Quarterly Business Review Annex

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Města ČR – orientace na mapě
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Mobilní display kampaně
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Personální managament
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Goniometrické funkce.
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
 Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers  New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1.
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Quarterly Business Review Annex Presentation for Benson Oak Prague – November 11, 2010

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review Christmas Season Preparedness – SPECIAL TOPIC Overview Product management Retailer actions Customer communication Appendices

High Season Preparedness: Overview Product Management Launch of [23] new products in [36] SKU’s across all three product segments Inventory structure re-balanced in favor of (i) high-selling and (ii) new products Distribution Channels “Push” sales support being executed Own stores / e-shop Christmas preparation in process Consumer Communication Print media campaign prepared; will run [mid-Nov through Christmas] On-line media campaign Special offers 45 days – Satisfaction with Eta products guarantee Extended product guarantee for selection products

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review Christmas Season Preparedness – SPECIAL TOPIC Overview Product management Retailer actions Customer communication Appendices

High Season Preparedness: Product Management # of New Products / SKU’s Home Care Vacuum cleaner bag: [ 3 ] / [ 0473, 1476, 0474 ] Vacuum cleaner bagless : [ 3 ] / [ 1477, 1475, 2437, 1437, 0437 ] Vacuum cleaner bag/ bagless : [ 1 ] / [ 0472] Vacuum cleaner wet dry: [ 1 ] / [ 2865, 3865, 3865/10, 7865, 7865/10 ] Iron: [ 2 ] / [ 6283, 6283/10, 3285 ] Kitchen Hand mixer: [ 3 ] / [ 1047/10, 1047/20, 2047/10, 2047/20, 0048] Hand Blender: [ 1 ] / [3015, 2015, 1015] Toaster: [ 2 ] / [ 3151, 2151, 2151/10 ] Scale: [1 ] / [ 0777, 0777/10] Griddle: [1 ] / [ 6918] Bakery: [2 ] / [ 2147, 6149] Personal Care Hair-dryer: [ 1 ] / [ 7311/10 ] Hair-styler: [ 2 ] / [ 7333/10, 3321] 23 of new products /[36] new SKU introduced in Sep-Nov Better about 17% of new products/28% of new SKU than 2009 year Note: All new SKU’s are in stock.

Structure of inventory october of FY2010 and FY2011 Structure of inventory was optimized Decrease of D products Increase of A products Bigger service level on A products Decrease number of stockouts Complete portfolio is in good volume on stock Implementation of Planning Wizard Better forecast – 95% compare with reality Skupina A 0103 tyčové mixery 6% 8 800 416 Kč 0104 šlehače 5% 6 825 069 Kč 0201 vysavače podlahové 27% 38 145 425 Kč 0202 vysavače ruční 3% 3 817 324 Kč 0204 vysavače mokré 11% 14 956 649 Kč 0402 vysoušeče vlasů 4% 5 963 312 Kč 0406 ostatní spotř. pro úpravu vlasů (hairstyling) 7% 10 337 137 Kč 0610 konvice varné 18% 25 102 624 Kč 0614 pekárný chleba 12% 16 902 313 Kč 0801 žehličky suché 1% 2 067 148 Kč 0802 žehličky napařovací 7 083 027 Kč

2YTD+1P Brands Value % 12 Brands by Priclasses Cylinder PPT_VACUUM CLEANERS_ETA_CZ 65992 1568146 248 251 5872002 -CZ/SK- SDA TOTAL 1m FLOORCARE CYLINDER 2010-10-06 09:15:30 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH29.tmp 2YTD+1P / Brands Value % COLUMN_STACKED_100 VACUUM CLEANERS Czech Republic Panelmarket Jan 09-Aug 09,Jan 10-Aug 10 Sales Value % PRJ 65992 - RG 1568146 - RP 5872002 - ID 201458309

