor Matějka, V6A.
Rozptyl světla Rayleighův rozptyl Miroslav Blabla 9.A.
Rozptyl světla Vojta Brázdil, IX. A © 2015.
Claude Monet MgA. Lukáš Psík
Ngo Anh Tuan, 4.C.  Za obvyklých podmínek jsou plyny nevodivé  Obsahují jen malý počet elektricky nabitých částic – iontů.  Množství iontů lze určitými.
VY_52_INOVACE_DEK_34 Impresionismus
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ SOŠ a SOU Trhové Sviny, Školní 709.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Realismus,impresionismus, secese, kubismus
Claude Monet
Impresionismus ve výtvarném umění
Infračervené záření Barbora Pagáčová IV.C
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Oko Pavel Vlček ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_344. Oko párový orgán umožňující vidění vnímá elektromagnetické záření o vlnové délce nm lidské.
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Pointilismus aneb neoimpresionismus
Prosinec 2008Úprava jasu, světlosti, kontrastu a gamakorekce 1 Úprava jasu, světlosti, kontrastu a gamma korekce PGC3 Vypracoval: Martin Matouš obor S.
Impresionismus.
IMPRESIONISMUS.
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
VY_32_INOVACE_3D Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 8. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
VY_52_INOVACE_DEK_36 Impresionisté krajináři. Datum vytvoření: Autor: Mgr. Martina Kokšteinová „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Klíčová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgA. Kateřina Mikešová Název šablonyIII/2 – Inovace.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Art brut Ondřej Turek 1A. Poprvé ho definoval roku 1945 francouzský umělec a teoretik Jean Dubuffet. Poprvé ho definoval roku 1945 francouzský umělec.
Akupunktura a akupresura
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/38 Název materiálu:Vesmír Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova Anotace:
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
IMPRESIONISMUS.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Francouzský malíř a grafik IMPRESIONISMUS
Paul Cézanne MgA. Lukáš Psík
IMPRESIONISMUS.
Impresionismus Název školy
Umělecké směry přelomu století Autor: Mgr. Veronika Mrkvanová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_6.2.1 impresionismus Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
Impresionismus. Co je to imprese? Vjem, pocit, nebo obrázek uchovaný na základě zkušenosti Neurčitá představa, vzpomínka nebo přesvědčení.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Nové umělecké směry 2. pol. 19. století Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Květen 2012 Předmět: Dějepis.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Michaela Blažková Název DUM: VY_32_Inovace_ Impresionismus Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
ŠKOLA:Gymnázium Lovosice AUTOR:Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:VY_32_INOVACE_5C_17_Impresionismus TÉMA:Dějiny umění ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/
Impresionismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradišt ě, p ř ísp ě vková organizace AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_06.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
NORMANDIE, BRETAŇ – den Odjezd ve večerních hodinách z Teplic a dlouhá noc v autobuse.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IMPRESIONISMUS Název školy: Základní škola Karla Klíče
Impresionismus (francouzské malířství na konci 19. století)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Křivonosková Kateřina
VY_32_Inovace_6.2.1 impresionismus
Impresionismus umělecký směr vznik na konci 19. století
Název materiálu: Impresionismus
Transkript prezentace:

Claude Monet Markéta Marešová V6A

Claude Monet impresionismus vyhledávání světla snaha zachytit okamžik Paříž, Normandie, Rouen květiny (lekníny)

Imprese, východ slunce

Zahrada v St Adrese

Nádraží St. Lazare

Bulvár Kapucínů v Paříži

Pláž v Saint Adrese

Monet a barvy Počáteční období Používal tmavé barvy a odstíny šedé Vliv Courbeta, realistů a Maneta Po roce 1860 Zcela odmítá černou Oční choroba Posun v barevném vidění

Zdroje d=601