VSTUPTE VY_32_INOVACE_48 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: O NĚKOLIK VÍCE – MÉNĚ, NĚKOLIKRÁT VÍCE-MÉNĚ Datum vytvoření: 2.10.2014 Ročník: 4.-5. Vzdělávací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Hraní s desetinnými čísly
Dělení se zbytkem slovní úlohy
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Matematika a její aplikace
Užití Pythagorovy věty – 2. část
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Kdo chce být milionářem ?
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Rovnice se závorkami.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_07/3/17_Aplikační úlohy
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Zábavná matematika.
Početní výkony s desetinnými čísly
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název Číselné výrazy Předmět, ročník
86.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 8
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
Matematika a její aplikace
Násobení mnohočlenů.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_07.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Zlomky – souhrn VY_32_INOVACE_11
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
VSTUPTE VY_32_INOVACE_41 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VSTUPTE VY_32_INOVACE_42 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ
SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VSTUPTE VY_32_INOVACE_47 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY: JEDNOTKY DÉLKY Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a její.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Kolikrát větší číslo VY_42_INOVACE_29 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Autor výukového materiálu:
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Odčítání desetinných čísel VY_42_INOVACE_05 Sada 3 Základní škola.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Složené slovní úlohy o n více, o n méně
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

VSTUPTE VY_32_INOVACE_48 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: O NĚKOLIK VÍCE – MÉNĚ, NĚKOLIKRÁT VÍCE-MÉNĚ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Číslo a početní operace Tematický okruh: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel Klíčová slova: Slovní úlohy, sčítání, odčítání, násobení, dělení, procvičování, Anotace: aktivita slouží k samostatnému procvičení řešení slovních úloh

Míša skočil do dálky 380 cm. Zdeněk skončil o 39 cm méně. Jak dlouhý byl skok Zdeňka? další

Dvojčata Karel a Tomáš šetřili na počítačovou hru. Karel našetřil 189Kč. Tomáš našetřil o 26Kč méně. Kolik mají našetřeno oba dohromady? další

Hanička a Evička si chtějí vyrobit malinový sirup. Hanička už nasbírala 350 g malin, Evička o 80 g méně. Kolik gramů malin musí děvčata ještě nasbíral, když recept na sirup je z 1 kg malin? další

V balení barevných korálků je vždy 40 korálků červených. Zlatých je pětkrát méně než červených a modrých je čtyřikrát více než zlatých. Kolik korálků je v balíčku? další

V bonboniéře bylo 18 bonbonů nugátových a třikrát méně bonbonů marcipánových. Kolik marcipánových bonbonů je potřeba do 156 bonboniér? další

Ivo a Tadeáš počítali stromy v hájku. Dohromady napočítali 152 stromů. Tadeáš napočítal 38 stromů. Kolikrát víc stromů napočítal Ivo? (Pokud potřebuješ, použij kalkulačku) 5×3×7× 10×1×4× 13×15×25× další

Jakub a Hynek šli společně do lesa na houby. Domluvili se, že si nalezené houby spravedlivě rozdělí. Jakub našel 44 hub, Hynek jich našel dvakrát méně. Kolik má dát Jakub Hynkovi hub, aby měli stejně? další

Malé Haničce jsou 4 roky. Maminka je šestkrát starší než Hanička. Babička je o 48 let starší než maminka. Kolikrát je babička starší než maminka? 15×18×16× 4×7×3× 20×5×11× další

Krabice s televizí je osmkrát těžší než prázdná krabice. Hmotnost televize je o 14 kg větší než hmotnost krabice. Kolik kilogramů váží krabice? další

znovu