domov Vacuum cleaner - Bag Vacuum cleaner – Bagless Vacuum cleaner – Bag/Bagless

2YTD+1P Brands Value % 12 Brands by Priclasses Wet&dry PPT_VACUUM CLEANERS_ETA_CZ 65992 1568146 232 236 5872001 -CZ/SK- SDA TOTAL 1m FLOORCARE WET&DRY 2010-10-06 09:15:42 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH4B.tmp 2YTD+1P / Brands Value % COLUMN_STACKED_100 VACUUM CLEANERS Czech Republic Panelmarket Jan 09-Aug 09,Jan 10-Aug 10 Sales Value % PRJ 65992 - RG 1568146 - RP 5872001 - ID 201458307

domov

2YTD SH1 Market Shares by Segment - units(5) ETA CZ CHARTS_revize cen.segmentu 65992 1631801 409 412 6445376 -CZ/SK- SDA TOTAL 1m TRAD.STEAM IRON 2010-10-05 10:02:17 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH74.tmp 2YTD / SH1 COLUMN_STACKED_100 IRONS: Price Segments Panelmarket Czech Republic Jul-Aug10 Sales Units % PRJ 65992 - RG 1631801 - RP 6445376 - ID 228426313

domov

2YTD SH1 HandMixers_price segments (values %) ETA CZ CHARTS_revize cen.segmentu 65992 1631801 265 268 6445359 -CZ/SK- SDA TOTAL 1m HAND MIXER 2010-10-05 10:02:05 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH5C.tmp 2YTD / SH1 COLUMN_STACKED_100 FOODPREPARATION: Price Segments Panelmarket Czech Republic Jul-Aug10 Sales Value % PRJ 65992 - RG 1631801 - RP 6445359 - ID 206945496

kuchyně

2YTD+7P SH1 Brand Shares - value(5) ETA CZ CHARTS_revize cen.segmentu 65992 1631801 229 232 6445363 -CZ/SK- SDA TOTAL 1m HAND BLENDER 2010-10-05 10:02:02 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH56.tmp 2YTD+7P / SH1 COLUMN_STACKED_100 FOODPREPARATION: Brand Shares Panelmarket Czech Republic 2YTD + 7P Sales Value % PRJ 65992 - RG 1631801 - RP 6445363 - ID 228426302

kuchyně

2YTD SH1 Market Shares by Segment - value(3) ETA CZ CHARTS_revize cen.segmentu 65992 1631801 157 160 6445355 -CZ/SK- SDA TOTAL 1m PISTOL GRIP 2010-10-05 10:01:57 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH4A.tmp 2YTD / SH1 COLUMN_STACKED_100 HAIR DRYERS: Price Segments Panelmarket Czech Republic Jul-Aug10 Sales Value % PRJ 65992 - RG 1631801 - RP 6445355 - ID 228426297

2YTD SH1 Market Shares by Segment - value(2) 65992 1631801 85 88 6445349 ETA CZ CHARTS_revize cen.segmentu -CZ/SK- SDA TOTAL 1m 2010-10-05 10:01:52 M:\Documents and Settings\ajkyse\Local Settings\Temp\CH3E.tmp 2YTD / SH1 COLUMN_STACKED_100 HAIR STYLERS: Price Segments Panelmarket Czech Republic Jul-Aug10 Sales Value % PRJ 65992 - RG 1631801 - RP 6445349 - ID 228426291

beauty

kuchyně

High Season Preparedness: Delivery report 20 products/ 30 SKUs on the market (87% done) 2 products/ 5 SKUs on the way (8% delay) 1 products/ 1 SKUs quality issue (4% stopped) Potencial loss from season turnover – 950.000 Kč

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review Christmas Season Preparedness – SPECIAL TOPIC Overview Product management Retailer actions Customer communication Appendices

