Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Advertisements

Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.

… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Vyhledávejte ve své příruční mapě.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Jak si jednoduše vyrobit vlastní mobilní location-based aplikaci jak si jednoduše vyrobit vlastní mobilní location-based aplikaci David Vávra
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto.
Vertikální cílení online kampaní…
Mobilní portál Jan Krňoul, Západočeská univerzita v Plzni,
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
“HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
Real Estate Market 29. června Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005.
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Jak přenést svět na display
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Smartphone – chytrý telefon Co se všechno naučíme??? Typy a.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Vybrané sportovní soutěže organizované v rámci Hasičského záchranného sboru České republiky 2011.
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák Název: VY_32_INOVACE_56_Inf8_9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Mobilní komunikace.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Možnost ubytování na Moravě !!! na základě požadavků členů OS na ubytování na Moravě, byla ve spolupráci s OS KOVO zajištěna možnost krátkodobého ubytování.
Krajský Soud
VÝLETY S BABIČKOU Můžeš přijít na každý výlet s babičkou.
Zažijte autentický jihočeský venkov
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
Město na obrázku se jmenuje
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Prezentace OBD Orientace běžného uživatele v prostředí osobní bibliografické databáze.
Transkript prezentace:

Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu

Klient: Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. Report kampaně Samsung Červen 2013

Standard SMS/MMS s odkazem na mobilní stránku Location based SMS/MMS Mobilní banner m.O2.cz

Samsung GALAXY S4 Video MMS Počet SMS/MMS/impresí: SMS/MMS/video MMS LBS SMS/MMS banerových impresí Cílová skupina: uživatelé Smartphone s internetem v mobilu, vyšší spend; bez uživatelů iPhone 5 a Samsung S4 Termín kampaně : –

Samsung GALAXY S3 MMS Počet SMS/MMS/impresí : SMS/MMS LBS SMS/MMS banerových impresí Cílová skupina: uživatelé Smartphone s internetem v mobilu, vyšší spend; bez uživatelů iPhone 5 a Samsung S4 Termín kampaně: –

Podpora prodeje ve vybraných O2 prodejnách Lokality: 15 vybraných obchodů: - Prague 4, OC Chodov – Experience Centre - Brno, Vaňkovka – Experience Centre - Praha 3, OC Flora - Praha 4, Arkády Pankrác - Praha 5, OC Smíchov - Praha 5, Zličín - ES Samsung - Praha 9, Veselská, OC Letňany - ES Samsung - Hradec Králové, Futurum, Brněnská - Mladá Boleslav, Jičínská, Olympia - Brno, Olympia - Brno, OC Tesco, Královo pole - Plzeň, Solní - ES Samsung - České Budějovice, OC IGY - Ostrava, Avion - Olomouc, OC City Termín rozesílky v rámci otevírací doby od 9:00 – 20:00 h LBS SMS

Cílení podle aktuální polohy Cílová oblastInzerentKlienti O2 lze definovat parametr oblasti od 100m až do 5km, záleží na pokrytí dané lokality obvykle pobočka, místo konání eventu nebo promo akce, specifická čásrt města obdrží reklamní zprávu pokud se nachází v cílové oblasti a spadjí do dané cílové skupiny Cílová oblast Inzerent Klienti O2

Samsung GALAXY S4 Počet impresí: Počet kliků: CTR: 0,96 % Termín: –

Samsung GALAXY S3 Počet impresí : Počet kliků : CTR: 1,02 % Termín: –

Report prodeje HW

Výsledky prodeje HW O2 Media kampaň % z celkového predeje HW

Prodeje HW v období O2 Media kampaně → 31% zákazníků, kteří byli osloveni kampaní O2 Media si zakoupilo HW Samsung → 10% zákazníků, kteří si zakoupili Samsung SIII bylo osloveno kampaní O2 Media → 14% zákazníků, kteří si zakoupili Samsung S4 bylo osloveno kampaní O2 Media → 7% zákazníků, kteří byli osloveni kampaní O2 Media si zakoupilo jiný typ HW Samsung

Klient: Unilever Report kampaně AXE Apollo

Video MMS s odkazem na mobilní stránku

Zadání kampaně Název kampaně: AXE Apollo Počet MMS: Termín rozesílky: Cílová skupina: muži ve věku 18 až 40 let Text MMS: Axe Fireman OS: Nakoukni vesmíru pod sukni! AXE VYSÍLÁ BORCE DO VESMÍRU a jedním z nich můžeš být ty. Až se vrátíš, ženský budou šílet. Na kosmonauta prostě nemá nikdo, ani hasič B-) Sleduj ať ti neunikne žádná soutěž. P.S. Vyzkoušej nový Axe Apollo, voní VESMÍRNĚ dobře.

Mobilní webová stránka