MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zvířátka u krmelce - koláž
Advertisements

DSC Monitor DSC Monitor Obsah Tato PowerPointová prezentace je rozdělena do několika různých sekcí. Stisknutím názvu sekce.
Projektový den s prvky OSV
Vypracoval: Václav Fichtner. Na tomto obraze je jasně vidět malířova nespoutaná ruka. Hlavně barevné přechody jsou výrazné a barvy jsou hodně syté.
Optické klamy profesora Lahvičky.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Miloslav Mazanec © 2013 Počítačová grafika.
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
POZITIV – NEGATIV 2 PRACOVNÍ POSTUP – stříhání,lepení
Nováková Lenka.  Cíl (poučit, pobavit, prodat…)  Cílová skupina (manažeři, studenti…)  Forma (soubor, živá prezentace)  Prostředí (světlo, vzdálenost,
POLYPRINT, spol. s r. o. Katalog zboží. Papír kopírovací bílý A3, A4, A5 kopírovací bílý A3, A4, A5 kopírovací barevný A3, A4 kopírovací barevný A3, A4.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Matematické metody v ekonomice a řízení II
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MAPA A JEJÍ OBSAH.
Kartografie a topografie
MAPA A JEJÍ OBSAH Co je to mapa? Proti skutečnosti vypadá mapa jak?
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Barva popředí a pozadí Nastavení barev popředí/pozadí najdeme v Panelu nástrojů. Barvu popředí používáme především při kresleni s nástroji jako Tužka,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Cílená zpětná vazba Metody pro reflexi v EV.
MOJE RODINA Josef Novák.
Výškopis, polohopis, popis VY_32_INOVACE_16 Sada 4
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Moje záliby Přemýšlení Kateřina Veverková
POZITIV – NEGATIV PRACOVNÍ POSTUP
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
MYŠLENKOVÉ MAPY ÚVOD A PRÁCE S NIMI MODUL KURZU PRÁCE S INFORMACEMI
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Rastrová grafika E4.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
ZVUKOVÁ KUCHAŘKA MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Myšlenkové mapy Myšlenkové mapy ("Mind maps") jsou jedním z mnoha způsobů strukturovaného záznamu informací. K vynálezu "moderních" myšlenkových map se.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY MYŠLENOVÉ MAPY a jejich využití při.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Mozek. Co je to mozek? - je řídící integrační orgán nervové soustavy člověka -kontroluje veškeré tělesné funkce - činnost srdce - trávení - pohyb - řeč.
Algoritmizace a programování Algoritmy 5 – Myšlenkové mapy.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_10_ZDENEK_SMETANA Název materiálu:
Leporelo O Červené Karkulce Prezentace výsledného produktu projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Management Tvorba prezentací ppt.
Základní systém a dělení barev
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
Šachový kroužek DDM Větrník
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Lateralita.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Elektronické součástky a obvody
Autor výukového materiálu:
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_17_Třídění odpadu_1
Strom a jeho využití PODOBLAST.
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Používej myš !
Transkript prezentace:

MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)

Rozhodující je člověk  Zapojení celého mozku, levé a pravé hemisféry  Jeden list papíru = vidět celek  Vidíme všechny souvislosti, vazby  Snadná zapamatovatelnost  Možnost doplňování INFORMACÍ i po čase, stále je to přehledné

CO POTŘEBUJEME  ČISTÝ BÍLÝ PAPÍR (A4,A3)  BAREVNÉ TUZKY, FIXY, PROPISKY, ZVÍRAZŇOVACE …  MOZEK A PŘEDSTAVIVOST  ODVAHU KRESLIT = PRÁCE S KŘIVOU ČÁROU

TVORBA MAP JEN HRA 6 KROKŮ

1. ZAČNI UPROSTŘED čistého papíru obrázkem

2. POUŽÍVEJ OBRÁZKY jeden obrázek je více než tisíc slov

4. POUŽÍVEJ BARVY A KŘIVÉ ČÁYY

5. SLOVA – čím méně, tím lépe (max. 5 slov)

 ZAČNI UPROSTŘED čistého papíru obrázkem  OBRÁZKY_ jeden obrázek je více než tisíc slov  BARVY a KŘIVÉ ČÁYY  Hlavní větve symbolizují KLÍČOVÁ TÉMATA („optimálně 5 až 9 hlavních témat, větví“)  SLOVA - Popis větví ideálně jednoslovně (max. 5 slov)  Ilustrace zvyšují zapamatovatelnost 6 KROKŮ TVORBY MYŠLENKOVÉ MAPY

6. Ilustrace zvyšují zapamatovatelnost MOJE PRVNÍ MAPA RADOST CO MI DĚLÁ RADOST