High Season Preparedness: Distribution Channels “Push” Sale Support ETA national leaflet (CZ - Oct, Nov, Dec; SK – Dec) Product shows Independent retail shop assistant competition Product display and set special offers Palette and special location products exhibitions in electrical chains Christmas retailer leaflets and retailer catalogues advertisements ETA new POS brand visibility consecutive roll-out Christmas shop windows Pallet exhibitions for all retailers Special offer for 15.12.-23.10.2010 Coupon book relaunch ETA Shops Re-opening of ETA shops in new POS visibility in Olomouc Christmas shop windows Christmas opening hours Christmas staff motivation

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review Christmas Season Preparedness – SPECIAL TOPIC Overview Product management Retailer actions Customer communication Appendices

High Season Preparedness: Consumer Communication Print Media Campaign campaign from 42 till 48 week (concentration on 44 – 47) focus on the most widely read lifestyles media Print mostly on full page (1/1) Visual - uniform design as leaflet , pruducts advertising with emmotions , Beauty – combination image x product Continued products PR arcticles campaign form 44 till 49 week Focus on the most frequented women´s webs banners, PPC , PR, competitions Regular Newsletter with advertising Eta Klub Competition – gift for new members Eta Klub SEO and SEM optimalization, fulltext On-line Campaign

Consumer communication – Mediaplan CÍLOVÁ SKUPINA: PERIODICITA NÁKLAD PRODANÝ / TIŠTĚNÝ (#) DODAVATEL DÉLKA SP. / FORMÁT POZICE CPT Z MÉDIA NETTO CENY CPP / CPT-OTS Z MÉDIA NETTO CENY CENA ZA 1 PRODANÝ VÝTISK Z MÉDIA NETTO CENY ČTENOST / SLEDOVAN. C.S. Rating/OTS C.S. Rating Aff. C.S. Aff. Říjen Listopad Prosinec Z25-49BCD   42 43 44 45 46 47 48 49 AFINITNÍ CÍL.SKUP.: Vsichni 15+ 18 25 1 8 15 22 29 6 Velikost c.s.(000): 1 296 (CZK) % / 000 % 24 31 7 14 21 28 30 5 12 IMAGE Blesk magazín Týdeníky 530 449 RINGIER ČR a.s. 1/1 4C pravá strana v první 1/3 942 12 211 0,62 348 26,8 20,6 1,3 Blesk pro ženy 201 349 4. obálka 415 5 379 0,44 212 16,4 8,2 2 2. obálka 467 6 051 0,49 532 6 892 0,56 Svět ženy Měsíčník 203 929 Lagardere Advertising s.r.o. tematicky, pravá strana 1 167 15 126 0,88 154 11,9 5,1 2,3 VÁNOČNÍ PŘÍLOHY Blesk pro ženy - speciál Vánoce 200 000 (#) 4.obálka - Vánoční příloha MF 2010 ▼ 1x per year 582 000 (#) Mladá fronta a.s. 561 6 592 207 17,7 11,3 1,6 Vánoční punčoška 205 000 (#) BAUER MEDIA v.o.s. 723 9 272 174 13,6 5,7 2,4 Vánoce 2010 s Astrosatem ▼▼▼▼ 320 000 (#) Astrosat, spol. s r.o. 704 8 978 139 10,9 5,2 2,1 Vánoční příloha HF 2010 ▼▼▼▼▼ 265 000 (#) 351 3 957 188 16,7 7,6 2,2

