Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Řekni mi jak se jmenuješ. Tell me what your name is.
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
1 Další materiály: o Časopisy – Team, Bridge, Friendship o Online zdroje – audio, video, aktuální a autentické materiály Další materiály: o Časopisy –
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Ty, hodilo by se mi, kdybys mi mohl pomoci s jednou drobností. Hey, I could use your help with a little job.
Linking Words and phrases
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Kdy jsi jej naposledy viděl? When was the last time you saw him?
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.
Že jsem se na to krasobruslení vůbec dívala. I wish I hadn't watched the figure skating.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemusel jsem tam jít. I didn't have to go there..
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
To mám zakázáno se i čas od času prospat? Am I not even allowed to sleep late once in a while?
Jak jenom sakra přijdu s nějakým dalším testem? How the hell am I going to come up with another test?
Všude kam se podívám vidím ryby. Everywhere I look, I see fish.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Už sněží několik hodin. It's been snowing for hours.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
School By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Time Expressions Used with Present Perfect Tense Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_174.ANJ.12 Reported speech – Nepřímá řeč v AJ.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
GE - Vyšší kvalita výuky
At the clothes shop Dialogues.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
I haven´t seen your ID card.
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Translation 04/03 Pete si už dlouho nekoupil žádné cédéčko. Pete hasn‘t bought a CD for a long time. Pete neposlouchá to CD dlouho. Pete hasn‘t been.
Translation NHUI 01/03 Teresa nežije v Africe dlouho. Teresa hasn‘t been living in Africa long. Tereza už dlouho neviděla svoje rodiče. Teresa hasn‘t.
Translation drill 05/03 Nevybírá ten dárek dlouho. He hasn‘t been choosing the present long. Už dlouho jí nic nekoupil. He hasn‘t bought her anything.
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
Translation 11/04 On na tom stroji nepracuje dlouho. He hasn‘t been working on the machine long. Už dlouho nic nevynalezl. He hasn‘t invented anything.
PRESENT PERFECT (PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS)
Translation 04/05 Richard si už dlouho na nic nestěžoval. Richard hasn‘t complained for a long time. On nedělá svou novou práci dlouho. He hasn‘t been.
Translation NHI 01/03 Xabier už dlouho nebyl ve Španělsku. Xabier hasn‘t been to Spain for a long time. Xabier nestuduje jazyky dlouho. Xabier hasn‘t.
Transkript prezentace:

Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?

Ne, myslím že se neznáme. No, I don't think we have met.

Jak vám můžu pomoct? What can I do for you?

Chtěl jsem se zeptat jestli bych vás mohl najmout na učení. I was wondering if I could hire you to teach me.

Vy chcete abych vás učil? You want me to teach you?

Přesně to chci. That's exactly what I want.

Jak vás něco takového napadlo? How did you think of such a thing?

Záleží na tom? Does it matter?

Už jste někdy dřív nějakého učitele měl? Have you had a teacher before?

Ne, ještě jsem nenašel učitele, který by se mi líbil. No, I haven't found a teacher I liked yet.

I když už jej hledám několik let. Even though I've been looking for years.

Jak dlouho se už učíte anglicky? How long have you been learning English?

Na tu otázku bych radši neodpovídal. I'd rather not answer that question.

Co vás vede k tomu, že se chcete učit anglicky? What makes you want to learn English?

No, dělám to hlavně proto abych nemusel platit za tlumočníky. Well, I'm doing it mainly so I don't have to pay for interpreters.

Tak co ode mě očekáváte, že budu dělat? So what do you expect me to do?

Chtěl bych, abyste mně naučil mluvit. I'd like you to teach me how to speak.

Ale to nejde naučit tak snadno. But that can't be taught so easily.

Jednomu mému kamarádovi se podařilo se to naučit. A friend of mine was able to learn it.

Není to tak jednoduché jak si myslíte. Trvá to roky. It's not as easy as you think. It takes years.

Já jsem Vás slyšel jak mluvíte a vám to jde dobře. I've heard you speak and you're good at it.

Nechtějte abych se Vám vysmál. Já jsem daleko chytřejší než vy. Don't make me laugh. I'm much smarter than you are.

Byl bych rád kdybyste mně přestal urážet. I wish you'd stop insulting me.

Co kdybychom předstírali, že jsme spolu nikdy nemluvili? Why don't we pretend we never talked to each other?

Já se takhle nenechám zesměšňovat. Nashledanou. Oh, I won't be ridiculed like this. Goodbye.