Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny 4. ročník
Advertisements

Symbióza některých hřibovitých hub s kořeny vyšších rostlin
Rostliny našich rybníků 4.ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Evropské vlajky 5. ročník
Rostliny A ŽivoČichové našich lesů Lesní patra
Stromy.
Listnaté stromy a keře 4. ročník
Přírodověda – Podnebné pásy ( Mírný pás )
Rostliny našich polí – obilniny 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Rostliny v okolí lidských obydlí
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
Ovoce a zelenina 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PŘÍRODOVĚDA.
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
Houby 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Živočichové našich polí PTÁCI 4. ročník
Společenstvo les – test
Součin mocnin se stejným základem
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Evropa – vegetace 5. ročník
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami – 1
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Druhá a třetí mocnina a odmocnina - shrnutí
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Hospodářské rostliny 4. ročník
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Les - rostliny, houby-prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Společenstva lesů - stromy
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Ekosystém les Houby Přírodověda 4. ročník
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Jarní květiny Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Transkript prezentace:

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST EU Peníze školám Život v lese 4. ročník

Vypracoval: Mgr. Iva Hořejší Název: Život v lese Anotace: Testové otázky (výběr ze tří možností) ke společenstvu les – rostliny, živočichové našich lesů. Upevnění a procvičení učiva. Vypracoval: Mgr. Iva Hořejší Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět, Přírodověda Metodika práce s materiálem: Testovací prezentace, která lze využít k opakování učiva. Ročník: 4. ročník Datum vytvoření:30. 11. 2011

Jak se jmenuje jediný jehličnatý strom, který opadává? modřín tis borovice smrk 1 2 3 4 5

Jaký strom převážně najdeme v doubravě? smrk buk dub 1 2 3 4 5

smrk jedle borovice modřín Kořeny kterého stromu rostou mělce pod povrchem, a proto se při vichřici vyvrátí? smrk jedle borovice modřín 1 2 3 4 5

O kterém stromu můžeme říci, že je stálezelený? bříza modřín dub borovice 1 2 3 4 5

Plody kterého stromu se nazývají žaludy? břízy jírovce dubu javoru 1 2 3 4 5

Borovicové lesy Smrkové lesy Listnaté lesy Smíšené lesy Jaké lesy měl na mysli autor české hymny “ .. bory šumí po skalinách…“? Borovicové lesy Smrkové lesy Listnaté lesy Smíšené lesy 1 2 3 4 5

Který jehličnatý strom je citlivý na znečištění? jedle modřín habr akát 1 2 3 4 5

Která rostlina je jedovatá? Borůvka černá Rulík zlomocný Jahodník obecný Sedmikráska chudobka 1 2 3 4 5

Čím se především liší houby od rostlin? nemohou se pohybovat rostou neobsahují zeleň listovou vyvíjejí se 1 2 3 4 5

Která houba je jedlá? Muchomůrka červená Hřib satan Klouzek modřínový Muchomůrka zelená 1 2 3 4 5

Která houba je jedovatá? Muchomůrka citrónová Muchomůrka růžovka Pečárka polní Kozák březový 1 2 3 4 5

Jak se jmenuje naše nejjedovatější houba? Muchomůrka zelená Bedla vysoká Klouzek modřínový Pýchavka obecná 1 2 3 4 5

Jakou rostlinu můžeme zaměnit s borůvkou černou? Rulík zlomocný Lýkovec vonný Bez černý Trnku obecnou 1 2 3 4 5

Téma: Život v lese, 4. ročník Použitý software: držitel licence - ZŠ J Téma: Život v lese, 4. ročník Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional TurningPoint Autor: Mgr. Iva Hořejší ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)