Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_169_rychlost-fyzikální pohádky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o pohybu.
Advertisements

Nonverbální úlohy - - pohyb Katedrafyziky PF JU Č. Budějovice Katedra fyziky PF JU Č. Budějovice Jiří Tesař.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Slovní úlohy O pohybu 2.
Slovní úloha o pohybu Zadání příkladu: V 6 hodin 40 minut vyplul z přístavu parník plující průměrnou rychlostí 12 . Přesně v 10 hodin za ním vyplul motorový.
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_156_trajektorie a dráha Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa,
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_42_INOVACE_396_MĚŘÍTKA MAP A PLÁNKŮ
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_161_čas-úkoly pro přemýšlivé Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_157_rovnoměrný a nerovn. pohyb Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Rychlost rovnoměrného pohybu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_702.
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_164_internetový čas Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Fyzika - mechanika Číslo materiálu: EU Název: Rychlost - prezentace Autor: Mgr. Jiří Šleis Ročník:
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_175_čas-příklady Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_151_čínské délkové jednotky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_176_testík dráha, rychlost, čas Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_18 Škola: ZŠ Dr. Miroslava Tyrše, Příspěvková organizace Adresa: Vrchlického 630/5, Děčín II. Autor: Bc. Eva Doležalová.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_148_otázky a úkoly o staročeských jednotkách Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_174_čas-výpočet Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_147_staré české délkové jednotky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše,
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_178_rychlost-projektová úloha Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Kinematika 4. PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Mgr. Jana Oslancová
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_165_čas-křížovka Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_166_rychlost Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_155_klid a pohyb těles-otázky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_158_rov a nerov. pohyb-otázky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_145_dráha-seznámení s fyz. veličinou Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše,
Shrnutí učiva III Autor: Mgr. Barbora Pivodová Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_162_časová pásma Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_173_rychlost-příklady Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa,
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_171_dráha-příklady Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_168_orienrační příklady rychlostí Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše,
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_172_rychlost-výpočet Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_10B_06_Jednotky rychlosti, výpočet.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_12_Jednoduché.
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název výukového materiálu Vztah rychlosti, dráhy a času Identifikátor
Sousedé VY_32_INOVACE_ února 2014
Autor: Ing. Jitka Michálková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Pohádka. Před dávnými a dávnými časy,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Transkript prezentace:

Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_169_rychlost-fyzikální pohádky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova 1526, příspěvková organizace Tel: , fax Jméno autora VMJana Slaboňová Datum vytvoření VM Ročník použití VMdevátý Vzdělávací oblast/oborČlověk a příroda/fyzika Anotace VMProblémové úlohy k procvičení učiva o rychlosti

XXV. Rychlost – fyzikální pohádky  Bylo nebylo, za sedmero horami a sedmero řekami (tj km daleko) leželo fyzikální království. Král, který zde panoval prohlásil: „Kdo z žáčků tyršováčků vyřeší mé tři hádanky, dostane za ženu Fyzikandu (děvčata získají prince Fyzika) a půl království k tomu.

Princezna Fyzikanda miluje sport. Včera 90 minut plavala, 2 hodiny jezdila na svém koni a nakonec 30 minut běžela. Kolik km celkem urazila? (Použij tabulku rychlostí) Hádanka první

Hádanka druhá Jak daleko musel se zprávou letět poštovní holub princezny Fyzikandy, když vyletěl v 7:00, letěl do 12:00, pak hodinu a půl odpočíval a potom musel letět ještě 30 minut, než dorazil k cíli?

Hádanka třetí Kdo doletí dál? Vlaštovka, která poletí 2,5 hodiny, nebo poštovní holub, který poletí 7 hodin? X

Fyzikální pohádky - řešení Hádanka první: 1,5h plavání = 5,4km 2h jízdy na koni = 144km 0,5h běhu = 7,9km Fyzikanda celkem urazila 159,3km Hádanka druhá Poštovní holu letěl celkem 5,5h, takže uletěl 517km Hádanka třetí Vlaštovka za 2,5h uletí 600km Holub za 7h uletí 658km Takže holub uletí víc