Porovnávání čísel 575 000 Kč 430 000 Kč >

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

Úvod. Porovnávání celých čísel.
Hraní s desetinnými čísly
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Najdi na slepé mapě ČR hory podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kdo chce být milionářem ?
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Druhá mocnina a odmocnina
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Matematika a její využití v geografii
Zábavná matematika.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Téma: POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Život nekončí základním vzděláním – „Jedeme dál“ (CZ /3. 1
Základní škola Rosice, okres Chrudim
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Únorové počítání.
Nížiny, pohoří a nejvyšší hory
Kraje ČR Jan Hladký.
POHRANIČNÍ POHOŘÍ.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Zaokrouhlování 5. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
28.1 Porovnávání čísel v oboru do 1000
Souhrnné opakování desetinná čísla
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
ICT M Opakování 4.ročník
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Nejvyšší vrcholy pohoří ČR VY_32_INOVACE_08 Sada 7
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Česká republika.
49.1 Porovnávání čísel v oboru přirozených čísel do
Porovnávání desetinných čísel
2..
Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.
NEJVYŠŠÍM VRCHOLEM ŠUMAVY NA ÚZEMÍ ČR JE
NA OBRÁZKU JE Sněžka Ještěd Klínovec. NA OBRÁZKU JE Sněžka Ještěd Klínovec.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_14_07_Česká republika – přírodní podmínky.
Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.
VY_32_ INOVACE_ 10_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou POVRCH ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_01_Povrch ČR TEMA: Povrch ČR ČÍSLO.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Česká republika Povrch.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Česká republika - opakování VY_32_Inovace_20KR-7
Člověk a jeho svět Vlastivěda
ČESKÉ POHOŘÍ.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Novohradské hory- Kamenec
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Člověk a jeho svět – 4.ročník Pohoří ČR
ČESKÁ REPUBLIKA POHOŘÍ
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Nejvyšší vrcholy pohoří ČR VY_32_INOVACE_07 Sada 7
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Porovnávání čísel 575 000 Kč 430 000 Kč >

Druhy znamének MENŠÍ NEŽ 215 048 100 000 121 300 ROVNÁ SE VĚTŠÍ NEŽ

Zopakuj si ! 68 000 86 000 68 000 < 86 000 Na číselné ose je bod, který je obrazem menšího čísla, vlevo od bodu, který je obrazem čísla většího. Obraz většího čísla je vpravo od obrazu menšího čísla.

Zapamatuj si ! 1) Ze dvou čísel je větší to, které je víceciferné. Například : 18 000 > 4 321 číslo pěticiferné číslo čtyřciferné 2) Při stejném počtu číslic, porovnáváme postupně zleva v obou číslech udávající počet desetitisíců, tisíců, stovek, desítek a jednotek. Například: 83 256 < 83 456 8=8 3=3 2<4 Čísla se liší v počtu stovek.

Doplň znaménka >,< 5 372 7 582 6 379 4 582 4 572 6 389 7 483 6 372 1 543 13 546 26 530 72 385 1 544 13 446 27640 7 238 < < > > < < > >

Umíš seřadit tato čísla? ( od nejmenšího k největšímu ) 990 900 900 900 909 909 909 900 990 909 909 990 900 909 990 990 900 990 7 6 3 1 4 2 9 5 8

Umíš to zapsat? > = < 648 450 50 426 50 427 50 111 906 013 648 451 648 451 50 427 648 452 50 428 50 110 906 012 50 111 906 013 50 112 906 014

Ulož lístečky s čísly do správné krabice Zvládneš to ? Ulož lístečky s čísly do správné krabice 47 568 7 568 13 255 24 999 27 115 97 147 23 568 x < 13 256 14 256 < x < 25 000 x > 26 457

Znáš naše hory ? Klínovec (Krušné hory) – 1 244 m Uspořádej názvy některých našich hor podle velikosti. První bude hora nejvyšší. Klínovec (Krušné hory) – 1 244 m Plechý (Šumava) – 1 378 m Praděd (Jeseníky) – 1492 m Lysá Hora (Beskydy) – 1 323 m Sněžka (Krkonoše) – 1 602 m Destná (Orlické hory) – 1 115 m Jizera (Jizerské hory) – 1 122 m 5 3 2 4 1 7 6

Porovnej všechny planety a seřaď je podle velikosti. Znáš naše planety? Porovnej všechny planety a seřaď je podle velikosti. Planeta Průměr planet 1.Merkur 4879 5.Jupiter 142 884 2.Venuše 12 104 6.Saturn 120 536 3.Země 12 756 7.Uran 51 118 4.Mars 6 794 8.Neptun 50 538

Seřaď věty tak, aby šly události za sebou. 15 000 14 000 2. 4. 1. 6. 3. 5. 1. V roce 1424 zemřel Jan Žižka z Trocnova. 2. Zikmund Lucemburský byl v roce 1411 jmenován králem. 3. V roce 1439 byla v Čechách morová epidemie. 4. I. křížová výprava do Čech se konala v roce 1420. 5. V létě roku 1526 opět hrozil turecký vpád do Uher. 6. Bitva u Lipan byla v roce 1434 .

V Ostravě je více obyvatel než v Hradci Králové a to o 200 000 tisíc. Slovní úloha Ostrava má přibližně 300 000 obyvatel, Hradec Králové 100 000 obyvatel. Ve kterém z těchto měst žije více obyvatel? O kolik?? Ostrava………….. 300 000 obyv. Hradec Králové…..100 000 obyv. kde je více obyvatel…………….x Více obyvatel o kolik ………….y x = 300 000 > 100 000 y = 300 000 – 100 000 y = 200 000 V Ostravě je více obyvatel než v Hradci Králové a to o 200 000 tisíc.

Jan Rýznar a Miroslav Hrňa Děkujeme za vaši pozornost a bystrost v naši prezentaci. Jan Rýznar a Miroslav Hrňa