SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba výrazů s proměnnou
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_160_Slovní úlohy v oboru do 1000 AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Elektronická učebnice - I
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Matematika a její aplikace
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 31.
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
- řešení pravoúhlého trojúhelníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Zábavná matematika.
Mapa zájmu - plány.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Sčítání do VY_32_INOVACE_15 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 PříjemceZákladní škola, Třebechovice pod Orebem,
Slovní úlohy I. Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
VSTUPTE VY_32_INOVACE_41 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VSTUPTE VY_32_INOVACE_42 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
VSTUPTE VY_32_INOVACE_48 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: O NĚKOLIK VÍCE – MÉNĚ, NĚKOLIKRÁT VÍCE-MÉNĚ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_580_SLOVNÍ_ÚLOHY Téma: ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH.
Slovní úlohy řešené rovnicí nebo soustavou Patnáctiminutovka
SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU
Znaky dělitelnosti.
* Procenta kolem nás Matematika – 7. ročník *
Opakování 5. ročník Matematické operace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
VSTUPTE VY_32_INOVACE_47 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY: JEDNOTKY DÉLKY Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a její.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Jméno autora výukového materiálu
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Transkript prezentace:

SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ VY_32_INOVACE_43 SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ Datum vytvoření: 13.9.2014 Ročník: 4.-5. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Číslo a početní operace Tematický okruh: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel Klíčová slova: Slovní úlohy, sčítání, odčítání, procvičování, Anotace: aktivita slouží k samostatnému procvičení řešení slovních úloh Mgr. Jana Dvořáková VSTUPTE

Vzdálenost z Prahy do Paříže je 1070 km Vzdálenost z Prahy do Paříže je 1070 km. Pan Horák ujel první den 368 km, druhý den 470 km. Kolik km mu zbývá ještě ujet? 443 342 223 221 232 714 1 070 357 128 další

Rodina Buráňova se rozhodla pro koupi nového automobilu Rodina Buráňova se rozhodla pro koupi nového automobilu. Škoda Octavia s benzinovým motorem stála 334 900Kč a s dieselovým motorem 424 900Kč. Buráňovi se rozhodli pro benzínový motor. Kolik Kč tak ušetřili? 65 000 120 000 90 000 39 000 93 000 15 000 78 000 62 000 50 000 další

Do školy koupily 5 notebooků po 8 400 Kč, tři tiskárny celkem za 84 000 Kč a jeden stolní počítač za 12 500 Kč. Kolik korun stála nová technika? 29 300 18 300 12 400 169 600 89 500 139 600 391 500 139 500 138 500 další

Za tři nanuky a vánočku zaplatila Dáša 62 Kč. Vánočka stála 35 Kč Za tři nanuky a vánočku zaplatila Dáša 62 Kč. Vánočka stála 35 Kč. Kolik stál jeden nanuk? 3 8 7 13 11 5 6 9 2 další

Do osmi prodejen rozvezli celkem 120 krabic jogurtů Do osmi prodejen rozvezli celkem 120 krabic jogurtů. Do každé prodejny vyložili stejný počet krabic. Kolik jogurtů vyložili v každé prodejně, když v jedné krabici je 20 kusů jogurtů? 812 100 120 500 290 470 300 200 550 další

Ve třídě je 22 žáků. Paní učitelka koupila pro každého žáka dva díly pracovního sešitu do českého jazyka po 45 Kč a pracovní sešit do vlastivědy za 80 Kč. Kolik Kč musí paní učitelka vybrat celkem od všech žáků? 4 380 3 740 7 340 7 520 8 013 2 540 3 620 7 120 5 710 další

Na jednom patře panelového domu bydlí čtyři rodiny Na jednom patře panelového domu bydlí čtyři rodiny. V každé rodině mají 2 děti. Každé dítě má tři sáčky a v každém sáčku je po pěti bonbonech. Kolik bonbonů mají děti dohromady? 120 480 630 570 390 420 220 980 777 další

Obchodník koupil ve velkoobchodu 200 kusů tyčinek za 2 000 Kč Obchodník koupil ve velkoobchodu 200 kusů tyčinek za 2 000 Kč. Jednu tyčinku prodává za 15 Kč. Kolik korun činí jeho zisk, jestliže se mu ještě nepodařilo prodat 16 kusů tyčinek? 660 670 767 189 667 760 1 000 395 748 další

Tatínek šel na výstavu se svými třemi dětmi Tatínek šel na výstavu se svými třemi dětmi. Za lístek pro dospělého zaplatil dvakrát tolik, co za dětský lístek. Kolik korun stál dětský lístek, když za čtyři lístky (jeden dospělý a tři dětské) zaplatil 225 Kč. 15 120 12 45 60 69 50 22 73 další

VÝBORNĚ znovu