Consumer communication – Mediaplan PERIODIKUM BARVA FORMÁT ROZMĚRY ŠxV (mm) E-MAIL (max. do 7 MB) RASTR lpi VYCHÁZÍ DEADLINE -tisk před ořez. po ořezu zrcadlo Perfect women   1/1 24.9. Kaleidoskop 84x86 27.9. SVĚT ŽENY 4C 205x265 195x255 173x220 svetzeny@laad.cz 175 20. 10. 30. 9. Vánoční punčoška: Žena a život, in Touch, Bydlení 155x220 145x210 130x185 chanzikova@bauermedia.cz 150 10. 11. BLESK PRO ŽENY 1/1 4. ob. 225x290 215x280 petra.svecova@ringier.cz 18. 10. 4. 10. Vánoční příloha HF 2010: Marianne, Elle, Maxim, Apetit, Marianne bydlení ** elle@laad.cz 11. 11. Vlasta, Kvety, Prekvapeni 1/1 prava inzerce@sanoma.cz 15.16.18.11. ** obrázek produktu + text (cca 500 slov) schniderova@laad.cz 25. 10. 11. 10. METRO 1/2 204X142 ondrej.nekolny@metro.cz 15.10. 14.10. miroslav.mares@metro.cz BLESK MAGAZÍN 198x260 michaela.beerova@ringier.cz 3. 12. BLESK PRO ŽENY spec. Vánoce 3. 11. Vánoční příloha MF 2010: FOOD, Maminka,Moje zdraví, Juicy, DIGIFoto, Dieta, Lidé a země, My life, Computer, Moje psychologie, Mobility, Jak na počítač 180x240 170x230 150x210 simkova@mf.cz 23. 11. 15. 10. Metro 204x142 Shopping Star, Vlasta, Květy, Překvapení 15.,16.,18.11. 8.10.

Consumer communication – Mediaplan BLESK PRO ŽENY 4C 1/1 4. ob. 225x290 215x280 195x255 petra.svecova@ringier.cz 150 1. 11. 18. 10. Vánoce 2010 s Astrosatem: ChefGurman, Glanc, Tv Star 1/1 158x220 148x210 130x188 marova@astrosat.cz 16. 11. 20. 10. Story   15.11. 25.10. 8. 11. 25. 10. 1/1 2. ob. 15. 11. SVĚT ŽENY 205x265 173x220 svetzeny@laad.cz 175 24. 11. 2. 11. Vlasta 24.11. 5.11. Perfect Women 1.12. Kaleidoskop 1 produkt LETÁK LISTOPAD A3 ob. 22. 11. 1/4 10.11. Moja rodina 200x130 22.11. Glanz 1/6 strany 9.12. 12.11. ASTROSAT 1/2 27.11. 6. 12. LETÁK PROSINEC 15.12. 5.12. Vianočné vydanie magazínov OC: Olympia Mladá Boleslav ? Olmpia Teplice Avion Brno Galerie Butovice Praha 5 Šestka Praha 6

Consumer Communication – October leaflet 1st Eta leaflet (A3)

Consumer Communication – November leaflet

Consumer Communication – Consumer satisfaction

Consumer Communication – Consumer satisfaction

Consumer Communication – Announcement Blesk pro ženy – printed 24.11.

Consumer Communication – Elberry leaflet

Consumer Communication – Perfect women announcement

Consumer Communication – Leaflet for POS promotion

Consumer Communication – TV spot Jihlavanka

Consumer Communication – TV Prima sponzoring sponzoring SMS soutěže o produkty ETA

Consumer Communication – ETA club leaflet Recruiting leaflet in boxes ETA

Consumer Communication – Eta club competition Recruitment leaflet

Consumer Communication – Newsletter Eta Club with recruiting new members Eta Klub

