Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Advertisements

Kamila Olševičová, Karel Mls Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové DisCo 2010, 23. – , Plzeň.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
OBOROVÁ BRÁNA PRÁVO Právnická fakulta UK Květa Hartmanová České oborové brány – současný stav a výhled, , NTK.
Martin Krčál RSS aneb buďte stále v obraze Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30,
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
ART Oborová brána umění a architektura České oborové brány - současný stav a výhled.
Seminář knihoven okresu Vsetín MVK Vsetín, Trendy rozvoje knihoven ve Zlínském kraji se zaměřením na malé knihovny.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
Aktivity Asociace knihoven vysokých škol ČR v oblasti OA Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO 1 5. setkání českých uživatelů systému DSpace
Představujeme službu Samepage
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Ústřední knihovna FSS MU Bibliotheca Academica, Brno Irena Šléglová Masarykova univerzita a její knihovny.
Od partitur k rybářství Můj profesní život – představujeme silné osobnosti z řad NIP Vladimíra Bendová Akademická knihovna JU Pobočka při Fakultě rybářství.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Brno Praha
110 let služby české historické obci Projekt Bibliografie dějin Českých zemí Věra Hanelová INFORUM ročník mezinárodní konference o profesionálních.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
IVIG 2005, Systém informačního vzdělávání na UNC-CH Hana Landová ÚISK FF UK & SIC ČZU v Praze.
ProQuest Central Martin Krčál Školení pro studenty FSSBrno, a představení databáze.
Dana Sigmundová Metalib aneb jak vyhledávat (skoro) ve všech (multi)oborových databázích současně? ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Dana Mazancová Metalib aneb jak vyhledávat (skoro) ve všech (multi)oborových databázích současně? ÚK FSS MU, 8. a Ústřední knihovna FSS MU.
Oboroví knihovníci Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
Dana Sigmundová Jak najít plný text článku nebo kompletní číslo odborného časopisu aneb článkové databáze a jak v nich vyhledávat ÚK FSS MU,
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Ivana Svěráková Knihovní služby de luxe ÚK FSS MU, čtvrtek Ústřední knihovna FSS MU.
Dana Mazancová Databáze Sage ÚK FSS MU, 25. a Ústřední knihovna FSS MU.
Metody knihovnické práce (VIKBA04)
Základy práce s informačními zdroji pro bc. studenty SPSP Mgr. Dana Mazancová, DiS. Brno, 11. dubna 2013 Masarykova univerzita Fakulta sociálních studií.
Základy práce s informačními zdroji pro bc. studenty SPSP Mgr. Dana Mazancová, DiS Brno, 15. května 2014 Masarykova univerzita Fakulta sociálních studií.
Martin Krčál Proquest 5000 ÚK FSS MU, čtvrtek Ústřední knihovna FSS MU.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Využití QR kódů v Knihovně Na Křižovatce Martin Krčál 1
© Radek Maca1 SCO 2005, Radek Maca odbor 55 - SIPVZ SIPVZ a nový školský zákon.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
METALIB a SFX Martin Krčál Školení pro studenty FSSBrno, 29. března 2011 aneb jak vyhledávat skoro ve všech e-zdrojích současně.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Elektronické informační zdroje (VIKBA25) Martin Krčál EIZ - kurz pro studenty KISK FF MUBrno, 22. října Významné e-zdroje dostupné na MU.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Natáčení videa jako jeden ze způsobů propagace služeb Informačního centra MZLU v Brně Zuzana Streichsbierová Informační den ÚVIS,
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Elektronické služby finalistů Parádní web 2014 Martin Strnad oddělení IT
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
ODBOR SLUŽEB Seminář pro vedoucí pracovníky infrastrukturních útvarů NK ČR 13. ledna 2016.
Koncepce rozvoje knihoven ČR na léta 2011 – Co venkovské knihovny umějí a mohou VIII Vít Richter Národní knihovna ČR.
| facebook.com/geofunCZ |
Seznamy digitálních knihoven
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Knihovna UTB ve Zlíně a její (nejen) elektronické služby PhDr
Svět e-zdrojů na FSV UK Mgr. Daniela Uhrová
Základy práce s informačními zdroji pro bc. studenty MVES
Ústřední knihovna FSS MU Jak se dostat Wiley pod sukni
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby
Nástroje podpory uživatelů
Atraktivní zaměstnavatel
ÚVOD DO ELEKTRONICKÝCH INFORMAČNÍCH ZDROJŮ
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Elektronické informační zdroje (VIKBA25)
Základy práce s informačními zdroji pro bc. studenty ZUR
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Transkript prezentace:

Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb

Nová služba = nutnost propagace

Nová služba druh knihovny  akademická  veřejná objekt propagace (co chceme propagovat) cílová skupiny (pro koho) cíle propagace (čeho chceme dosáhnout) forma propagace (jak budeme propagovat, jaké nástroje použijeme) místo propagace (kde budeme propagovat)

Propagace v akademické knihovně

Co budeme propagovat? přesně popsat předmět propagace  služba - EDD, MVS, kopírování  produkt - vlastní katalog, EIZ  image - např. změna image knihovny, budování a posílení značky znát ho a vědět o něm vše  klady i zápory  v čem je přínos  proč začít používat

Cílová skupina studenti akademičtí pracovníci vedení fakulty/univerzity odborná veřejnost, komunita

Cíle propagace proč propagujeme, jaký má být výsledek  dostat do povědomí  naučit efektivně využívat  lobby u vedení  ???

Forma propagace nezanedbávat klasickou propagaci  nástěnky, upozornění na dveřích, propagační materiály propagace v online prostředí  web knihovny  sdílení online  dokumenty (Issuu, DocStock,...)IssuuDocStock  videotutoriály (Screentoaster, Vimeo)ScreentoasterVimeo  odkazy (Delicious, Linkuj,...)DeliciousLinkuj  blogy, RSS  komix, virtuální prohlídky,...  obrazovky PC - pronájem ve Zlíně

Komunikace , IM, telefon, formulář na webu,... sociální sítě  Facebook, Twitter, Ning, K4UK4U školení, propagační akce, průzkumy osobní setkání  vyučující, open coffee

Mobilní marketing geolokace  geocaching, Gowalla, Foursquare QR kódy mobilní hry a aplikace m-learning  vzdělávání přes mobil augmented reality = rozšířená realita  realita doplněná o informace  např. LayarLayar

Mobilní marketing kontextová reklama  v rámci jedná služby připomínat i další související  knihy v katalogu,... slevové kupóny  např. umístit do katalogu, na web do EIZ, „odpustky“ na pokuty, registrace zdarma, spojení se soutěžemi,...

Online služby pro vývoj m-aplikací

Další možnosti propagace guerrilla marketing  Guerrilla Readers Guerrilla Readers mobilní marketing  geocaching, Gowalla, Foursquare  NYPL, LoC NYPL  SMS slevové portály něco jiného???

Místo propagace prostory knihovny mimo knihovnu online prostředí možnost kombinace

Praktický úkol zpropagujte  digitální knihovnu volně dostupných e- knih (beletrie zdarma)  e-prezenčku a CoD  službu MVS  rozhraní databáze ProQuest  oprávněnost zvýšeného rozpočtu knihovny na nákup databáze Sage

Závěr Děkuji Vám za pozornost Martin Krčál