3 th grade.  Autor: Mgr. Nina Dyčenková  Vytvořeno: 3.12. 2011  Určeno pro 3.ročník  Prvouka 1.stupeň, vzdělávací oblast Člověk a jeho svět  Téma:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Modrá velryba – poslech, práce s textem.
Advertisements

Digitální učební materiál naleznete v on-line verzi na...
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Metodické pokyny Autor: Jiří Rejsek Vytvořeno: Určeno: přírodověda, 4. ročník Očekávané výstupy: Přír: seznámí se s novými informacemi o elektrárnách.
Přiřaď k pomůcce povolání
Pozdravy + osobní údajej e
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Sloveso BÝT – přítomný čas
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Věta jednoduchá- souvětí
VY_52_INOVACE_PRV.3.21 _Povolání _pracovní list
The map scale Mathematical Game 7th grade. Metodické pokyny  Autor: Mgr. Markéta Drobečková  Vytvořeno:  Určeno pro 7.ročník  Matematika.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.23 Ověření.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Evropa: západní a střední Evropa
MATEMATICKÉ LOTO.
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
JOBS Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Křížovka – povolání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Časování slovesa BÝT (to be)
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
Test pro 9.ročník Autorem materiálu, pokud není uvdeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Question tags VY_22_INOVACE_17 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
What is it? Let´s play a game! ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmeno WHAT přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Grammar verb - To be plural
FAMILY #1 Who is this / that? Who is it? Angličtina 7. ročník
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
Povolání II. VY_32_INOVACE_3A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
Škola Střední průmyslová škola Zlín
PRVOUKA Pracovní činnosti člověka -povolání
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ANJ_Verbs TO BE PAST_02 Mgr. Filip Soviš
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Písemné násobení desetinných čísel
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Dále si procvičí nejčastější situace, při kterých se časy používají
Mgr. Alena Mátlová The English dates VY_32_INOVACE_Aj.20 prosinec 2012
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
VY_22_ INOVACE_35_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Transkript prezentace:

3 th grade

 Autor: Mgr. Nina Dyčenková  Vytvořeno:  Určeno pro 3.ročník  Prvouka 1.stupeň, vzdělávací oblast Člověk a jeho svět  Téma: záliby  Očekávané výstupy: PU: rozpozná povolání lidí, pojmenuje a popíše různá povolání  AJ: porozumí jednoduchým větám a pokynům  Forma: žáci pracují samostatně  Pomůcky: IT tabule, pracovní sešit  Zdroje: program Power Point  Další pokyny: Žáci se seznámí s povoláním lidí podle kartiček. Popíšou charakteristické rysy daného člověka. Předvedou pantomimou různé profese.

 doctor - lékařka  fireman -hasič  teacher –učitelka  policeman-policista  chef -kuchař

What does the doctor do? Where does the doctor work ? Who wants to be a doctor ?

What does the fireman do ? Where does the fireman work ? Who wants to be a fireman ?

What does the teacher do? Where does the teacher works ? Who wants to be a teacher ?

What does the policeman do ? Who wants to be a policeman?

What does the chef do? Where does the chef works ? Who wants to be a chef?

 doctor - lékařka  fireman -hasič  teacher –učitelka  policeman-policista  chef -kuchař