NÁSOBENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 51
Vypočítej a vylušti tajenku 6·5= 7·6= 6·6= 2·6= 9·6= 4·6 = 8·6 = 1·6 = 6·3 = 5·5 = 6·0 = 10·6= 42 Ě 36 Ž 12 K 30 T 54 É 6 E 25 48 Ř N 24 B 60 O 18 M Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 51
Doplň správné slovo do textu: Pan kopáč se ze všech svých velkých sil __________(1·6) břemenem ____________(6·0). A dařilo se to. Goliáš se __________(5·6) z díry víc a víc, a když tatínek s dětmi __________(9·6), po dvou třech hejrupech ________(6·6) venku. V té chvíli však tatínek __________(2·6) malou chybu, která se mu _____________(6·10). Místo aby se ___________(6·8), o kedluben začal se panu kopáčovi___________(7·6), děkovat mu a potřásat pravicí. A tak pro samou slušnost __________(6·3), že se Goliáš ________(6·4) znovu do pohybu. 48 = staral, 30 = nořil, 54 = zatlačil, 6 = snažil, 36 = byl, 12 = udělal, 18 = neviděl, 24 = dal, 42 = omlouvat, 60 = nevyplatila ,0= pohnout Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 51
Procvičování: Vypočítej příklady a vybarvi podle výsledků. zelená: 6, 9, 12, 14, 36 červená: 10, 15, 16, 21, 24 hnědá: 4, 8, 32, 42, 48 žlutá: 30, 35 modrá: 18, 40 Vybarvi násobky čísla 6 červeně a násobky čísla 5 zeleně. Poznáš, co je na obrázku? Napiš:____________________ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 51
Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.0345, který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 51