Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra 2014 www.brandembassy.com 27.listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.www.brandembassy.com.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
Počty v lásce chytrý muž + chytrá žena = románek
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
 Narodil se v Indianě  Pocházel z 9 sourozenců  Propagoval pop a taneční soul  Zemřel v Kalifornii.
jarno.webovastranka.cz Co je to střední věk? Když vám penzi nedají, protože jste příliš mladý a ženské vám nedají, protože jste příliš starý.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
>> 1 Ing. Zdeněk Vejvoda Technologická podpora liberalizace Bratislava
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Úvod do ESY Edita Marečková. Představení Exact Synergy Enterprise = ESY propojení jednotlivých oblastí podnikových IS „balík chytrých podnikových řešení“
BACK TO BASIC SIMONA.
1  Ex Libris Ltd., Internal and Confidential NISPEZ IV. konference 13. listopadu 2012 Martin Vojnar
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Projektový den VELIKONOCE
Kavárna PředMěstí Sociální podnik. Koncept Výjimečný interiér – měšťanský dům v centru města Regionální produkty Sociální podnik Ten podnik žije! Skvělý.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
NOVÝ STANDARD OSOBNÍHO BANKOVNICTVÍ
Sociální sítě a T-Mobile Czech Republic Martin Jaroš, vp marketingové komunikace, květen 2011.
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Myslím, že v ČR není dobrá vymahatelnost práva… Seminář Europeum.org Praha 19. května 2010 Ejustice.cz.
1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku. Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.
ISOČ® Informační systém obchodní činnosti
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Novela zákona „38“ (o pojišťovacích zprostředkovatelích) a její konkrétní dopady na business Konference komunity webu Poradci-sobě.cz 8. listopadu 2014.
NĚKTERÉ Z NAŠICH 27 ZNAČEK #strategyleadership Digitální trendy?
Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Microsoft Dynamics CRM
Jak získat prvních followerů a neztratit je Pavel Ungr, konzultant.
ICT – Hudební výchova – Vokální činnosti
1 Hledisko OECD na rodičovskou péči Prezentace pro „Konferenci o rodičovské péči o děti a politice zaměstnanosti: Kolize nebo komplementarita?" Praha,
1. Lekce Welcome to Happy House! 1. Lekce Welcome to Happy House! Kliknutím myši na obrázek vedle slova si poslechnete anglickou výslovnost. Kliknutím.
Mobilní platby Soumrak bankomatů a prasátek?. Společnost Yeseter Zabýváme se monitoringem sociálních sítí zlepšováním vztahů se zákazníkuy systémy CRM.
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
KONFERENCE Program obnovy rodiny MALENOVICE
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Odpověď na otázku „why“:
Vítejte na MARKETINGU.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Vedení VN a VVN Ing. Jaroslav Bernkopf Vedení VN a VVN
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Víte proč?.
Život na louce – Včely TÝDEN U PŘEDŠKOLÁKŮ
1. Současnost a budoucnost podpory VaVaI Miroslav Janeček člen předsednictva Praha 2. dubna 2015.
Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně.
VY_32_INOVACE_09_VČELA_ život, význam včely AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
EUROPEAN CENTRE FOR ECOLOGY AND TOURISM Ing. Michal Burian, Ph.D. Kvalita služeb CR jinak?
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Shane Paul Hertnon Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_20.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Ivana Zdichyncová.
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Střední hotelová škola, s.r.o. Floriánské náměstí 350, Kladno
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Translation 04/05 Richard si už dlouho na nic nestěžoval. Richard hasn‘t complained for a long time. On nedělá svou novou práci dlouho. He hasn‘t been.
Transkript prezentace:

Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd. By: Vit Horky

Nepřišel jsem zrušit call centra.

Můžete vstoupit. Zdroj: klm.com

Můžete si šáhnout. Zdroj: samsung.com

Social roste dvojnásobně. Zdroj: socialbakers.com

Mladí chtějí digitální péči. Zdroj: Brand Embassy

...ale nedostávají ji. App and games Relevant advertising Relevant content Timely customer care Zdroj: Brand Embassy

Budoucnost je v Social Customer Ecosystému

Sladká zákaznická spokojenost

Efektivní včelky

Efektivní včelky?

Efektivní včelky??

Chytré včelky > Chytrý úl

Inteligentní Workflow

Sladký med

Nektar. Hodně nektaru.

Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com

Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com

Agenti se stávají Zákaznickými advokáty. Zdroj: YouTube

Agenti se stávají Zákaznickými advokáty.

Bee happy! Vit Horky Co-founder & CEO