IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 29 -DopravaAnotace Prezentace se zabývá světovou dopravou a jejími druhy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 30 – Světové hospodářství AnotaceOpakování světového hospodářství AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 3- Polsko
Voda a její okolí.
Slouží k přemísťování lidí, zboží, surovin a informací
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 21- ŘeckoAnotace Prezentace, která se zabývá charakteristikou Řecka Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.
Doprava.
Název Doprava – rozdělení a charakteristiky Předmět, ročník
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 24- Opakování Jižní EvropaAnotace Prezentace, která se opakováním států Jižní Evropy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština.
Dopravní síť světa 1 B. Fendrych 8.K.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 28- Obyvatelstvo Anotace Prezentace, která se zabývá souhrnným opakováním obyvatelstva světa AutorMgr. Kamila Bočková.
Druhy pohybu – posuvný, otáčivý
Skupenství látek.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 16- Pobaltské republiky
Anotace Prezentace, která se zabývá Newtonovými zákony. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znají a umí využívat Newtonovy zákony.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 17- Rumunsko, Bulharsko AnotacePrezentace, která se zabývá charakteristikou Rumunska, Bulharska AutorMgr. Kamila Bočková.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 1- Slovensko
Doprava 25. listopadu 2005.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 27-Státy EvropyAnotace Kvíz na státy Evropy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstup Žáci si zopakují.
Fyzika 7. ročník Pohyb tělesa Anotace
Doprava.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 25-Rusko
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
DOPRAVA Nenahraditelná složka hospodářství každé země – brzdí nebo urychluje ekonomický rozvoj. Poloha uprostřed Evropy – ČR je křižovatkou transevropských.
Slouží k přemísťování lidí, zboží, surovin a informací
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Doprava a spoje Skončíme také tak? také tak? Pro automobilovou dopravu je důležité dobře zaparkovat.
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 9- Opakování Francie, Německo AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním Německa a Francie AutorMgr. Kamila Bočková.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 22- Portugalsko AnotaceSeznámení s Portugalskem AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci si získají.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 11- Opakování severní Evropa
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 4 – opakování Střední Evropa Anotace Prezentace, která se zabývá souhrnným opakováním Střední Evropy Autor Mgr. Kamila.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 26-opakování Evropy AnotaceOpakování Evropy AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci si zopakují získané.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Společenské a hospodářské prostředí. Doprava Obsah 1. Význam a postavení dopravy 2. Dopravní cesty 3. Osobní a nákladní přeprava.
Úloha dopravy v hospodářství
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace – Poloha a rozloha České republiky Autor Mgr. Michaela Eisenhammerová JazykČeština Očekávaný výstup Žáci se seznámí s novými informacemi.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 6- Německo AnotacePrezentace, která se zabývá charakteristikou Německa AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Elektronická učebnice - II
VY_32_INOVACE_17_22_HOSPODÁŘSTVÍ EVROPY ŠABLONA 32.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Doprava.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_33_ZEMĚPIS
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Číslo v digitálním archivu školy
Autor: Mgr. Helena Nováková
VY_52_INOVACE_65_Doprava v ČR
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 29 -DopravaAnotace Prezentace se zabývá světovou dopravou a jejími druhy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstup Žáci si zopakují získané znalosti Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Druhy dopravy Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Doplňování do textu Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina let Celková velikost 684 kB

DOPRAVA

 Doplň, použij atlas:  Cíl: ……………………  Složky:  1. dopravní cesty: a) na pevnině -………….  b) ve vzduchu -…………  2. dopravní prostředky:…………………….  3. dopravní zařízení: ………………………

Dělení  1. suchozemská: a)  b)  c)  2. vodní: a)  b)  3. letecká  4. zpráv a informací

Úroveň dopravy se měří  Hustota dopravní sítě  Intenzita dopravy, objem a výkon  Průměrná rychlost

Doplň tabulku

Druh dopravy významvýhodynevýhody Silniční Železniční Potrubní Vodní Letecká Zpráv a info

Řešení

 Správně:  Cíl: přeprava osob a zboží  Složky:  1. dopravní cesty:  a) na pevnině – silnice, železnice  b) ve vzduchu – vzdušné cesty  2. dopravní prostředky: automobil, loď, letadlo,…  3. dopravní zařízení: nádraží, letiště, přístavy,…

Dělení  1. suchozemská: a) silniční  b) železniční  c) potrubní  2. vodní: a) říční  b) námořní  3. letecká  4. zpráv a informací

Úroveň dopravy se měří  Hustota dopravní sítě  Intenzita dopravy, objem a výkon  Průměrná rychlost

Druh dopravy významvýhodynevýhody Silniční Převoz osob a zboží Rychlá doprava „z domu do domu“ Drahá, převoz menšího nákladu Železniční Převoz zboží, osob Převoz většího nákladu, elektrifikovaná- ekologická Zpoždění v osobní dopravě Potrubní Převoz kapalných nerostných surovin Rychlá, ekologická Výstavba- nákladná Vodní Převoz zboží a osob Převoz většího nákladu Pomalá, závislá na stavu vody Letecká Převoz osob a zboží náchylné na zkažení Rychlá Drahá, závislá na počasí Zpráv a info Přenos zpráv a info Rychlá, poměrně levná Riziko nabourání