PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Trojúhelník výkonů Ing. Jaroslav Bernkopf Trojúhelník výkonů
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Města ČR – orientace na mapě
1 Projektová dynamika II RNDr. Jiří Weinberger, TIMING Praha 28. Března 2008.
Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
PROGRAM PRO VÝUKU T ČLÁNKU
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Dvouděložné rostliny.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
IV. ELEKTRONOVÁ KONFI- GURACE a PSP
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Rekurze Predikát predek(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(Z,Y),predek(X,Z).
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Transkript prezentace:

PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ

ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3 = VŽDY TAK REAGUJI, JE TO PRO MNE TYPICKÝ ZPŮSOB REAKCE

PŘEHLED REAKCÍ 1.Seberu se, dám od toho ruce pryč a nehodlám se k tomu už nikdy vrátit 2.Neuklidním se, dokud něco nerozbiju 3.Ulevím si nadávkami, slovní uržákou, jízlivostí, ironií 4.Něčím praštím 5.Všem situacím a lidem, od nichž lze očekávat nepříjemnosti, se raději včas vyhnu 6.Nejlepší je pořádně se vyspat a ráno to už vypadá jinak

7. Jsem z toho dlouho rozladěn a vyčítám si, jak jsem jen mohl takovou hloupost udělat 8. Jdu to spláchnout alkoholem 9. Přemýšlím, jak bych se „vypořádal“ s tím, kdo to zavinil a čekám na svoji příležitost 10. Zjistím, že jiní jsou na tom hůř než já, a tak to zvládnu 11. Poperu se, nebo uhodím toho, kdo to zavinil 12. Musím si vzít nějaký prášek abych se uklidnil, nebo abych na to zapomněl

13. Propadnu beznaději a nic mne nebaví 14. Pomůže mi stažení se „do sebe“ a samota 15. Vyhledám někoho, kdo mi projeví porozumění 16. Hledám uklidnění a útěchu v tělesné práci, v procházce, odreaguji se sportem, hudbou nebo jinou podobnou činností 17. Brečím vzteky a lítostí nebo se směji a pak už je to dobré 18. Uklidním se tím, že začnu dělat to, v čem jsem měl zatím vždycky úspěch

19. Zvýším své úsilí a trpělivost, abych dosáhl svého cíle 20. Obrátím svůj hněv proti tomu, kdo mi přijde první do cesty 21. Vynadám sám sobě nebo si fyzicky ubližuji 22. Beru to, jako by se mne to netýkalo, případně jako nutné zlo 23. Hledám, kdo má na tom hlavní vinu, a zjistím, že já 24. Připomenu si, že jsem se do této situace opět dostal vinou někoho jiného

25. Přemýšlím, kde jsem udělal chybu, pak si udělám nový plán, ale dávám pozor, abych starou chybu neopakoval 26. Dojdu k názoru, že za obtíže, do kterých jsem se dostal, může jen a jen shoda okolností a nikdo jiný 27. Oddám se ve fantazii představám, jak situaci zdárně a odvážně řeším a mé psychické napětí tak postupně opadne 28. Zlepším si náladu něčím dobrých k jídlu 29. Pustím se „urputně“ znovu do toho, co se mi nepodařilo, na „vztek“ tomu, kdo mi úspěch nepřál

30. Dojdu k názoru, že za nepříjemnou situaci může v podstatě můj ne zrovna nejlepší zdravotní stav 31. Stále častěji uvažuji o tom, zda se nezbavit svých potíží sebevraždou 32. Dojdu k názoru, že celá věc je v podstatě bezvýznamná, a že nestojí za úsilí, které mne dosud stála 33. Zapálím si cigaretu 34. Zjistím, že všechno zlé je v podstatě k něčemu dobré 35. Přestanu na to prostě myslet a za chvíli už o tom nevím

ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ČETNOST V SITUACÍCH, KDY TAKTO REAGUJI SE: 0 = NEOCITÁM NIKDY 1 = OCITÁM OBČAS 2 = ČASTO 3 = VELMI ČASTO

PŘEHLED REAKCÍ 1.Seberu se, dám od toho ruce pryč a nehodlám se k tomu už nikdy vrátit 2.Neuklidním se, dokud něco nerozbiju 3.Ulevím si nadávkami, slovní uržákou, jízlivostí, ironií 4.Něčím praštím 5.Všem situacím a lidem, od nichž lze očekávat nepříjemnosti, se raději včas vyhnu 6.Nejlepší je pořádně se vyspat a ráno to už vypadá jinak

7. Jsem z toho dlouho rozladěn a vyčítám si, jak jsem jen mohl takovou hloupost udělat 8. Jdu to spláchnout alkoholem 9. Přemýšlím, jak bych se „vypořádal“ s tím, kdo to zavinil a čekám na svoji příležitost 10. Zjistím, že jiní jsou na tom hůř než já, a tak to zvládnu 11. Poperu se, nebo uhodím toho, kdo to zavinil 12. Musím si vzít nějaký prášek abych se uklidnil, nebo abych na to zapomněl

13. Propadnu beznaději a nic mne nebaví 14. Pomůže mi stažení se „do sebe“ a samota 15. Vyhledám někoho, kdo mi projeví porozumění 16. Hledám uklidnění a útěchu v tělesné práci, v procházce, odreaguji se sportem, hudbou nebo jinou podobnou činností 17. Brečím vzteky a lítostí nebo se směji a pak už je to dobré 18. Uklidním se tím, že začnu dělat to, v čem jsem měl zatím vždycky úspěch

19. Zvýším své úsilí a trpělivost, abych dosáhl svého cíle 20. Obrátím svůj hněv proti tomu, kdo mi přijde první do cesty 21. Vynadám sám sobě nebo si fyzicky ubližuji 22. Beru to, jako by se mne to netýkalo, případně jako nutné zlo 23. Hledám, kdo má na tom hlavní vinu, a zjistím, že já 24. Připomenu si, že jsem se do této situace opět dostal vinou někoho jiného

25. Přemýšlím, kde jsem udělal chybu, pak si udělám nový plán, ale dávám pozor, abych starou chybu neopakoval 26. Dojdu k názoru, že za obtíže, do kterých jsem se dostal, může jen a jen shoda okolností a nikdo jiný 27. Oddám se ve fantazii představám, jak situaci zdárně a odvážně řeším a mé psychické napětí tak postupně opadne 28. Zlepším si náladu něčím dobrých k jídlu 29. Pustím se „urputně“ znovu do toho, co se mi nepodařilo, na „vztek“ tomu, kdo mi úspěch nepřál

30. Dojdu k názoru, že za nepříjemnou situaci může v podstatě můj ne zrovna nejlepší zdravotní stav 31. Stále častěji uvažuji o tom, zda se nezbavit svých potíží sebevraždou 32. Dojdu k názoru, že celá věc je v podstatě bezvýznamná, a že nestojí za úsilí, které mne dosud stála 33. Zapálím si cigaretu 34. Zjistím, že všechno zlé je v podstatě k něčemu dobré 35. Přestanu na to prostě myslet a za chvíli už o tom nevím