Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0794 s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SHRNUTÍ 2
Advertisements

7. SKLÁDÁNÍ RYCHLOSTÍ VE STR
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA ZOBRAZENÍ KULOVÝMI ZRCADLY
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Christian Morgenstern Šibeniční písně
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Opakování – vesmír, sluneční soustava
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Opakování Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Mgr. Monika Bouchalová Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE SOUŘADNICE Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU 3. NEWTONŮV POHYBOVÝ ZÁKON
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
CELOSVĚTOVÁ TĚŽBA Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Gustos Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové vlastnosti – poloha přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DUM - Digitální Učební Materiál
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zpracováno autor: Mgr. Dalimil Šebesta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gusta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gusta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gusta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gusta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustanám se líbí / máme rádi

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustanám se líbí / máme rádi Os gusta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustanám se líbí / máme rádi Os gustavám se líbí / máte rádi

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustanám se líbí / máme rádi Os gustavám se líbí / máte rádi Les gusta

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o jedné věci, činnosti: Me gustamně se líbí / mám rád Te gustatobě se líbí / máš rád Le gustamu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustanám se líbí / máme rádi Os gustavám se líbí / máte rádi Les gustajim/vám se líbí / mají rádi

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech:

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustan

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustan

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustan

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustan

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustannám se líbí / máme rádi

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustannám se líbí / máme rádi Os gustan

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustannám se líbí / máme rádi Os gustanvám se líbí / máte rádi

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustannám se líbí / máme rádi Os gustanvám se líbí / máte rádi Les gustan

GUSTAR = líbit se, mít rád Pokud mluvíme o více věcech: Me gustanmně se líbí / mám rád Te gustantobě se líbí / máš rád Le gustanmu/jí/Vám se líbí / má rád Nos gustannám se líbí / máme rádi Os gustanvám se líbí / máte rádi Les gustanjim/vám se líbí / mají rádi

Líbí se ti ten dům?

Líbí se ti ten dům? ¿Te gusta la casa?

Nelíbí se mi ten dům

Nelíbí se mi ten dům. No me gusta la casa.

Líbí se mu to auto

Líbí se mu to auto. Le gusta el coche.

Nelíbí se nám to auto

Nelíbí se nám to auto. No nos gusta el coche.

Líbí se ti ty stromy?

Líbí se ti ty stromy? ¿Te gustan los árboles?

Líbí se jí kočky?

Líbí se jí kočky? ¿Le gustan los gatos?

Zdroj obrázků: V prezentaci byly použity obrázky z Clipart galerie Microsoft, jejichž použití pro tyto účely je plně v souladu s článkem 1.5 licenční smlouvy mezi koncovým uživatelem a firmou Microsoft (End User License Agreement) ectualProperty/Permissions/Default.aspx ectualProperty/Permissions/Default.aspx a článkem 3c Microsoft Software License Terms (MSLT) pro Microsoft Office cz/download/details.aspx?id= cz/download/details.aspx?id=13653

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dalimil Šebesta.