Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd. By: Vit Horky
Nepřišel jsem zrušit call centra.
Můžete vstoupit. Zdroj: klm.com
Můžete si šáhnout. Zdroj: samsung.com
Social roste dvojnásobně. Zdroj: socialbakers.com
Mladí chtějí digitální péči. Zdroj: Brand Embassy
...ale nedostávají ji. App and games Relevant advertising Relevant content Timely customer care Zdroj: Brand Embassy
Budoucnost je v Social Customer Ecosystému
Sladká zákaznická spokojenost
Efektivní včelky
Efektivní včelky?
Efektivní včelky??
Chytré včelky > Chytrý úl
Inteligentní Workflow
Sladký med
Nektar. Hodně nektaru.
Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com
Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com
Agenti se stávají Zákaznickými advokáty. Zdroj: YouTube
Agenti se stávají Zákaznickými advokáty.
Bee happy! Vit Horky Co-founder & CEO