Consumer Communication – Shop Windows

Consumer Communication – PF communication

Consumer Communication – Retailer gifts Velikosti balíčků: S, M, L

Consumer communication – Mediaplan web WWW FORMÁT POZICE CPT nebo FIXNÍ CENA Cena za jednotku   REÁLNÉ CPT Afinita Reach Reální uživatelé Shlédnuté stránky 44 45 46 47 48 49 1 8 15 22 29 6 (Kč) 7 14 21 28 30 5 12 Soutěž Žena www.zena.cz PR článek nebo soutěž - viz. technické specifikace HP FIX 64 900,00 Kč 1,308 9,843 503 300 14 926 323 x Zena in www.zena-in.cz/ soutěž - obrázek + text k soutěži HP, Soutěže 12 000,00 Kč 3,442 2,927 116 536 2 136 692 Podpora soutěže (soutěže na stránkách klienta) iDnes ona.idnes.cz hypertext - 160 znaků + obr. 148x60 Ona 45 900,00 Kč 1,75 11,691 52 Kč 3 475 498 372 038 141 700 komerční sdělení s logen - ikona 60x40 + 75 znaků floating 27 500,00 Kč 28 Kč 750 Pro Ženy www.prozeny.cz/ komerční sdělení - max. 75 znaků celý web 45 000,00 Kč 1,534 26,931 26 Kč 1 222 762 16 241 354 1 500 bydleni.idnes.cz/ Bydlení 1,469 7,388 73 Kč 500 PR utulne.centrum.cz PR článek - viz. technické specifikace sekce Bydlení (Útulně) - jen HP 33 000,00 Kč 1,566 2,532 113 897 2 748 224 Novinky www.novinky.cz PR article - PR article 60 000,00 Kč 1,139 35,855 136 Kč 1 834 730 17 277 560 300 Audit kampaně

Consumer communication – Mediaplan web WWW FORMÁT MAX Soubor. Popis SPECIÁLNÍ POŽADAVKY DEADLINE POZICE listopad prosinec velikost (kB) 44 45 46 47 48 49   1 8 15 22 29 6 7 14 21 28 30 5 12 Žena www.zena.cz soutěž viz. technické specifikace http://www.centrumholdings.com/inzerce/2008/11/4/clanky/pr-clankysouteze/#soutez 01.11.2010 - HP X Zena in www.zena-in.cz/ 1x obrázek + 1 soutěžní otázka + upoutávka http://zena-in.cz/public/obchodni/cenik%20zena-in%202010.pdf 15.11.2010 - HP, Soutěže iDnes ona.idnes.cz hypertext 160 znaků + obr. 148x60 http://www.mafra.cz/cs/default.asp?y=mafra_all\cs_pro-inzerenty_idnes-cz.htm&menu=; 25.10.2010 - Ona 700 komerční sdělení s logen ikona 60x40 + 75 znaků http://www.centrumholdings.com/inzerce/ 22.11.2010 - floating 750 Pro Ženy www.prozeny.cz/ komerční sdělení max. 75 znaků + 60x40 pic http://onas.seznam.cz/cz/pravidla-pro-tvorbu-banneru.html; celý web 1 500 bydleni.idnes.cz/ 08.11.2010 - Bydlení 500 utulne.centrum.cz PR článek http://www.centrumholdings.com/inzerce/2008/11/4/clanky/pr-clankysouteze/#prclanek sekce Bydlení (Útulně) - jen HP Novinky www.novinky.cz PR article http://onas.seznam.cz/cz/prehled-vsech-banneru.html 300 PR článek nebo soutěž 29.11.2010 -

Consumer Communication - Facebook

Consumer communicaation – retailer banners Ukázka soutěže na portálu zena.cz a zároveň reklama od kasa.cz Náhled propagace soutěže na homepage www.zena.cz

Consumer communication – Novinky.cz Komerční článek na novinky.cz

Consumer communication – optimalization Organické výsledky díky SEO a SEM optimalizaci. Na všechny stěžejní slovní spojení. Neplacené pozice 1-3 místa!!! Skvělé konverzní poměry z fulltextu!!! Placená PPC reklama

Consumer communication – optimalization Organické výsledky díky SEO a SEM optimalizaci. Na všechny stěžejní slovní spojení. Neplacené pozice 1 místo!!! Skvělé konverzní poměry z fulltextu!!!

Consumer communication – Internet

Consumer communication - Internet

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review Christmas Season Preparedness – SPECIAL TOPIC Overview Product management Retailer actions Customer communication Appendices

Forecast: LE Scenarios

Forecast: Cost savings

High Season Preparedness: Stock Management Expected Value of stock is based on Sales forecast – scenario A, if Sales lower actions are as follows: continuously monitor daily outflows as high season is starting (we do not stop orders immediately to aviod shortage of stock as in December 2009) postpone orders/deliveries of goods from China prepare sale out in Q4/2011