VY_52_INOVACE_PŘ.9.32– ZVĚTRÁVÁNÍ - prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektromotory Definice: Elektromotory jsou stroje, které přeměňují elektrickou energii na mechanickou práci. ZŠChodov, Komenského 273.
Advertisements

VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
GYMNÁZIUM,VLAŠIM,TYLOVA
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.20 – SOPEČNÁ ČINNOST – pracovní list
Vnější geologické děje
VY_32_INOVACE_CH VODA- prezentace
PŘÍRODOPIS - 9. roč. VZNIK A STAVBA ZEMĚ.
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
PŘÍRODOPIS - 9. ročník NEROSTY A HORNINY
VY_32_INOVACE_CH.8.12 – SOLI- prezentace
Krasové oblasti Název školy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_CH Sulfidy - prezentace
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 8. ročník- Člověk a příroda – Chemie - Kovy Autor VM Gabriela Nápravníková Období.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.30 –VĚDY O ZEMI– pracovní list
CZ.1.07/1.1.10/
VY_32_INOVACE_CH.8.18 –DERIVÁTY UHLOVODÍKU- prezentace Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Člověk a příroda.
TÉMATICKÁ OBLAST:Biologie člověka s rozsahem pro ZŠ
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 8. ročník- Člověk a příroda – Chemie – Průmyslová hnojiva Autor VM Gabriela Nápravníková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vlastnostmi a vznikem uhličitanu.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.22 – ZEMĚTŘESENÍ – pracovní list
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_758_SURREALISMUS TÉMA: Surrealismus ve.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
LIST VY_52_INOVACE_B1 – 21 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Název Exogenní pochody – krasové pochody Předmět, ročník
a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – pedosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_210_Činnost vody AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM: 9.,
VY_52_INOVACE_PŘ.9.33 – EROZE - prezentace
PŘÍRODOPIS - 9. roč. VODNATÉ OXIDY
Zvětrávání.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorPhDr. Ivan Semela Název šablonyIII/2 – Inovace.
Zelenina – druhy, význam
Krasové jevy.
Činnost vody v krasových oblastech
VY_32_INOVACE_CH VZDUCH - prezentace
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím druhohor – přírodními podmínkami,
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Územní správa Česku.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Autor: Vít Lazecký Datum vytvoření: Téma: Určování listnatých stromů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
PŮSOBENÍ VODY VE VÁPENCÍCH Př_150_Geologie_Působení vody ve vápencích Autor: Mgr. Jiří Sukaný Škola: Základní škola Velehrad, okres Uherské Hradiště, příspěvková.
Název školy ZŠ a MŠ Březno Název: Autor: Mgr. Petr Pištěk
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Jak se rodí hory AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Digitální učební materiál:
Transkript prezentace:

VY_52_INOVACE_PŘ.9.32– ZVĚTRÁVÁNÍ - prezentace Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Název VM 9. ročník- Člověk a příroda- Přírodopis- zvětrávání Autor VM Gabriela Nápravníková Období VM Listopad 2011 Anotace Materiál je určen k výkladu učiva pro žáky 9. ročníků učebního předmětu Přírodopis. Žáci se seznámí s pojmem zvětrávání, s druhy zvětrávání,...

ZVĚTRÁVÁNÍ působení vnějších geologických sil rozsáhlé změny zemského povrchu rozrušování ( příliv a odliv ) přenášení materiálu do nižších míst usazování

DRUHY ZVĚTRÁVÁNÍ Fyzikální – nestejnoměrné zahřívání hornin pukliny působení vody ( tání a tuhnutí )

Chemické – působení vody a v ní rozpuštěného CO2 + O2 = vznik nerostů jiného chemického složení

Biologické – činnost rostlin a živočichů

KRASOVÉ JESKYNĚ Kras – geologické označení pro soubor tvarů a jevů vznikající činností povrchové a podzemní vody ( škarpy, závrty a jezírka ) Krápníková výzdoba stalaktit – roste od stropu stalagmit – roste ode dna stalagnát – spojení obou dvou jevů

KRASOVÉ OBLASTI Moravský kras Český kras Punkevní jeskyně Koněpruské jeskyně

CITACE Google. [online]. [cit. 2012-11-18]. Dostupné z: http://www.google.cz/imgres?q=fyzik%C3%A1ln%C3%AD+zv%C4%9Btr%C3%A1v%C3%A1n%C3% Google. Google [online]. 2012 [cit. 2012-11-18]. Dostupné z: http://www.google.cz/imgres?q=chemick%C3%A9+zv%C4%9Btr%C3%A1v%C3%A1n%C3% Google. Google [online]. 2012 [cit. 2012-11-18]. Dostupné z: http://www.google.cz/imgres?q=biologick%C3%A9+zv%C4%9Btr%C3%A1v%C3%A1n%C3% Google. Google [online]. 2012 [cit. 2012-11-18]. Dostupné z: http://www.google.cz/imgres?q=kon%C4%9Bprusk%C3%A9+jeskyn%C4%9B&hl=cs&rlz=1R2SKPT_csCZ449&biw=1280&bih=768&tbm=isch&tbnid=jdMEBLFHdqdPNM:&imgrefurl=http://www.poklad.cz/vyletni-trasy/do-konepruskych-jeskyni&docid=VDl2V1gIGetijM&imgurl=http://www.poklad.cz/images/trasy/konepruske-jeskyne-

Google. [online]. 2012 [cit. 2012-11-18]. Dostupné z: http://www Google. Google [online]. 2012 [cit. 2012-11-18]. Dostupné z: http://www.google.cz/imgres?q=kon%C4%9Bprusk%C3%A9+jeskyn%C4%9B&hl=cs&rlz=1R2SKPT_csCZ449&biw=1280&bih=768&tbm=isch&tbnid=Gq7enlwbtEQtbM:&imgrefurl=http://jmana.blog.cz/0705/konepruske-