Anotace: Doplňují vhodná přirovnání. VY_32_INOVACE_Čj-L4.,5.19 Přirovnání Anotace: Doplňují vhodná přirovnání. Vzdělávací oblast: Český jazyk – literatura Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český Očekávaný výstup: Při jednoduchém rozboru literárních textů používá elementární literární pojmy. Volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma. Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: První stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen: Pátý ročník základní školy
Uveď vhodná přirovnání Je špinavý jako Zpívá jako Je hubený jako Mluvil jako Utíkal, jako když Bystrý jako Červený jako Má oči modré jako Je chytrý (mazaný) jako
Použité obrázky: http://kate-pise.blog.cz/1004/pomnenky http://vyzla.blog.cz/0807/madarska-vyzla http://www.nature-rings.de/tiere/4/page1.html http://www.fakt.pl/SZOK-Czlowiek-zarazil-swinie-swinska-grypa-,artykuly,58778,1.html http://berunka222.signaly.cz/200803 http://www.mocr.army.cz/ministr-a-ministerstvo/sport/galerie-sportovcu/hlavacek--leos---sportovni-strelba-8742/ http://www.mrybar.dupeto.cz/novy_atlas.html http://www.naturfoto.cz/rys-ostrovid-fotografie-7465.html http://www.radnice-litvinov.cz/1632011